הצגה של כפר קאסם בכפר שלם

שמשון כפר קאסם גברה במשחק ענק על כפר שלם 1-2, משערים של אליאור סיידר ושער עצמי. לכפר שלם כבש ניב והבה. כפר קאסם נראים נהדר מאז הגעתו של יובל נעים לקבוצה, לעומת קבוצתו של עומר פרץ מכפר שלם ששוב לא הכין את קבוצתו כראוי למשחק צמרת. קדוסי: ״כולם ראו שהיה עליי פנדל חוץ מהשופט" נעים: ״כפר שלם קבוצה חזקה מאד, חייבים להמשיך ככה, יש לנו קבוצה מצוינת"

  • על ידי: אוהד רון
  • 06-11-2021
  • 14:05

הפועל כפר שלם אירחה את שמשון כפר קאסם למשחק במסגרת המחזור ה-9 בליגה א׳ דרום. כפר שלם הגיעה למשחק לאחר ניצחון ענק על מכבי יפו בעוד כפר קאסם מגיעים למשחק אחרי ניצחון על דימונה וקיוו לניצחון שני ברציפות ובעיקר להוכיח שיחד עם יובל נעים, המועדון מכפר קאסם יכול לחזור למאבק על המקום הראשון. 

 

דודי אלון נחשב לאחד השוערים הטובים בליגה (צילום : דדי ברק)

 

המשחק נפתח בצורה מצוינת מצד כפר קאסם, שהובילו 2-0 משני שערים מהירים, אחד מפנדל של אליאור סיידר והשני לאחר פריצה של אוהד אדלשטיין שפרץ והוציא רוחב והכדור פגע באחד משחקני ההגנה של הכפר ונכנס פנימה.

 

עידן וייצמן המנוסה עוצר את גל צרויה (צילום : דדי ברק)

 

כפר שלם כנראה לא הגיעו למשחק מוכנים וחבל שעומר פרץ מאמן כפר שלם לא הגיע מוכן למשחק, כי אילולא ההחמצות של התקפת כפר קאסם המשחק היה יכול להסתיים בתוצאה הרבה יותר גבוהה. אומנם פנדל ברור לא נשרק לטובת כפר שלם, אבל זה מעט מדי ומאוחר מדי. 

 

עמית מלכה עם הכדור, כפר שלם לא הגיעה מספיק חדה (צילום : דדי ברק)

 

15 דקות לסיום נכנס ניב ווהבה ולאחר מספר דקות כובש את השער המצמק לזכות קבוצתו. אומנם מעט מאוחר מדי, אבל פה נשאלת השאלה הגדולה: למה הילד שכובש ומבשל משחק שני ברציפות ומוכיח את יכולתו שבוע אחר שבוע, לא מקבל קרדיט גדול יותר? ויהיה מעניין לשמוע את הטיעונים של המאמן...

 

ניב והבה הצעיר כבש שער שני העונה (צילום : דדי ברק)

 

בן חיון נאבק על הכדור (צילום : דדי ברק)

 

בסיום 2-1 לכפר קאסם, ניצחון שמחזיר אותם למאבק ובעיקר נותן להם הרבה כוח ואמונה שהם מסוגלים להתמודד על המקום הראשון. לגבי כפר שלם? הקבוצה לא הגיעה מוכנה למשחק ובטח לא ציפו לפתיחת המשחק הכל כך חזקה של כפר קאסם, אבל המאמן הצעיר של כפר שלם עוד ככל הנראה קיבל שיעור ראשון בהכנה למשחק כל כך חשוב. 

 

עומר פרץ עם הפסד בכורה העונה (צילום : דדי ברק)

 

סיראז' נסאר נראה מחויך בסיום (צילום : דדי ברק)

 

אוהד קדוסי אמר לאחר המשחק: ״כולם ראו שהיה עליי פנדל חוץ מהשופט, אבל לא בגלל זה הפסדנו. יש גם משחקים כאלה. צריך ללמוד מזה והליגה עוד ארוכה".

 

אוהד קדוסי לא הצליח לכבוש (צילום : דדי ברק)

 

יובל נעים, מאמן כפר קאסם: ״אני שמח על הניצחון, מבחינתי כפר שלם מועמדת מספר אחת לעלייה, יש להם קבוצה טובה ומאמן מצוין אבל גם אנחנו הראינו היום שיש לנו קבוצה מצויינת שתוכל להתמודד עם כל קבוצה עד סוף העונה.״ 

 

לגבי השינוי של הקבוצה מאז שהגיע: ״היו שחקנים טובים והתחזקות בכמה עמדות. חלק מהשחקנים הפנימו מה שאנחנו רוצים מהם ואני בטוח שנלך ונשתפר".

 

יובל נעים: ''חלק מהשחקנים הפנימו את מה שאנחנו רוצים מהם.'' (צילום : דדי ברק)

 

קשרה של כפר קאסם אלון סולטן: "היה משחק קשה, מחצית ראשונה היו כמה הזדמנויות שלא ניצלנו. כפר שלם קבוצה טובה ואנחנו מקווים להמשיך ברצף הזה, לאגור כמה שיותר נקודות".

