סיכום מחזור 8: ליגה ב' צפון ב'

בליגה ב' צפון ב' היה מחזור מהסרטים. מכבי נוג'ידאת רושמת ניצחון נוסף, בני מוסמוס חוזרים לחיים עם ניצחון על טירת הכרמל. דליית אל כרמל מנצחת את בית"ר חיפה וטירת הכרמל נעצרת נגד כפר קרע.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 08-11-2021
  • 17:39

בית א'

בבית א' היו הפתעות גדולות המחזור. נווה שאנן מוציאה תיקו נגד פרדס חנה/כרכור. עוספיא מפסידה בבית למכבי נוג'ידאת, כפר כמא ואום אל פאחם נפרדות בחלוקת נקודות שווה ובני מוסמוס חוזרים לחיים עם ניצחון נגד טירת הכרמל.

 

מכבי נווה שאנן – מ.ס. פרדס חנה / כרכור 1-1

שחקניו של ליאור טל רושמים את תוצאת התיקו השלישית שלהם העונה ומתחילים להתרחק מהמקום הראשון בטבלה. בקבוצה רושמים משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון וכדאי לחזור למסלול הניצחונות כי הליגה הזאת זריזה מאוד. בפרדס חנה זה היה התיקו השני העונה, אך הקבוצה נמצאת במקום הרביעי ומתחילה להתקדם במעלה הטבלה אט אט.

 

מכבי עוספיא – מכבי נוג'ידאת אחמד 3-0

שחקניו של עבאס סואן מנוג'ידאת רושמים את ניצחונם השישי העונה ולא מתקשים נגד שחקני עוספיא עם שלושה שערים נהדרים. בנוג'ידאת ממשיכים להוביל את בית א' עם פער של שש נקודות מנווה שאנן ומתקדמים יפה העונה. בעוספיא זה היה ההפסד הרביעי העונה והבדל הרמות בא לידי ביטוי במגרש.

 

שחקני נוג'ידאת - יש להם סיבה לחגוג (צילום: דוברות מכבי נוג'ידאת אחמד)

 

מ.ס. כפר כמא – צעירי אום אל פאחם 1-1

הפועל בני מוסמוס – מ.ס. טירת הכרמל 1-2

 

בית ב'

בבית ב' היו קרבות גדולים. טירת הכרמל וכפר קרע סיימו את המשחק בתיקו, דליית אל כרמל מנצחת את בית"ר חיפה, סנדרלה דורסת את ביר אל מכסור ובני באקה מנצחים את רמות מנשה/מגידו.

 

הפועל טירת הכרמל – איחוד בני כפר קרע 1-1

שחקניו של אייל הלטמן רושמים את תוצאת התיקו השנייה שלהם העונה, אך עדין מוליכים את הבית מהמקום הראשון עם פער של שתי נקודות מבני באקה במקום השני. בכפר קרע זאת הייתה נקודה חשובה, כשהקבוצה משווה את הנקודות עם רמות מנשה/מגידו ומתחילה לטפס במעלה הטבלה.

שחקני טירת הכרמל - הייתה חסרה להם הרגל המסיימת (צילום: אלמוג אליאס, דוברות הפועל טירת הכרמל)

 

הפועל דליית אל כרמל – בית"ר חיפה 1-2

בדליית אל כרמל רושמים את הניצחון השני העונה שמעלה אותם למקום השישי בטבלה, כשהם עוברים את שחקני רמות מנשה/ מגידו עם פער של שלוש נקודות. בקבוצה מתחילים לעלות מקומות אט אט ומתחילים לאיים על חיפה, בית שאן וגלבוע. בחיפה, שחקניו של אורן זילכה רושמים משחק שלישי ללא ניצחון ומקווים לחזור למסלול הניצחונות במשחק הבא.

 

הפועל סנדרלה גלבוע – אחי ביר אל מכסור 2-5

 

הפועל רמות מנשה מגידו – איחוד בני באקה 3-1

שחקני נווה שאנן - לא מצליחים להשיג ניצחון בבית (צילום: אדיר יזירף, דוברות מכבי נווה שאנן אלדד)

הוסף תגובה
תגובות