תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 10: לירן ביטון מארחת את בני סימן טוב

רגע לפני הפגרה, ישוחק היום (שלישי) המחזור העשירי בליגה א׳ צפון. הפעם בחרתי לארח את בני סימן טוב, אחד מהבלמים הטובים ביותר בליגות הנמוכות. בני שיחק בהרבה קבוצות בצפון ושידרג משמעותית כל חדר הלבשה שהיה בו, והעונה הוא חזר לשחק בעיר הולדתו טירת הכרמל. בני חושב שנשר תגבר על רובי, וטמרה תנצח את מגדל. ומה עם שאר התוצאות? כל הפרטים בתחזית שלפניכם

  • על ידי: לירן ביטון
  • 09-11-2021
  • 09:02

מכבי צור שלום- הפועל הרצליה

לירן: מפגש מסקרן בית שתי קבוצות שנמצאות בשני קצוות הטבלה. מצד אחד המארחת שנפרדה ממאמנה קובי דנינו, ורשמה ניצחון 

לראשונה מזה ארבעה מחזורים, ניצחון דרמטי עם הרבה אופי על ערערה. מן העבר השני הרצליה, שאחרי פתיחת עונה מדשדשת הצליחה לייצב את השורות ולעלות למקום השישי בטבלה, ובמשך ארבעה מחזורים ברצף הרצליה ללא הפסד ותרצה להמשיך את המומנטום החיובי וגם תנצח.

 

בני: צור שלום אחרי ניצחון חוץ מפתיע, והרצליה אחרי נצחון ביתי. 0-0 ביום שהרצליה יבינו שהם בליגה הצפונית ויחתימו שחקנים מהצפון רק ככה הם יצליחו. 

 

רובי שפירא חיפה- עירוני נשר

לירן: רובי שפירא מגיע למשחק אחרי שהתפוצצה על טייבה, אך הקבוצה לא מצליחה להתרכז רק בכדורגל. רובי זה אחד המועדונים היותר איכותיים בליגה א׳ צפון, ומצער לשמוע על כל הבעיות שיש במועדון, בעיקר כלכליות שמשפיעות על היכולת, וכעת השחקנים מתכננים לשבות במשחק מול נשר. כך שיש סיכוי גדול שרובי שפירא תשחק במחזור הקרוב עם נוער, אלא אם כן ישולמו לכולם המשכורות. 

רובי אומנם אחרי ניצחון, וגם נשר מציגה שיפור עם שלושה מחזורים ללא הפסד, ולדעתי נשר היא שתנצח במשחק.

 

בני: רובי אחרי ניצחון מרשים בבית, נשר מתחילה להתעורר. הלב והראש הולך בכל הכח 2 ניצחון של נשר. 

 

האם שחקני רובי יתייצבו למשחק? (צילום: יח״צ)

 

מכבי טמרה- מגדל העמק

לירן: בשקט בשקט מכבי טמרה מצליחה לטפס למקום השני בטבלה, וזאת אחרי ניצחון מרשים על מ.ס טירה. מנגד, מגדל העמק ממשיכה לדשדש בליגה, כשהיא מקום אחד לפני אחרון בטבלה.במחזור הקרוב טמרה תמשיך את המומנטום החיובי גם על חשבונה של מגדל.

 

בני: מכבי טמרה עשתה את הפתעת המחזור שניצחו את טירה. הם ימשיכו גם לנצח בבית.

 

באקה אל גרבייה- בני ערערה

לירן: משחק שנחשב לדרבי בין הקבוצות. באקה מתחילת העונה היא הקבוצה הגרועה בליגה שממוקמת במקום האחרון, מנגד ערערה מגיעה אחרי הפסד דרמטי ומאכזב לצור שלום ולמרות הפרש המקומות בטבלה שתי נקודות בלבד מפרידות בין הקבוצות. בדרבי כמו בדרבי יהיה משחק דרמטי ובסופו המפגש בין הקבוצות יסתיים בתיקו.

 

בני: באקה מול עררה דרבי מגניב תיקו רב שערים.

