אוהד רון מארח את חיים לנציאנו לתחזית ליגה א׳ דרום

השבוע החלטתי לארח את חברי חיים לנציאנו, שהיה בעברו שחקן בכיר בליגות הנמוכות בכלל ובהפועל אזור בפרט. חיים שימש עוזר מאמן בהפועל אזור ובני לוד אשתקד, ונחשב לדמות מאד מוכרת בליגות הנמוכות. חיים חושב שיפו חולון וכפר שלם ינצחו בקלות את יריבותיהן וימשיכו במאבק על האליפות. ומה לגבי יתר המשחקים? שווה לראות..

  • על ידי: אוהד רון
  • 09-11-2021
  • 08:20

ונעבור למשחקים:

הפועל מרמורק נגד הפועל כפר שלם

אוהד:כפר שלם לא נראו טוב מול כפר קאסם והם מגיעים למשחק סופר קשה מול הפועל מרמורק בחוץ, אולי הקבוצה שנראית הכי טוב בליגה בתקופה האחרונה. דוד מרטן פשוט כל הכבוד לו מוכיח את יכולתיו הרבות ורואים קבוצה נהדרת במרמורק ואני חושב שיחד עם הדחיפה של הקהל המקומי הם ינצחו את כפר שלם וישלחו אותם לפגרה לעשות חושבים.

 

חיים: מרמורק אחרי ניצחון גדול במגרש קשה כמו דימונה מראה הרבה אופי והיא לא סתם בצמרת הגבוהה.מנגד כפר שלם לאחר הפסד ביתי כואב לכפר קאסם חייבת לנצח וגם תעשה זאת בזכות האיכות בחלק הקדמי.ניצחון לכפר שלם

 

הפועל מרמורק חוגגת. האם יחגגו גם אחרי כפר שלם? צילום: יוסי סוריק.

 

מכבי יפו נגד הפועל אשקלון 

אוהד: הבלוף הגדול של הליגה העונה ואולי בשנים האחרונות זה הפועל אשקלון. מועדון אולי הכי גדול בליגה א׳ עם אופצית של קהל של כ-6000 צופים פשוט מתפרק לאחר שחטף תבוסה מול אזור והכל למה? כנראה בגלל מלחמות בין הנהלת הקבוצה לעירייה. חבל שכך ומי בסוף משלם? אוהדי הכדורגל..מכבי יפו לא נראים טוב, אבל הגיע להם משחק הכי קל אולי על הנייר שהם יכולים לנצח בתוצאה גבוהה ולהראות שהם על המסלול. יפו קבוצה חזקה שעוד תדבר העונה. 

 

חיים: ליבי ליבי על אשקלון שעוד שיחקה בליגת העל לפני 3 עונות עושה את הדרך הבטוחה לליגה ב׳,  יפו עם ניצחון גדול בלוד תמשיך לשמור על המומנטום וגם תנצח בקלות.ניצחון ליפו

 

מכבי הרצליה נגד עירוני אשדוד

אוהד: עופר טלקר הצליח לייצב את הרצליה יפה לאחר הפתיחה הלא טובה. עירוני אשדוד כאילו לא משתפרים, עושה רושם שהם עומדים במקום פעם מנצחים פעם מפסידים ובעיקר סופגים הרבה שערים וככה אי אפשר לשחק כדורגל. אני דווקא אוהב את החשיבה של אבי אבינו על התקפה ופחות הגנה וכלום צכירים לפרגן לו על זה לא כמו יתר המאמנים בליגה שחושבים קודם איך לא לספוג, ואני אוהב מאמנים כאלה ורק בגלל זה אני מקווה שהוא ינצח ויצליח העונה. אשדוד בכל הכוח. 

 

חיים: שתי קבוצות לא יציבות שממקומות במרכז הטבלה.לגבי הרצלייה למרות ההפסד האחרון לחולון שיחקו טוב מאד ונראה שעופר טלקר ייצב מעט את הקבוצה, והיא מראה ניצוצות של כדורגל. לגבי אשדוד קבוצה מאד מוכשרת שמשום מה זה לא מתבטא בטבלה .לפי כמות השערים יש שם חלק קדמי מצויין אבל קצב אגירת הנקודות אינו  מספק.ההימור שלי ניצחון להרצליה.

 

אבי אבינו, סוף סוף מאמן שחושב קודם התקפה. מספיק עם כל המאמן הפחדנים שחושבים רק הגנה. צילום: רמי גרידיש

 

הפועל אזור נגד ירמיהו חולון

אוהד: הדרבי של חולון ואזור ולמרות הקירבה הגיאוגרפית יריבות של ממש אין, אבל חולון עושה רושם שהתחברו נהדר העונה והניצחונות באים להם בקלות במשחקים מאד קשים כמו הרצליה ויבנה. אזור באים אחרי שהביסו על אשקלון והאמת עומדים ביעדים שלהם העונה עד כה וכל הכבוד להם על כך. המגרש באזור הוא מהגרועים בליגה ואולי הגרוע בליגות הנמוכות למגרשי דשא, וזה יתרון ענק לאזור שלדעתי למרות זאת לא יצליחו להפתיע את חולון והמובילה תנצח. . 

 

חיים: אזור לאחר שני ניצחונות גדולים ויחס שערים של 10:0 נמצאת בפורמה גדולה ונראה שמשהו שם התחבר בבית לאזור תמיד יש יתרון.מנגד חייב להגיד שירמיהו חולון קבוצה פשוט פנטסטית בהנהגתו של אביבי זוהר שהוא גם מאמן מצויין ובעיקר אדם משכמו ומעלה גם הבעלים שדוחף איפה שצריך ומבחינתי הקבוצה הזו הולכת עד הסוף ולא אתפלא עם יעלו ליגה.ההימור שלי ניצחון לירמיהו.

