בפסגה : נוג'ידאת הביסה 0-3 את כפר כמא

הקבוצה של עבאס סואן המשיכה להראות דומיננטיות בבית א' בליגה ב' צפון ב' כשבשישי האחרון היא הביסה 0-3 את כפר כמא וכרגע נראה שאין מי שתעצור אותה בדרך לפלייאוף. אליהו דרעי ואיתן אדרי (צמד) כבשו במחצית שנייה אדירה.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 14-11-2021
  • 15:53

מכבי נוג'ידאת אירחה את כפר כמא למשחק במסגרת המחזור התשיעי בליגה ב' צפון ב'. המארחת, שהפסידה רק פעם אחת העונה, רצתה להמשיך את העונה הנפלאה שעוברת עלייה ולבסס את מקומה בפסגה, מנגד, מ.ס כפר כמא רצתה לברוח מהתחתית.

 

כל קבוצה רצתה לקחת נקודות כדי לעמוד במטרות (צילום : עודד חסין)

 

המחצית הראשונה לא התעלתה לרמה גבוהה כשהמשחק נעצר לעיתים קרובות והקבוצות ירדו למחצית בתיקו מאופס.

 

המשחק לא התעלה לרמה גבוהה בחצי הראשון (צילום : עודד חסין)

 

בחצי השני עבאס סואן ביצע שינויים טקטיים שהיטיבו מאוד עם נוג'ידאת ועד הדקה ה-55 היא עלתה ליתרון של 2-0 משערים של אליהו דרעי ואיתן אדרי.

 

נוגידאת חגגה במחצית השנייה (צילום : עודד חסין)

 

כ-20 דקות לסיום איתן אדרי כבש שער נוסף שקבע את תוצאת המשחק, 0-3 גדול לנוג'ידאת שהגיעה בחצי השני לעוד כמה מצבים ודאיים לכיבוש. כפר כמא אחרונה בבית.

 

איתן אדרי ואליהו דרעי במשחק גדול (צילום : עודד חסין)

 

המאמן המפסיד, משה ויצמן בסיום : ''מחצית ראשונה משחק פיזי ואגרסיבי. המשחק היה בעיקר בחצי המגרש ולא התפתח לכדי הזדמנויות של ממש ..
בחצי השני גול ממצב עונשין של אליהו דרעי ולאחר מכן עוד צמד של איתן אדרי   משחק לא טוב מצד שתי הקבוצות, לצערי נוג'ידאת ניצלה את ההזדמנויות וניצחה. מתחילת העונה הקבוצה סובלת מחוסר מזל ברמת ניצול המצבים וחסרה לנו רגל מסיימת .  היינו חסרים 4 שחקנים מההרכב וזה משמעותי מאוד עבורנו...  הפגרה הגיעה בזמן , אשחרר מספר שחקנים ונצרף חדשים שיעזרו לקבוצה להשיג את המטרה.''

 

משה ויצמן  : ''הפגרה הגיעה בזמן.'' (צילום : עודד חסין)

 

מהמאמן המנצח, עבאס סואן בסיום : ''מחצית ראשונה לא הגענו למשחק ונפלנו לקצב שלהם ולבזבוזי הזמן וכמעט לא עשינו שום דבר. במחצית שנייה עשיתי סדר ונתתי לשחקנים מה שצריך מבחינה טקטית. ידענו שאחרי שנכבוש הדברים ייראו קלים יותר,  היינו צריכים לתת עוד 6-7 שערים, בחצי השני השחקנים היו גדולים והציגו יכולת מאוד מעודדת.

 

עבאס סואן : ''שמח שאנחנו מצליחים לייצר רצף ניצחונות.'' (צילום : עודד חסין)

 

מאמן נוג'ידאת התייחס ליכולת של הקבוצה : ''אני חושב שיש לנו סגל  של 19 שחקנים איכותיים ויש בקבוצה תחרות חיובית עם חדר הלבשה נקי ושקט, והכי חשוב - רגליים על הקרקע. באים לכל משחק במטרה ללמוד את היריב. אני שמח שאנחנו מצליחים לייצר רצף ניצחונות, שאתה נכנס ללופ של ניצחונות הדברים נראים יותר קל. יש תנאים טובים בנוג'ידאת, המגרשים איכותיים ושחקנים מקבלים כסף בזמן. אני חושב שצריך לשים דגש על מחלקת נוער ואני שמח שהעונה במועדון התחילו את התהליכים.''

 

לסיום, עבאס סואן התייחס על עתידו ברמה האישית : ''שהתחלתי לאמן בליגה ב' חשבתי שמדובר בליגה קטנה, הייתי צריך להתאים את עצמי. היום אני לומד כל הזמן ומבין שזו ליגה קשה שיש לה את התנאים והחוקים שלה. ליגה ב' מקום טוב ללמוד ולהתחשל. אני רוצה להתקדם בחיים המקצועיים. חשוב לי להגיד שיש בליגה הזו הרבה כישרונות והגיע הזמן שיותר יסתכלו עליהם. ברמה האישית אני רוצה לאמן ברמות הגבוהות של הכדורגל הישראלי.

נוגידאת נראית כבר מוכנה לפלייאוף (צילום : עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חח (צפוני 14-11-2021, 22:31)
    נראה בסיבוב השני קבוצה חלשה יותר מזל משכל