נבחרת המחזור ה-10 בליגה א' דרום בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

רגע לפני היציאה לפגרה, שוחקו משחקי המחזור העשירי בליגה א׳ דרום שסיפק לנו תוצאות מסקרנות ושערים דרמטים. שמשון כפר קאסם הלוהטת התפוצצה על לוד וממשיכה במומנטום החיובי, שמשון ת״א עשתה מהפך אדיר על דימונה, כפר שלם גברה על מרמורק ושעריים ניצחה את כסייפה. כעת נותר לבחור את המצטיינים בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

  • על ידי: לירן ביטון
  • 12-11-2021
  • 10:19

שוער:

עידן טואף (ירמיהו חולון) 

חולון הצליחה לשבור סוף סוף את הנאחס ולנצח את הפועל אזור, שלא עשתה לחולון חיים קלים. מי שהרשים במשחק הוא ללא ספק השוער האדיר עידן טואף, שהוכיח לאביבי זוהר שיש לו על מי לסמוך. טואף נעל את השער וגם שמר על רשת נקייה במשחק לא פשוט. 

 

הגנה:

אורי פסו (מכבי יבנה)

בלמה של יבנה, הצטיין במפגש מול בני אילת כאשר הוא מציג יכול טובה בהגנה, ולא מאפשר ליריבה להגיע למצבי כיבוש ועל הדרך גם כובש את השער היחיד במשחק וחתום על הניצחון של קבוצתו. 

 

יובל בן עמי (שמשון תל אביב)

המגן הימיני היה מצוין במפגש מול דימונה. גם בצד ההגנתי וגם הצטרף המון לחלק ההתקפי וקינח בבישול של הגול השני.

 

דוד יצחק (מכבי שעריים) 

בלמה של שעריים היה במשחק נהדר מול כסייפה, הוא תרם רבות גם להגנה וגם להתקפה, כבש את השער הראשון במשחק והיה חלק בלתי נפרד מהניצחון של קבוצתו. 

 

דוד יצחק, תורם רבות להגנה וגם להתקפת שעריים (צילום: דדי ברק)

 

יובל שחורי (שמשון תל אביב) 

הבלם של שמשון תל אביב הוא אחד מעמודי התווך של הקבוצה העונה. במפגש מול דימונה הוא היה דומיננטי מאוד, וכשדימונה הייתה חדה יותר הוא מנע ממנה לכבוש.

 

קישור:

 

שחר בלילטי (הפועל בקעת הירדן)

המנהיג הבלתי מעורער של הבקעה על המגרש. במפגש מול נורדיה הוא הציג יכולת טובה והוביל את קבוצתו לניצחון לאחר שכבש את השער הראשון במשחק.

 

שחר בלילטי, המנהיג של הבקעה (צילום: מאור אלקסלסי)

 

אוהד אדלשטיין (שמשון כפר קאסם) - שחקן המחזור! 

איזה שחקן אדיר אוהד אדלשטיין, וכל מחזור מחדש הוא מוכיח שהוא מעל הליגה הזאת. במחזור האחרון מול בני לוד, הוא התפוצץ על המגרש, היה מהיר ודומיננטי מאוד וגם קינח עם צמד שערים ושני בישולים. 

 

אדלשטיין, שחקן המחזור ממשיך לפרוע שטרות (צילום: דדי ברק)

 

רונן פרץ (מכבי יפו)

הברומטר של יפו היה במשחק מצוין מול אשקלון. הוא ניווט את המשחק של קבוצתו, כבש צמד שערים אדיר והוא חתום על הניצחון של קבוצתו. 

 

ר

ונן פרץ, מוביל את יפו לניצחון (צילום: יח״צ)

 

התקפה:

 

יוסי אסייג (שמשון כפר קאסם) 

כמה טוב שיוסי אסייג חזר לליגה א׳ דרום, ואין ספק שהוא אחד מהחלוצים הטובים בליגה ושדרוג משמעותי לכל חדר הלבשה. במחזור האחרון מול בני לוד אסייג הבריק על המגרש וכבש צמד שערים שעזרו לקבוצתו לנצח. 

 

יוסי אסייג, חוזר לספק מספרים בליגה א׳ (צילום: מני בן ארי)

 

יואב גביזון (הפועל כפר שלם) 

כפר שלם גברה על מרמורק במשחק לא פשוט בין שתי קבוצות איכותיות. מי שהביא לכפר את הניצחון הוא יואב גביזון, שהציג יכולת טובה וגם כבש את השער היחיד במשחק. 

 

סיראז נאסר (שמשון כפר קאסם) 

איזה שחקן סיראז׳ נאסר, שחקן ששייך לרמות הגבוהות והוא נכס לשמשון כפר קאסם. נאסר שחקן מהיר עם טכניקה מצוינת היה מצוין מול בני לוד וגם כבש שער. 

 

צביקה לוי מאמן המחזור (צילום: איתן ידגר)

 

צביקה לוי (שמשון ת״א)- מאמן המחזור!

יובל נעים ושמשון כפר קאסם התפוצצו על לוד עם ניצחון אדיר, עומר פרץ וכפר שלם גברו על מרמורק, אך מי שבלט מעל כולם הוא המאמן צביקה לוי שמוכיח כל מחזור מחדש שקבוצתו ראויה לליגה א׳. שמשון ת״א אירחה את מ.ס דימונה למפגש לא פשוט, ואחרי שדימונה הייתה ביתרון החבורה העיקשת של לוי עשתה מהפך אדיר והשאירה את הנקודות בבית, והיא סוגרת רצף של שלושה ניצחונות על קבוצות חזקות כמו: שמשון כפר קאסם, מרמורק ודימונה. לוי רשם ניהול משחק מצוין, והוביל את קבוצתו האטרקטיבית לעוד ניצחון מרשים שאפו!

הוסף תגובה
תגובות
  1. איך לא ??? (מור מדהלה 12-11-2021, 10:34)
    בישול לפנדל בישול לגול ומשחק הגנה גרזן