מוטי עטר פוטר מאימון כסייפה, דורון ממן יתפוס את מקומו

פרסום ראשון: עקב רצף התוצאות הרע של הקבוצה, במועדון הכדורגל עירוני כסייפה החליטו להיפרד מהמאמן מוטי עטר, שפתח את העונה עם הקבוצה. מי שיתפוס את מקומו על הקווים הוא דורון ממן, שפוטר לאחרונה מאימון עמישב פתח תקווה. ממן מאמן מנוסה בליגה א׳ ינסה לחלץ את כסייפה מהתחתית הבוערת, כאשר הקבוצה נועלת את הטבלה עם שתי נקודות בלבד וביום שישי הקרוב תצא למשחק חוץ מול בקעת הירדן

  • על ידי: לירן ביטון
  • 28-11-2021
  • 14:57

זעזוע על הקווים בכסייפה. הנהלת הקבוצה החליטה על סיום דרכו של המאמן מוטי עטר, עקב רצף התוצאות הרע של הקבוצה. כזכור, עטר מאמן מוכשר מאוד החליט לקח על עצמו אתגר לא פשוט בדמותה של כסייפה, שפתחה את העונה עם מינוס 9 נקודות. למרות התקציב הדל, ומינוס הנקודות עטר בנה קבוצה אטרקטיבית ואף רשם פתיחת עונה מרשימה מאוד שהפתיעה את הליגה. 

 

אך הכתובת הייתה כתובה על הקיר, וכל הבעיות בכסייפה התחילו להשפיע על המצב של הקבוצה שרושמת רצף רע של שלושה מחזורים ללא ניצחון, ושקועה עמוק בתחתית הבוערת במקום האחרון עם שתי נקודות בלבד. 

 

מי שיתפוס את מקומו של עטר, הוא המאמן המנוסה דורון ממן שלאחרונה פוטר מאימון עמישב פתח תקווה. ממן נחשב למאמן מנוסה מאוד בליגות הנמוכות ומכיר את ליגה א׳ מקרוב, וינסה לעזור לעזור לכסייפה לעמוד במטרה שלה העונה והיא הישארות בליגה. ממן יעמוד על הקווים כבר במשחק הליגה הקרוב מול בקעת הירדן. 

הוסף תגובה
תגובות
  1. ממן מגיע לערבב את כסייפה (רן 28-11-2021, 19:45)
    אנשי כסייפה אל תהיו פראיירים. שממן לא יעבוד עליכם. שלא יגיע דקה לפני האימון ויברח דקה אחרי. תדרשו ממנו להיות רציני, כי בשנים האחרונות הוא עושה צחוק מעבודה. כשעבד במודיעין הוא היה כמו תייר. בא לעשות סיבוב וללכת. תשימו עין עליו
  2. ממן (פ 28-11-2021, 23:41)
    תוגבה ל 1 אם הדברים אכן יורגשו נמרמר לו את החיים כבר מהמשחק הראשון
  3. ממן זה אחד המאמנים החלשים שיש בארץ (אריק 29-11-2021, 00:50)
    גם לקרוא לו מאמן זו מחמאה בשבילו. בזמן הקרוב תבינו למה.