נבחרת המחזור ה-10 בליגה א' צפון בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

המחזור העשירי בליגה א' צפון סיפק לנו תוצאות מפתיעות ושערים מרהיבים. עירוני טבריה איכזבה בבית מול איכסל, טירה חגגה נגד כפר כנא, הפועל הרצליה הרשימה מול צור שלום ובועיינה ביססה את המקום השני בטבלה לאחר ניצחון מרשים על טייבה. בחרנו את מצטייני השבוע.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 12-11-2021
  • 12:23

שוער

ליאור פזטל (הרצליה)

השוער הנפלא של הפועל הרצליה, ליאור פזטל, רשם משחק אדיר נגד צור שלום. היריבה הגיעה להמון מצבים ואפשר להגיד שהניצחון של הקבוצה של בנודיס הוא הרבה בזכות השוער. 

 

ליאור פזטל במשחק אדיר נגד צור שלום (צילום : חגאג רחאל)

 

הגנה

עבד חמודה (בועיינה)

איזה בלם מוכשר גדל בהפועל בועיינה. עבד חמודה מקבל העונה צ'אנס במרכז ההגנה של הקבוצה וכרגע הוא מוביל את ההגנה הטובה בליגה. חמודה נחשב לבלם מהיר, טכני שיודע לשחק בצורה טקטית ואחראית. השבוע קבוצתו ניצחה 0-1 את טייבה.

 

עבד חמודה מציג יכולת נפלאה מתחילת העונה (צילום : חגאג רחאל)

 

נסים אבו יונס (בועיינה)

לצד חמודה, עומד הבלם נסים אבו יונס שגם כן רשם משחק נהדר נגד צעירי טייבה. צמד הבלמים שלטו במרכז ההגנה ומנעו מהיריבה להגיע למצבים ודאיים. בועיינה ממוקמת שניה בטבלה וזאת הרבה בזכות היכולת ההגנתית של שחקניה.

 

נסים אבו יונס שמר על שער נקי (צילום : חגאג רחאל)


איהב עויקר (פרדיס)

שחקן ההגנה הנהדר, איהב עויקר, סגר את מרכז ההגנה של פרדיס בצורה נהדרת בתיקו המאופס מול הפועל כפר כנא. פרדיס שמה דגש במחזור האחרון על היכולת ההגנתית ואין ספק שעויקר הוא אחד האחראיים לכך שהקבוצה שמרה על שער נקי.

 

אדיר אטייה (נשר)

בלמה של עירוני נשר, אדיר אטייה, הצטיין בתיקו המאופס של קבוצתו מול רובי שפירא. רוב ניסיונותיה של היריבה נבלמו ונעצרו וזאת הרבה בזכות משחק עירני של הבלם.

 

קישור

גל שלום (באקה)

הקשר הנהדר של באקה אל גרביה, גל שלום, נתן בסוף השבוע האחרון שלוש נקודות חשובות לקבוצה כשכבש את השער המכריע בניצחון 0-1 על ערערה שנתן הרבה שקט במערכת.

 

להב דהן (מגדל העמק)

הקשר הצעיר קיבל הזדמנות מעומרי ביטון בהרכב של מגדל העמק והציג משחק לחימה נפלא בתיקו המאופס מול מכבי טמרה מצמרת הטבלה.

 

אופיר טקיאר (טירה)

הקשר, ששיחק בעבר בהפועל ת''א, רשם משחק גדול בניצחון 1-4 של קבוצתו על צעירי כפר כנא. טקיאר חילק כדורים נהדרים לשחקני ההתקפה וכבש את השער השני במשחק.

 

וואסים בדארנה (איכסל)

הקשר ההתקפי, שהגיע לאיכסל מליגה ב' מציג יכולת נפלאה מתחילת העונה כשהוא משמש כברומטר של הקבוצה בחלק ההתקפי. במשחק האחרון מול טבריה החזקה בדארנה היה פעיל מאוד והעסיק רבות את ההגנה של מוליכת הטבלה.

 

התקפה

ניר עזריה (מ.ס טירה)

אחד החלוצים הטובים ביותר בליגה א' צפון, ניר עזריה, ממשיך לפרוע את השטרות במדים של מ.ס טירה. במחזור האחרון עזריה כבש שער אדיר בכדור חופשי בניצחון 1-4 על צעירי כפר כנא, כמו כן החלוץ היה פעיל מאוד והיווה איום מתמיד על השער של היריבה.

 

עזריה שוב חגג, הפעם מול צעירי כפר כנא (צילום : חגאג רחאל)

 

עידן דוד (הפועל הרצליה)

איזה עונה אדירה עוברת על עידן דוד. החלוץ, שהגיע הקיץ מהפועל מרמורק פשוט גדול על היריבות. במחזור האחרון עידן דוד חגג צמד מרשים מול צור שלום ובכך העלה את מאזן השערים שלו לשמונה שערי ליגה בעשרה מחזורים. אין ספק שעידן דוד חווה פריחה מחודשת במדים של הפועל הרצליה.

 

עידן דוד מציג יכולת אישית מדהימה בהפועל הרצליה (צילום : חגאג רחאל)

 

חילוף השבוע 

וויאם עמאשה ובראא קאסם (טירה)

בדקות הסיום, במצב של יתרון 1-2 שביר, חיים לוי העלה מהספסל את שחקני ההתקפה וויאם עמאשה בעל הרזומה האדיר ובראא קאסם שהחזירו בגדול על כר הדשא על שער כ''א ובכך קבעו ניצחון גדול לזכות טירה. 

 

בראא קאסם חגג מול צעירי כפר כנא (צילום : חגאג רחאל)

 

מאמני השבוע 

1. חיים לוי (מ.ס טירה)

אחד המאמנים המנוסים בליגה, חיים לוי, הוביל את מ.ס טירה לניצחון גדול על צעירי כפר כנא. בתחילת המשחק המאמן נקלע לפיגור מוקדם אך הוא לא נבהל, ביצע התאמות וחילופים מדוייקים שקבעו ניצחון חשוב שהוא הצהרת כוונות לגבי היכולת של טירה העונה.

 

חיים לוי הוא מאמן המחזור העשירי בליגה א' צפון (צילום : מאור אלקסלסי)

 

כמו כן אפשר לציין:

 

2. חוסאם אבו סלאח (איכסל)

המאמן הצעיר הציג משחק טקטי מושלם מול הקבוצה החזקה בליגה. הפועל איכסל, עם אחד הסגלים הצנועים בליגה הצליחה לבלום את טבריה בצורה אבסולוטית והצליח להוציא נקודה חשובה בחוץ.

 

חוסאם אבו סלאח הפתיע את טבריה (צילום : חגאג רחאל)

 

3. נידאל שלעאטה (בועיינה)

איזה עבודה נפלאה עושה נידאל בהפועל בועיינה. המאמן, שבנה את הסגל בשלב מאוחר ונאלץ להסתפק בסגל דיי צנוע ואלמוני, מציג מידי שבוע יכולת טקטית יוצאת מן הכלל. השבוע הוא ניצח במשחק החוץ את צעירי טייבה וביסס את המקום השני.

 

נידאל שלעאטה יוצא לפגרה במקום השני בטבלה (צילום : חגאג רחאל) 

הוסף תגובה
תגובות