נבחרת המחזור ה-11 בליגה א' דרום בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

עוד מחזור הסתיים לו והוא סיפק לנו רגעי כדורגל דרמטים, הרבה שערים ותוצאות מסקרנות. מחזור שבו יפו התפוצצה על חולון, כפר קאסם פירקה את אשקלון, כפר שלם ומרמורק רשמו ניצחונות חשובים, ועירוני אשדוד ונורדיה לקחו שלוש נקודות יוקרתיות. כעת נותר לבחור את המצטיינים של המחזור בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

  • על ידי: לירן ביטון
  • 29-11-2021
  • 13:30

 

שוער:

איציק שולמייסטר (עירוני אשדוד) 

השוער הצעיר והמוכשר ממשיך לקבל קרדיט ובמשחק לא פשוט מול הפועל אזור הוא נעל את השער, שמר על רשת נקייה והיה חלק בלתי נפרד מהניצחון של קבוצתו.

 

הגנה:

אלעד אשרם (הפועל מרמורק)  

הבלם הצעיר מרחובות ממשיך להציג יכולת מרשימה מאוד. במשחק מול לוד העיקשת הוא הציג יכולת טובה, מנע מלוד להגיע למצבי כיבוש נוספים, שיחק עם הרבה ביטחון ונתן הרבה שקט למאמנו דוד מרטן.

 

אלעד אשרם, ממשיך לתת שקט למרטן (צילום: יח״צ)

 

ניב פליטר (מכבי יפו) 

המגן הצעיר ממשיך להוכיח שמגיע לו את מלוא הקרדיט. פליטר בוגר מחלקת הנוער של המועדון, נחשב לשחקן כישרוני מאוד עם פוטנציאל גדול ובמחזור האחרון מול חולון הוא הציג יכולת נהדרת על המגרש. 

 

ניב ווהבה (הפועל כפר שלם) 

הבלם הצעיר עשה השנה קפיצת מדרגה משמעותית במדי כפר שלם, וכל מחזור מחדש הוא מוכיח שיש לו פוטנציאל גדול. במשחק האחרון מול שמשון ת״א הוא נתן את הכל על המגרש, כבש את שערו השלישי העונה והיה בורג מרכזי בניצחון של קבוצתו.  

 

רביד אשר (מכבי שעריים) 

המגן המנוסה רביד אשר, הציל את קבוצתו מהפסד ליבנה במחזור האחרון. הוא הציג יכולת טובה, הנהיג את הקבוצה וגם כבש שער דרמטי שעזר לקבוצתו לחלץ נקודה יוקרתית. 

 

רביד אשר, מונע מקבוצתו הפסד (צילום: רמי גריידיש)

 

קישור:

 

ערן לוי (מכבי יפו)

ערן לוי הוא הצגה של איש אחד ביפו, ובמחזור האחרון מול חולון הוא הציג יכולת מעל הליגה. לוי, הביא את כל הניסיון והכדורגל האדיר שלו למשחק, הנהיג את הקבוצה על המגרש וגם כבש ובישל שער שעזרו לקבוצתו לרשום ניצחון חשוב.

 

ערן לוי, הצגה של איש אחד (צילום: באדיבות מכבי יפו)

 

אוריאל פיניה (עירוני אשדוד)  

הקשר חתום על הניצחון של קבוצתו. במשחק לא פשוט מול אזור, הוא הציג יכולת טובה וגם כבש שער שהביא נקודות יוקרתיות לצהובים מאשדוד.

 

מתן בית יעקב (הפועל מרמורק) 

מתן בית יעקב מתחיל לחזור ליכולת שאנחנו מצפים לראות ממנו. במחזור האחרון מול לוד העיקשת בית יעקב היה דומיננטי מאוד על המגרש, קבע מהפך אדיר סמוך לדקות הסיום והביא שלוש נקודות חשובות לקבוצתו.

 

עמית מלכה (הפועל כפר שלם)

הקשר חזר העונה לקדנציה נוספת במדי הכפר, ובמחזור האחרון מול שמשון ת״א היה לאחד השחקנים הדומיננטים ביותר על המגרש. מלכה, בישל את שני השערים של קבוצתו והיה חלק בלתי נפרד מהניצחון על שמשון ת״א.

 

עמית מלכה מבשל שני שערים חשובים (צילום: דדי ברק)

 

התקפה: 

 

אליאור סיידר (שמשון כפר קאסם) - שחקן המחזור!

שחקן ההתקפה שירד לליגה א׳ ממשיך להציג יכולת מבריקה ויציבות. במפגש הקליל מול אשקלון סיידר היה דינאמי מאוד על המגרש, יצר מצבי כיבוש וגם סגר צמד שערים אדיר ועזר לקבוצתו לאסוף עוד נקודות. סיידר סוגר חמישה שערים העונה בכל המסגרות, ואין ספק שהוא שדרוג משמעותי לכפר קאסם.

 

מתן שוורץ (בית״ר נורדיה)

נגיחה אחת של מתן שוורץ סידרה לנורדיה שמדשדשת בתחתית הליגה ניצחון יוקרתי על כסייפה. שוורץ חלוץ מוכשר מאוד, הביא את עצמו לידי ביטוי במשחק חשוב מול כסייפה, כובש את שערו הראשון העונה ומביא שלוש נקודות חשובות להמשך דרכה של קבוצתו בליגה. 

 

איציק ברוך מוביל את קבוצתו לניצחון אדיר (צילום: איתן ידגר)

 

איציק ברוך (מכבי יפו)- מאמן המחזור! 

גדי כרמלי הגיע לנורדיה, רענן את השורות ורשם ניצחון בכורה על כסייפה. אך מי שבלט מעל כולם הוא איציק ברוך,  המאמן המוכשר הכין את קבוצתו היטב למפגש לא פשוט מול חולון, כשבסופו של דבר קבוצתו העלימה את הסגולים על המגרש כמעט לגמרי! ברוך רשם ניהול משחק מצוין, שילב שחקנים צעירים והוביל את קבוצתו לניצחון אדיר. יפו עשתה חיזוקים לאחרונה במקומות הנכונים, והיא ממשיכה לאותת לליגה כשהמטרה המרכזית היא לסיים את העונה בעלייה, ואין ספק שאחרי ניצחון מרשים כזה המאמן ושחקניו ראויים לכל המחמאות. 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות