חמש בום: קלנסוואה התפוצצה על רמת ישראל 5-2

החבורה של חיים סירוטקין ממשיכה במומנטום החיובי לאחר שהתפוצצה על רמת ישראל, והתבססה בראשות הבית. עארף, יו"ר קלנסוואה:"מרוצה מהתוצאה מרוצה מהדרך שמתנה חיים סירוטקין״, חיים סירוטקין: ״המטרה ברורה ואנחנו בדרך להשיג אותה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 13-11-2021
  • 13:25

המחזור ה-9 בליגה ב׳ דרום א׳ הפגיש את רמת ישראל והפועל קלנסוואה. רמת ישראל עם פתיחת עונה נהדרת מבחינתה ניצבת במקום הרביעי בטבלה, בעוד קלנסוואה הקבוצה החזקה שהתחזקה מאוד העונה ששואפת לעלות לליגה א׳, והביאה סוללת כוכבים לשם כך. 

 

קלנסוואה פתחה חזק מאד על השער של רמת ישראל, וכבשה צמד שערים. בדקה ה-10 שי מוטאי מכניס כדור גדול ללית סלאמה שמול שוער רמת ישראל כובש את הראשון 1-0 לקלנסוואה.

 

 

שחקני רמת ישראל בפתיחה


דקה לאחר מכן המגן הימיני גל פורת מכניס כדור גדול לנבו מזרחי,הרכש החדש של קלנסוואה שהגיע רק השבוע, שמקרוב דוחק פנימה 2-0. 

 

דקה 30, קרן לקלנסוואה של גיא דיין מגיעה הישר לסמי אבוראס שעוצר יפה את הכדור מקפיץ לעצמו ומקרוב כובש שער אדיר וקובע

3-0 לקלנסוואה. 

 

פיראס עווד, הברומטר של קלנסוואה. שחקן מעל הליגה. 


על סף הירידה למחצית, רמת ישראל חוזרת למשחק, בן דיין נשלח לרחבה והוא מנסה לעבור את גל בראל בלמה של קלנסוואה ומוכשל, השופט מצביע על הנקודה הלבנה, בן דיין וכובש בעצמו את הפנדל וקובע את תוצאת המחצית 3-1.


דקה 60 התקפה יפה של קלנסוואה מרגל לרגל כמו שסירוטקין אוהב, בסיומה גלאל תאיה הכניס כדור גדול לאלי בבשבילי שעושה תנועה של חלוץ גדול ומקרוב כובש 4-1. 

 

בדקה ה-70 קלנסוואה לוחצת ומחמיצה, ורמת ישראל יוצאת למתפרצת שבסיומה ברוך המהיר מקבל כדור ועם המהירות מקדים את הגנת קלנסוואה ושוער קלנסוואה, אבי איבגי עם טעות ענקית וברוך כובש 4-2. 

 

עוז יפרח, בלמה המצויין של קלנסוואה. מהטובים בליגה. 

 

דקה 80 השער היפה במשחק של גלאל תאיה שלקח כדור על ה 16 עבר שני שחקנים עם דריבל מרשים ושיחרר בעיטה חדה חצי גובה לפינה 5-2 מרשים לקלנסוואה.

 

בסיום 5-2 קליל לקלנסוואה תוצאה שמוכיחה שתחת המאמן חיים סירוטקין הקבוצה נראית נהדר ובעיקר מוכנה למאבקי הפלייאוף בדרך לליגה א.

 

מאמן רמת ישראל, קבוצתו היתה מצויינת. 


רמת ישראל קבוצה צנועה שהפתיעה את כולם עם כדורגל מרשים, קבוצה שמנסה בכל שלב וללא קשר לתוצאה ולקבוצה הנגדית מגיעה גם מול קלנסוואה ומשחקת יפה ולא מוותרת עד סיום המשחק. שאפו ענק!

 

חיים סירוטקין ובעל הבית של קלנסוואה עארף. קבוצה מעל הליגה בנו בקלנסוואה. 

 

חיים סירוטקין ובנו ירין כוכבה של רמת ישראל. ירין הראה יכולות גבוהות במשחק. 

 

עארף, יו"ר הפועל קלנסוואה אמר בסיום:"מרוצה מהתוצאה מרוצה מהדרך שמתנה חיים סירוטקין. הקבוצה נראית יוצאת מהכלל ואני בטוח שאנחנו בדרך לליגה א. אנחנו נעלה לליגה א. אנחנו נתחזק עד סיום מועד העברות ומבטיח לכולם שנראה עוד יותר טוב. שיהיה לנו בהצלחה"

 

חיים סירוטקין מאמן הקבוצה:"התוצאה טובה, שיחקנו מול קבוצה טובה מאד. יש הרבה דברים לתקן אבל אנחנו מתקדמים ונלך ונשתפר. המטרה ברורה ואנחנו בדרך להשיג אותה"

 

כוכב רמת ישראל ירין סירוטקין:"היה לנו משחק טוב אבל מול קלנסוואה היה לנו קשה מאד. אנחנו קבוצה טובה ונלך ונשתפר. קלנסוואה קבוצה חזקה ולא סתם הם מקום ראשון. "

שחקני קלנסוואה עם ניצחון אדיר

הוסף תגובה
תגובות
  1. תענוג לראות את קלנסוואה משחקתהם צריכים מגרש רחב וגדול להתבטא (שי 13-11-2021, 16:18)
    ועדיין עשו 3 טעיות חמורות ש2 מהם הביאו לשערים ...בפלייאוף זה עלול להיות גורלי ומילה טובה לרמת ישראל משחקת פתוח ללא מורא ברוך לדעתי אולף הארץ בריצה עקף את ההגנה כמו יוסיין בולט אפה גיא וייס שראה את המשחק זה שחקן ליגה ללהאומית.
  2. נראה מה תעשו בפלייאןף. (שי 14-11-2021, 12:30)
    רמת ישראל תהייה בפלייאוף מילה ועוד אולי נפתיע ונעלה ליגה