דימונה מחזור רביעי ללא ניצחון, האוהדים זעמו

מ.ס דימונה אירחה את בקעת הירדן, אך לא הזכירה ולו מעט את דימונה שפתחה בצורה מרשימה את העונה.דניאל קראדי הורחק, אך הבקעה לא הצליחה לנצל את ההיתרון המספרי והקבוצות נפרדו בתיקו מאופס.דימונה ירדה למקום התשיעי האוהדים זעמו ואמרו: ״מיליונים נשפכים פה מכספי ציבור, והקבוצה נראת רע מאוד״. בשלישי מצפה לדימונה משוכה לא פשוטה בדמותה של כפר שלם

  • על ידי: לירן ביטון
  • 28-11-2021
  • 14:32

מ.ס דימונה מודל 21/22 פתחה את העונה בצורה מרשימה מאוד. היא הוכיח לליגה שהיא יריבה ראויה, הצליחה לצבור בקצב נקודות, להציג חיבור וגם יכולת טובה אך זה לא החזיק מים. דימונה יצאה לפגרה במצב לא טוב ואחרי שלושה הפסדים לשמשון כפר קאסם, הפועל מרמורק ושמשון תל אביב כאשר בשניים מהם דימונה הייתה ביתרון ולבסוף רשמה הפסדים מאכזבים. 

 

אתמול (שישי) דימונה אירחה את בקעת הירדן למפגש במסגרת המחזור ה-11 בליגה א׳ דרום, משחק שעל הנייר אמור להיות קל עבור החבורה של רונן ווינשטיין, שהמשיכה להתחזק גם בתקופת הפגרה, אך לא מצליחה לספק תוצאות. כבר בדקה החמישית דימונה נותרה בעשרה שחקנים אחרי שדניאל קארדי הורחק, המארחת הלכה אחורה מרגע ההרחקה מה שאפשר לבקעת הירדן להגיע לכמה מצבים אך האורחת לא השכילה לכבוש. 

 

במחצית השנייה דימונה התעוררה מעט, אבל זה לא הספיק והקבוצה לא הזכירה ולו במעט אפילו את הקבוצה שפתחה בצורה מרשימה את העונה.

 

על כר הדשא ראינו משחק חלש מאוד, מנומנם וחסר קצב, ולדימונה יש מזל גדול שהבקעה לא הצליחה לנצל את ההיתרון המספרי לכדי לשערים והקבוצות נפרדו בתיקו מאופס וחלוקת נקודות. מי שהרשים על המגרש למרות היכולת המאכזבת, הוא הבלם אבירם אוחנה ששב השבוע לשורות הקבוצה.

 

לסיכום: דימונה נבנתה העונה בתקציב שקבוצות עולות איתו ליגה, ובכל זאת היא הולכת ומתרחק מהחלק העליון של הטבלה וככל שהזמן עובר יהיה לה קשה מאוד לצמצם את הפער. דימונה רושמת מחזור רביעי ברציפות ללא ניצחון, ויורדת למקום התשיעי בטבלה. 

 

אותה דימונה שלא הפסיקה להתחזק מתחילת העונה במטרה לנסות ולהתמודד על עלייה, אך התקשתה לעמוד בקצב של הליגה ולהרוג משחקים והיא משלמת על כך ביוקר. דימונה הציגה על המגרש יכולת מאכזבת וחוסר חיבור. היא מתקשה לייצר יציבות, עושה הרבה טעויות ולא ברור איך תראה המשך דרכה בליגה, כשכבר ביום שלישי הקרוב מצפה לה משוכה לא פשוטה בדמותה של הפועל כפר שלם.

 

בסיום המשחק אוהדי הקבוצה זעמו ואחד מהם אמר: ״מיליונים נשפכים פה מכספי ציבור, והקבוצה נראת רע מאוד ופתאום מדברים על מקום שמיני, אז למה כל השחקנים האלה אם אין שאיפות. אם יש כבוד לרונן ווינשטיין שילך הביתה ויקח איתו את העוזר שלו הם בושה לכדורגל הרסו את הקבוצה.״

 

צילום מסך מתוך עמוד האוהדים של מ.ס דימונה

 

גם ברשתות החברתיות האוהדים לא חסכו בביקרות וכתבו: ״2 נקודות מתוך 15 זה מאבקי תחתית לא מקום 3-8, אולי 8-13.״

 

כמו כן, האוהדים כבר מצאו חלופה לגזרת המאמן וכתבו: ״ניסו אביטן עם תוכנית עבודה ל-3 שנים״

 

האם רונן ווינשטין יציל את הכבוד של קבוצתו מול כפר שלם? (צילום: יח״צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מקום 3-8..... (הוגה דעות 29-11-2021, 10:02)