שדרות: הכסף נזרק לפח

במשך שלוש שנים מכבי עירוני שדרות השקיעה את התקציב הגדול ביותר בליגה ב׳ במטרה לעלות ליגה, אך הקבוצה לא הצליחה במשימה. העונה הקבוצה חישבה מסלול מחדש, התקציב הצטמצם וגם תמיכה העירייה שהחליטה להקים קבוצה חדשה בעיר בשם מ.כ שדרות שבינתיים עושה חיל, והמטרה ברורה רוצים לעלות ליגה! אז מה באמת קורה בשדרות?

  • על ידי: אוהד רון
  • 22-11-2021
  • 18:09

מכבי ציון שדרות בראשות אמיר אוחנה, העמידה כל שנה את אחד התקציבים הגדולים בליגה ב' דרום ב' כאשר המטרה ברורה, עליית ליגה!

 

לשם כך לקחו את עופר טלקר כמאמן , מבחר שחקנים מהטופ לליגה ב' 3 שנים של השקעה אינסופית , ללא הצלחה. כל אלו הביאו את אלון דוידי ראש עיריית שדרות לעצור תקציבים, לדרוש את ניהול הקבוצה ולעשות חישוב מסלול מחדש.

 

פה מתחילה העלילה כאשר העירייה לכאורה  דורשת דין וחשבון ודורשת ניהול שהרי היא זו שתקצבה כל השנים את הקבוצה, עומד אמיר אוחנה על רגליו האחוריות. דבר אשר גורם כנראה לכאוס גדול ונתק בין ראשי הקבוצה לעירייה.

 

גורם במכבי שדרות אמר לגולר , בלי כסף מהעירייה אין זכות קיום לקבוצה. אז למה בסופו של דבר היא נרשמה לליגה? אמיר אוחנה מנהל מאבק משפטי כנגד העירייה האם יצליח? ישאר וישקיע במידה ולא יצליח? או יפרק את הקבוצה עוד במהלך העונה.

 

בין לבין נציגי העירייה שכיהנו במכבי שדרות כבר חצו את הכביש לקבוצה החדשה שנפתחה בליגה ג' שעושה חיל ונמצאת בצמרת טבלת הליגה ויש מטרה ברורה , עליית ליגה!

מכבי ציון שדרות בזמנים יותר טובים (צילום: אורי גבאי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מזכיר לי את מ.כ.אור יהודה גם שם צריך לפרק (וולמן 22-11-2021, 19:54)
  2. מה פתאום בפח ? (הוגה דעות 23-11-2021, 10:30)
    הוא נמסר למישהו, לא ?