 

שמשון כפר קאסם נגד בני לוד

אוהד: שמשון עשו ניצחון גדול על כפר שלם ועושה רושם שיובל נעים חיבר שם קבוצה כמו שיובל אוהב. הקבוצה משחקת חזק, יפה ובעיקר מביאה את התוצאות . בני לוד עושה רושם חלשים מאד, שיחררו 4 שחקנים ולא נראה שרוצים שם להישאר בליגה אחרת איפה החיזוק? כפר קאסם ינצחו ויצמצו את ההפרש מהצמרת. 

 

חיים: שמשון עשו ניצחון גדול על כפר שלם בחוץ.לדעתי אחת מ3 הקבוצות החזקות בליגה.יחד עם זאת עקב אכילס של הקבוצה זה המגרש בכפר שהוא סינטטי לא גדול. מנגד בני לוד ששוחררו 4 או 5 שחקנים לטובת כפר קאסם נחלשו, אבל הביאו את יוסי חכים שזה לא סוד שעבדנו ביחד בשנים האחרונות והוא האיש הנכון לצאת מהתחתית לכיוון מרכז הטבלה.ההימור שלי בני לוד לא מפסיד בכפר קאסם .תיקו

 

סיראז נסאר, הכוכב של כפר קאסם. חייב לנצח את דימונה. צילום: דדי ברק

 

שמשון ת"א נגד מ.ס דימונה

אוהד: שוב משחק בסינטטי במושבה שאני ממש לא אוהב כי קשה לראות שם כדורגל, אבל כל זה לא מעניין את שמשון ת"א שרוצים להמשיך את התקופה הטובה שלהם. אבל דימונה קבוצה טובה מאד העונה מציגים כדורגל יפה ומביאים את הנקודות ברוב משחקי העונה. משחק שקול שלדעתי יסתיים בניצחון לקבוצה הביתית והיא שמשון ת"א.

חיים: שמשון בתקופה טובה בסך הכל ועושה תוצאות טובות לאחרונה עם סגל צעיר, אבל עם מאמן מצויין בדמותו של צביקה לוי. מנגד דימונה בסוג של משברון לאחר 2 הפסדים וקבוצתו של רונן ויינשטיין עם חרב על הצוואר לסיכום משחק חזק מאד במגרש המושבה ללא הכרעה.תיקו
 

עירוני כסייפה נגד מכבי שעריים

אוהד: כסייפה כל שבוע עושה רושם שמחפשים מגרש אחר לשחק את משחקי הבית וזה לא נראה טוב, קבוצה צריכה להרגיש במשחק בית כמו בבית ולא כל פעם במגרש אחר וחבל שככה. השבוע הם פוגשים את מכבי שעריים שחייבים את הניצחון כדי להתקדם במעלה הטבלה. שעריים עדייפים זה ברור והם גם ינצחו. 

חיים: משחק מאד קשה לניחוש כסייפה תבוא עם מחוייבות שיא למשחק הזה כי הליגה מתחילה לברוח לה.מנגד שעריים קבוצה לדעתי עם פוטנציאל אדיר שמשום מה לא יצא עדיין בכל אופן לא רואה פה הכרעה.תיקו זה ההימור שלי

 

הפועל בקעת הירדן נגד נורדיה ירושלים

אוהד: בקעת הירדן התאוששה קצת מהפתיחה הלא טובה שלה ופוגשת קבוצה אולי הכי חלשה בליגה בזמן מצויין כדי להוסיף ניצחון העונה. כל דבר פרט לניצחון יהיה הפתעה גדולה. ניצחון קל לבקעה. 

חיים: קרב תחתית מובהק .אני חושב שהבקעה עדיפה על נורדיה בעיקר במגרשה הביתי וגם תעשה זאת על מנת להתחיל לברוח מהתחתית.ירושלים תחפש נקודות במקום אחר ההימור שלי הבקעה מנצחת

 

שיהיה בהצלחה!

הוסף תגובה
תגובות
  1. רון (יבנה 09-11-2021, 10:19)
    מכבי יבנה בני אילת המשחק בקרית גת
  2. יאאלה יפו סומכים עליכם (רק יפו 09-11-2021, 12:27)
  3. חים לנציאנו שחקן ענק הית (כוכב 09-11-2021, 13:07)
    זוכר אותך הינו סובלים ממך כל םעם ששיחקנו נגדך מגלגוליה
  4. אבי אבינו הביתה (אבי אבינו הביתה 09-11-2021, 15:01)
    אבינו אבינו הביתה
  5. השחקן הטוב ביותר בליגות הנמוכות היה יכול להשתלב בלי בעייה בליגת העל (פליקס 09-11-2021, 15:36)
    חיים היה שחקן ענק חזק עם כוח פריצה אדיר ובעיקר איש נדיר
  6. השחקן הטוב ביותר בליגות הנמוכות היה יכול להשתלב בלי בעייה בליגת העל (פליקס 09-11-2021, 15:36)
    חיים היה שחקן ענק חזק עם כוח פריצה אדיר ובעיקר איש נדיר
  7. אפשר לסגור את הליגה (א דרום 09-11-2021, 15:56)
    חולון או כפר שלם יעלו ללאומית.הם ברמה אחת מעל הליגה ולא מפסיקים לנצח