עתידה של טירה יקבע לאחר המשחק של טבריה

אחרי ההפסד המאכזב לטמרה במחזור האחרון, בטירה מבינים כי הקבוצה שירדה למקום החמישי, מתרחקת משמעותית מהמקום שמוביל לעלייה. המשחק של טבריה נגד כאוכב (הערב 17:30) הוא שיקבע את עתידה של טירה, ניצחון של טבריה והפער יגדל לתשע נקודות ועל הפרק צפויים לשתחרר מטירה שחקנים בכירים על מנת להוריד על הנטל הכלכלי מהמועדון

  • על ידי: לירן ביטון
  • 07-11-2021
  • 13:38

המחזור התשיעי בליגה א׳ צפון ינעל הערב לאחר המפגש בין עירוני טבריה לכאוכב (17:30). מרבית משחקי המחזור התקיימו ביום שישי, ביניהם המפגש בין טירה לטמרה, שהסתיים בניצחון של טמרה שעלתה למקום השני, ואילו טירה המאוכזבת ירדה למקום החמישי בטבלה לאחר שרשמה ניצחון בודד אחד בארבעת המחזורים האחרונים. 

 

בטירה בתחילת העונה היו יומרות לעלות ליגה, אך הקבוצה פתחה את העונה בצורה מדשדשת, ולא הצליחה לספק את התוצאות שרצתה להשיג ולא הבריקה ביכולת.כמו כן, שחקנים נפצעו, חיים סירוטקין עזב ובמקומו הגיע חיים לוי אחד המאמנים הטובים ביותר בליגה א׳. אך נראה שבטירה הבעיות מסביב עמוקות יותר, והן משפיעות משמעותית על היכולת של הקבוצה. 

 

ע״פ מקורות שהגיעו לאתר גולר, בטירה ממתינים לתוצאת המשחק בין טבריה לכאוכב, תוצאה שתשפיע משמעותית על המשך דרכה של טירה בליגה, מאחר והקבוצה התרחקה משמעותית מהמקום שמוביל לעליית ליגה. ניצחון של טבריה והפער יגדל לתשע נקודות, פער שהתחשב בנסיבות יהיה קשה מאוד לצמצם. ניצחון של טבריה ועל הפרק צפויים להשתחרר שחקנים בכירים מטירה שכנראה תשנה את מטרותיה העונה, זאת על מנת להוריד על הנטל הכלכלי מהמועדון.

 

כעת, נותר להמתין למשחקה של טבריה נגד כאוכב שיתקיים הערב 17:30

איזה שחקנים בטירה יאלצו לחפש קבוצה חדשה? (צילום: עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. טיטי תביא לחיים מאמן כושר כבר (יוסף 07-11-2021, 13:57)
    איפה אתה ואיפה טבריה איך תעלה יש לטבריה מאמנים צוות שלם מאמן כושר מאמן שוערים מה לא חיים לוי מסכן