 

צעירי טייבה- הפועל בועיינה

לירן: טייבה מגיעה למשחק אחרי תבוסה אדירה לרובי שפירא, ואחרי שנאלצה להיפרד מהמאמן המצוין עיסא נוג'ידאת וחבל, כי עיסא אחד המאמנים הטובים בליגה. בועיינה במקום השלישי משדרת יציבות מפתיחת העונה וכבר ארבעה מחזורים ללא הפסד והיא זו שגם תנצח. 

 

צעירי כפר כנא- מ.ס טירה

לירן: טירה נבנתה העונה כדי לנסות לעלות ליגה, אבל נראה שבטירה עסוקים בהכל חוץ מכדורגל. יש לטירה את אחד המאמנים הטובים בליגה וסגל איכותי, ואם בקבוצה ישאירו בצד את כל הבעיות טירה תשחק כדורגל חיובי, כי מרגע הגעתו של חיים לוי התחיל שינוי בקבוצה ומאמן כמו חיים צריך שקט כדי להביא תוצאות. כפר כנא עם אותו מאזן נקודות כמו טירה, ושתי מקומות מתחתיה בטבלה. היא לא תעשה לטירה חיים קליםו המפגש יסתיים בתיקו וחלוקת נקודות. 

 

בני: טירה חייבת את הנקודות ינצחו בחוץ 2. 

 

בני זלפה- הפועל כאוכב

לירן: זלפה התאוששה מאז הגעתו של מומו ניסטל, למרות ההפסד במחזור הקודם. מנגד, כאוכב קבוצה איכותית מאוד אך לא מצליחה להתחבר מספיק עדין ולשחזר את ההצלחה  מהעונה הקודמת. זלפה עדין צריכה להתחבר, וכאוכב היא זו שתיקח את הנקודות במשחק הזה.

 

בני: פיספוס עונה שעברה כאוכב. משחק קשוח מאוד בזלפה, אני הולך עם עבד מרגואן יתן גול נצחון כאוכב 2. 

 

האם טבריה תחזור למסלול הניצחונות מול איכסאל? (צילום: עודד חסין)

 

עירוני טבריה- הפועל איכסל

לירן: טבריה סיימה בתיקו מול כאוכב שהיא קבוצה מצוינת, והרבה קבוצות חוששות לשחק מול טבריה בחזקה. במחזור הקרוב זה הזמן שלה להתאושש ולשוב למסלול הניצחונות, ומפגש הקצוות מול איכסל זה מסוג המשחקים שטבריה צריכה להרוג ואני מקווה בשבילם שאיכסל לא תתגונן מהפתיחה. ניצחון לטבריה

 

בני: עירוני טבריה נעצרו השבוע הפערים גדולים מאוד ניצחון קליל לטבריה 1. 

 

הפועל כפר כנא- בני פרדיס

לירן: כפר כנא אחת הקבוצות האיכותיות שיש בליגה העונה, ויעיד על כך מיקומה בטבלה. מנגד פרדיס מתקשה מאוד להשתלב בליגה ונמצאת בתחתית ללא ניצחון מזה 5 מחזורים. כפר כנא איכותית ויציבה יותר והיא תשאיר את הנקודות בבית.


בני: הפועל כפר כנא תנצח בבית פרדיס עושה קולות של ליגה ב.

 

שיהיה בהצלחה לכולם ומלא גולים!

הוסף תגובה
תגובות
  1. מת עלייך נשמה (לירן 09-11-2021, 11:43)
    את עושה עבודת קודש מתוקה
  2. את משהו מיוחד (ללירן 09-11-2021, 13:31)
  3. את משהו מיוחד (ללירן 09-11-2021, 13:31)
  4. את משהו מיוחד (ללירן 09-11-2021, 13:31)
  5. פרדיס של הפועל (פרדיס 09-11-2021, 15:00)
    בני אתה חוכמלוג פרדיס תהיה בפליאוף עליון תזכור לפחות תאחל לנו בהצלחה בתור שכן טירה לעולם לא יעלו איתך תפרוש עדיף
  6. הפועל הרצליה (חיים כהן 09-11-2021, 15:16)
    יש שמועות שיהב חיוחמו המוכשר מהפועל הרצליה. פורש ופותח חנות נעליים
  7. בני צור לו הטמטום היה כסף היתה מליונר (הרצליני 10-11-2021, 14:38)
    חתיכת דפוק מה הקשר בין, המחת לתחת מחשבות של אנטי כדורגל צפון דרום מה הקשר