רק לא לאכזב: טייבה וכאוכב נפגשות למשחק צמוד

טייבה וכאוכב יפגשו למשחק השלמה במסגרת המחזור השישי, מאחר והמשחק נדחה עקב תנאי מגרש לא אופטימליים. שתי הקבוצות החליטו לשחק במהלך הפגרה על מנת למנוע עומס בין שאר המחזורים, כאשר המנצחת תוכל להתקרב עוד אל הצמרת. עודד קוטר: "יש פה איזושהי התקדמות זה משחק חשוב לכאוכב"

  • על ידי: בר קלמנוביץ'
  • 18-11-2021
  • 15:22

טייבה וכאוכב ייפגשו (שישי 14:30) למשחק השלמה, לאחר שהמשחק המקורי שהיה אמור להתקיים במחזור ה-6 התבטל בעקבות ליקויים במגרש. המשחק קיבלו ובצדק את הכינוי "דרבי המאכזבות", כאשר היה מצופה משתי הקבוצות בשלב כזה של העונה, להיות ממוקמות במקום הרבה יותר גבוה בטבלה.


צעירי טייבה
אחריי שלושה הפסדים רצופים בהם היא סופגת שמונה שערים, טייבה מגיעה למשחק מול כאוכב עם סימן שאלה גדול. מי שיעמוד על הקווים בפעם הראשונה הוא המאמן יגאל אנטבי, אשר יחליף בתפקידו את עיסא נוג'דאת, שהתפטר בעקבות התבוסה לרובי חיפה.

 

טייבה רוצה לצאת לדרך חדשה תחת יגאל אנטבי (צילום : חגאג רחאל)


הפועל כאוכב
כאוכב נמצאת בתקופה יחסית טובה, כאשר היא כבר שמה מאחוריה את רצף ההפסדים מהחודש שעבר, והיא כבר סופרת שלושה משחקים ללא הפסד. מנגד, בשני המשחקים האחרונים הקבוצה לא השכילה לכבוש וסיימה פעמיים בתיקו מאופס, משחקים שעל הנייר אמורים להיות קלים יותר.


עודד קוטר, מאמן כאוכב, דיבר על המשחקים האחרונים של הקבוצה ואמר : "התוצאות המאופסות היו נגד קבוצות טובות מאוד, בועיינה וטבריה, ואני אל חושב שיש בעיה, כי משחק לפני כן הבקענו ארבעה שערים. אלו היו משחקים קשים נגד קבוצות טובות, ובסיטואציה שנוצרה אני חושב שהתוצאות האלו רק מוכיחות שאם שני משחקים לא ספגנו, לעומת פתיחת העונה שבה ספגנו הרבה, אז יש פה איזושהי התקדמות."

 

עודד קוטר : ''רוצים להבין לאן אנחנו הולכים.'' (צילום : עלאא בדרנה)


לגבי המשחק הקרוב אמר : "זה משחק חשוב, בשבילנו זה כמו מחזור תשיעי בליגה, ואנחנו רוצים כבר להבין לאן אנחנו הולכים. זה משחק חשוב לכאוכב."

 

כאוכב יודעת שמדובר במשחק קריטי (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. נגד בועיינה וטבריה אלה משחקים קלים על הנייר? (ברק 18-11-2021, 15:40)