נבחרת המחזור ה-9 בליגה א' דרום בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

המחזור התשיעי הגיע לסיומו, וסיפק לנו מחזור דרמטי ומסקרן עם תוצאות מכריעות שישפיעו על המשך דרכן של הקבוצות בליגה. חולון ממשיכה בצמרת עם ניצחון מרשים על הרצליה, שמשון כפר קאסם מאותתת לליגה עם ניצחון על כפר שלם, מרמורק עשתה מהפך אדיר על דימונה ושעריים גברה על נורדיה. כעת נותר לבחור את מצטייני המחזור בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

  • על ידי: לירן ביטון
  • 08-11-2021
  • 15:08

 

שוער:

נדב מדינה (הפועל מרמורק) 

אחרי ששוערה של מרמורק עמית קרן הורחק, מי שקיבל את אפודת השוער הראשון הוא נדב מדינה, שמשמש כשוערה השני של הקבוצה. במפגש מול דימונה הוא הוכיח שיש למועדון שוער עתיד, הוא הפגין הרבה ביטחון בשער ובמחצית השנייה שדימונה הייתה חדה יותר לקח כמה מצבים בטוחים, ומנע ממנה להגיע למצבי כיבוש.

 

הגנה: 

 

עבדאללה חטיב (שמשון כפר קאסם) 

מגנה השמאלי של שמשון כפר קאסם סופר עונה חמישית בקבוצה. המגן הרשים במפגש מול כפר שלם, סגר את ההגנה, הצטרף להתקפת הקבוצה והיה מעורב מאוד במשחק. חטיב מגיע ראשון לכל כדור והוא שחקן עם פוטנציאל גדול.

 

דור אלברמן (הפועל מרמורק)

הבלם המנוסה מציג הרבה אחריות ומנהיגות בחלק ההגנתי. במפגש מול דימונה ולמרות שקבוצתו הייתה במשחק לא מרשים, אלברמן מוכיח כל פעם מחדש שיש לו על מי לסמוך, הוא העניק הרבה ביטחון לחבריו לקבוצה ומנע מדימונה לכבוש מצבים בטוחים. 

 

דור אלברמן , נותן הרבה שקט בהגנת מרמורק (צילום: יח״צ)

 

גיא עיני (מכבי יפו) 

הבלם המנוסה הנהיג את מרכז ההגנה של יפו במפגש מול בני לוד, וכל מחזור מחדש הוא מוכיח שהוא שחקן חשוב לקבוצה.עיני, בלם חכם מאוד מביא למגרש את הניסיון שלו, ומעניק הרבה שקט וביטחון.

גיא עיני, נכס חשוב ליפו (צילום: מני בן ארי)

 

קישור:

 

אוהד אדלשטיין (שמשון כפר קאסם)

אדלשטיין הוא נכס לכל חדר הלבשה, וגם במחזור הנוכחי הוא ממשיך לפרוע שטרות. במשחק לא פשוט של קבוצתו מול כפר שלם, הוא הטריד את הגנת הכתומים פעם אחר פעם,הציג יכולת פנטסטית, עזר לקבוצתו לחלץ פנדל, בישל את השער השני במשחק ושלח כדורים שיכלו להפוך לשערים בטוחים. 

 

אוהד אדלשטיין, שידרג משמעותית את כפר קאסם (צילום: דדי ברק)

 

ליאל כהן (ירמיהו חולון) 

קשרה הצעיר של חולון מציג יכולת מצוינת במחזורים האחרונים, וגם זוכה לפתוח בהרכב. במחזור האחרון של קבוצתו מול מכבי הרצליה הבריק על המגרש, וגם כבש את השער השוויון של קבוצתו ופתח את המשחק שהסתיים בניצחון ומהפך אדיר של הסגולים. 

 

תומר בן חיים (הפועל אזור) 

הקשר המנוסה הוא בורג חשוב בהפועל אזור, ובמפגש החד צדדי מול אשקלון הוא היה חלק בלתי נפרד מהניצחון של קבוצתו. בן חיים מביא איתו הרבה ניסיון, מציג יכולת טובה ויציבה, מנהיג את אזור על המגרש ומוכיח לליאור ראובן שיש לו על מי לסמוך.

 

התקפה:

 

דור מוסקוביץ (מכבי יפו)

החלוץ הגיע לקדנציה נוספת במכבי יפו, בדיוק שהיא הכי הייתה צריכה אותו והוא כבר פורע שטרות. במפגש מול אילת הוא יצב את חוד ההתקפה של יפו, והוכיח שהוא שייך לרמות הגבוהות עם שלושער אדיר. מוסקוביץ הוא חלוץ מצוין, ואין ספק שהוא ישדרג משמעותית את ההתקפה של יפו. 

 

דור מוסקוביץ, רק הגיע וכבר פורע שטרות 

 

איילי חן (מכבי שערים) 

מי שבלט בניצחון המרשים של שעריים על נורדיה הוא החלוץ איילי חן, שגדל במכבי פתח תקווה ונחשב לחיזוק מצוין העונה עבור שעריים. חן הציג יכולת טובה על המגרש, הגיע לכמה מצבים מסוכנים וגם השכיל לכבוש צמד שערים וחתום על הניצחון של קבוצתו.

 

נתי ארז׳ואן (הפועל אזור)

במגרש באשקלון הייתה הצגה אדירה של החלוץ נתי ארז׳ואן, ונראה שהפועל אזור עושה לו טוב, משום שהוא כבש במשחק אחד שלושער אדיר כמות הכיבושים שהייתה לו כל העונה הקודמת בליגה ביפו. ארז׳ואן הציג יכולת נפלאה במשחק, עזר לקבוצתו להתפוצץ על המגרש ולקחת שלוש נקודות חשובות ואין ספק שאזור תהנה מהחלוץ העונה.

 

ארזואן חוזר לספק מספרים (צילום: מני בן ארי)

 

זוהר אביסרור (הפועל מרמורק)- חילוף המחזור

זוהר אביסרור שגדל במ.ס אשדוד, הגיע העונה להפועל מרמורק, אך עדין לא מרבה לפתוח בהרכב. במפגש מול דימונה כשהתוצאה היא תיקו 1-1, זוהר נכנס כמחליף והוסיף הרבה איכות למרמורק. עשר דקות לסיום הוא כבש שער, קבע מהפך והביא ניצחון חוץ חשוב לקבוצתו.

 

יובל נעים עם ניצחון גדול על שמשון תל אביב (צילום: דדי ברק) 

 

יובל נעים (שמשון כפר קאסם)- מאמן המחזור 

אביבי זוהר רשם ניצחון חשוב עם קבוצתו על הרצליה, איציק ברוך רשם ניצחון על בני לוד, ודוד מרטן עשה מהפך על דימונה בבית. אך מי שבלט מעל כולם הוא יובל נעים, ששב לליגה א׳ אחרי שעזב בעונה הקודמת את האדומים אשדוד. נעים הגיע לפני מס׳ מחזורים לשמשון כפר קאסם, רענן את השורות, ביצע חיזוקים במקומות הנכונים וחיבר את הקבוצה מחדש כמו שרק יובל נעים יודע. שמשון כפר קאסם נראת טוב מאז הגעתו, ומאותתת לליגה עם ניצחון גדול על כפר שלם. 

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. אתר גולר (אף גדול פינוקיו 08-11-2021, 16:52)
    אתר גולר פינוקיו בגדול כפר שלם הוא לא יכול להיכנס