מהפך אדיר: שמשון ת״א גברה על דימונה 1-2

שמשון ת״א ממשיכה את המומנטום החיובי על חשבונה של דימונה, לאחר שהאחרונה הייתה ביתרון. החבורה של צביקה לוי קבעה מהפך אדיר וניצחון שלישי ברציפות, דימונה מצידה יורדת למקום השמיני עם שלושה הפסדים רצופים ומתרחקת מהצמרת. צביקה לוי: ״ שמח מאוד שידענו לתקן בחצי ולהפוך פיגור לניצחון.״

  • על ידי: אוהד רון
  • 11-11-2021
  • 10:05

מ.ס דימונה הגיעה למגרש המושבה לאחר 2 הפסדים רצופים, ובידיעה שאיבוד נקודות נוסף ירחיק אותם משמעותית מחבורת הצמרת. 
שמשון תל אביב הגיעה למשחק לאחר 10 נקודות מתוך 12 אפשריות וכוונה להמשיך במומנטום החיובי.

 

המשחק נפתח בשליטה של דימונה כאשר שחקני שמשון היו רכים מאוד ולא מסודרים,
וכבר בדקה השלישית התקפה מצויינת של דימונה מצאה בכדור עומק את יגיל אוחנה שלא התבלבל ומול סתיו פלזנטל קבע 1-0 לדימונה.

 

שחקני שמשון ת"א. נראים מעולה העונה. צילום: איתן ידגר

 

השער המהיר נתן מוטיבציה לשחקני דימונה שהמשיכו לשלוט בקצב המשחק ולנסות לייצר מצבי הבקעה, אך חוסר ברגל מסיימת ובן אלגרבלי הבלם ששיחק בעמדת החלוץ מנעו מדימונה להגדיל את התוצאה.

 

שחקני שמשון היו המומים ולא הצליחו להיכנס למשחק, ורק בנס לא ירדו להפסקה בפיגור גדול יותר. המחצית השנייה נפתחה בצורה הפוכה לגמרי ששחקני שמשון עלו מחדר ההלבשה חדורי מוטיבציה וכבר בדקה ה50 פעולת יחיד של דביר ישי המצויין קובעת 1-1 .

 

שמשון המשיכה לשלוט ולתקוף ללא כל תגובה של שחקני דימונה שנראו אפאטים לחלוטין, וגם החילופים של רונן ויינשטיין לא עזרו אל מול העוצמה שהפגינו שחקני שמשון הצעירים בראשות עומר הלוי, שבדקה ה75 בעט כדור אדיר שנעצר רק במשקוף השער.

 

הלחץ של שמשון נמשך ובדקה ה88 יציאה מהירה של שמשון להתקפה מימין מוצאת את יובל בן עמי המגן, מגביה כדור היישר לראשו של עומר הלוי שלא מתבלבל ומול בן וולבלסקי קובע 2-1 מוצדק לשמשון.

 

בדקות האחרונות דימונה עוד ניסו לשלוח המון שחקנים למעלה, מהלך שדווקא שחקני שמשון ניצלו וכמעט כבשו את השער השלישי שיוסי רומנו הוציא מתפרצת, אבל ללא הצלחה. 
בסיום שמשון תל אביב מוכיחה בחודש וחצי האחרונים שהיא יותר מראוייה לליגה הזו, וללא ספק צביקה לוי מוביל חבורה צעירה להישג מצויין.

 

צביקה לוי, "נתקן את מה שצריך, נעבוד קשה כדי להמשיך להוות יריב ראוי בליגה". צילום: איתן ידגר

 

דימונה סופגת הפסד שלישי ברציפות, לאחר שבשני משחקים היא זו שהובילה במשחק ולבסוף הפסידה. המועדון הדרומי מתרחקת משמעותית מתמונת הצמרת, ואם לא יעשו בדק בית לא ברור לאן פניהם מועדות.

 

צביקה לוי בתגובה: ״פתחנו את המשחק בצורה לא טובה בלשון המעטה הינו רכים מאוד ולא מסודרים , התבטלנו מול שחקני דימונה ונתנו להם המון חופש במחשבה וחופש בביצוע, אבל שמח מאוד שידענו לתקן בחצי ולהפוך פיגור לניצחון מול קבוצה מצויינת יוצאים לפגרה עם המון אויר .נתקן את מה שצריך ונעבוד קשה יותר בשביל לחזור מהפגרה ולהמשיך להוות יריב ראוי בליגה.״

שמשון רושמת ניצחון שלישי ברציפות (צילום: ליאור טרי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה (שמשוני 11-11-2021, 14:18)
    מחצית שניה הכי טובה השנה תמשיכו ככה ישר כח
  2. עם אוויר עם תקווה עם חלום... (משה קינדיל 12-11-2021, 10:07)
    היין מתחיל להשתבח עם הוותק, כל הכבוד לצוות והשחקנים,