 

סיראז נסאר כוכבה של כפר קאסם: ״אני שמחים. זו פעם ראשונה שאנחנו מנצחים פעמיים ברצף, זה מראה על יציבות. אנחנו מאמינים בסגל שנמצא כאן. הכל אפשרי והפנים לשבוע הבא. כשיובל הגיע הקבוצה התחזקה בהתאם, הביאו שחקנים טובים ואנחנו נראים מחוברים ונראים מוכנים לכל משחק״.

לגבי הליגה: ״יש הרבה קבוצות טובות ומי שתראה יציבות ותציג סגל רחב היא זאת שתנצח״.

 

סיראז' נסאר : ''מאמינים בסגל שנמצא כאן.'' (צילום : דדי ברק)


כובש השער אליאור סיידר: ״היה משחק טוב. הגענו להרבה מצבים, היינו צריכים להכריע את המשחק בהפרש יותר גדול במחצית הראשונה. בסוף הסתבכנו קצת ונלחצנו עם הגול שספגנו. בסופו של דבר שמח על הניצחון בקרב ישיר בצמרת נגד קבוצה מצוינת שתתמודד עד הסוף. הפנים קדימה יום שלישי נגד לוד״.


סיידר התייחס ליכולת תחת יובל נעים : ''אני מכיר אותו היטב, הוא מכיר אותי, הוא אימן אותי עוד בעכו. יש לנו חיבור טוב. מעבר ליכולת שלי חיזקו את הקבוצה והקבוצה יותר מאוזנת. ובגלל זה אנחנו נראים יותר טוב ויש עומק בספסל. נקווה שנמשיך ככה, אני באופן אישי וגם הקבוצה״.

שמשון כפר קאסם חגגה ניצחון חשוב (צילום : דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כפר קאסם (אהרון 06-11-2021, 14:25)
    מי המאמן בכפר קאסם
  2. עידן ויצמן זה השינוי (מיקי 06-11-2021, 14:45)
    ברגע שהגיע הגרזן בהגנה עידן ויצמן.ההגנה התייצבה ועכשיו דורסים את הליגה. שמשון לא תפסיד.עד סוף העונה הלאומית בפתח תירשמו
  3. מה עם פינוקיו (כתב אף לבן 06-11-2021, 15:33)
    היה שמח או עצוב? לקח 3 מנות מצרצור
  4. מישהו שם לא מסדר לי (אוהד 06-11-2021, 18:36)
  5. מאמן (בדיחה 06-11-2021, 21:00)
    וואלה יובל אני מאוכזב ממך חשבתי שאף אחד לא מתערב לך אבל ככה זה שמקבלים את כל הכסף מראש תתבייש לך
  6. בעל הבית (כפר קאסם 06-11-2021, 21:02)
    כולם אומרים שאתה שופך כסף בנתיים אתה חייב 2 משכורות לשחקנים ולא משלם תצפה לתביעה תקדימית
  7. כפר קאסם (שמשון 06-11-2021, 21:05)
    בעל הבית יקר ההודעות שאתה שולח לשחקנים יפורסמו בקרוב אם אני שחקן אצלך או מי מטעמי שחקן אצלך
  8. יובל המבולבל (קאסם 06-11-2021, 21:07)
    יובל לצערי אתה לא קובע כלום הבעל הבית הוא גם מאמן ואין לך בכלל מילה הלך הכבוד שלך תתבייש
  9. הצדק נעשה (הצדק נעשה 06-11-2021, 21:21)
    קדוסי בכה שכולם ראו פנדל, לא מובן מי זה כולם קדוסי קפץ מעל ויצמן וברגע שראה את הכרטיס הצהוב קם על הרגליים שלו
  10. תגידו אתם מאמינים בתוצאות של הליגה ? (יאיר 06-11-2021, 21:46)
  11. מהכפר לכפר (המצליף 06-11-2021, 23:15)
    רק יפו תעלה השנה. לא כפר סלם ולא כפר הקאסם.
  12. לאיתן ועומר היקרים והאהובים ! (אוהד 07-11-2021, 00:17)
    מבלי חלילה לזלזל בשבוע שעבר שבו עשינו ניצחון גדול אתמול (וגם באופן כללי) צרויה היה צריך לפתוח זמירו היה צריך לשחק מגן שמאלי (האם פצוע?), ואם לא יכול לשחק אז אפשר לנסות את ניב בתור מגן שמאל ועידן כמובן זה הכרחי שישוב לשחק בהקדם כי הוא ממש חסר לנו בהגנה ! בנוסף צריך שחקן קישור שובר שיוויון באמצע ! אלקסלסי גביזון בנבנישתי ושפונגין שחקני קישור טובים אבל אתמול ראינו איך שני שחקנים שוברי שיוויון (סיראג' ואדלשטיין) עשו לכפר קאסם את כל המשחק ! לכן אני משוכנע שאנחנו צריכים להביא לפחות שחקן אחד תותח שיעשה את ההבדל באמצע ! מישהו בסגנון יובל אשכנזי/שי מזור (לא מצפה שהם יבואו רק נתתי דוגמאות לשחקנים בסגנון) בכל מקרה אנחנו צריכים להרים את הראש ולצאת מחוזקים ! יאללה כפר שלם ! אוהבים !
  13. ויצמן תפסיק להגיב לעצמך (לעידן ויצמן כנס 07-11-2021, 09:53)
    עידן מתוק תפסיק להגיב לעצמך..לא מכובד.. זה הדיבור שלך נסיך אוהבת מואהה
  14. קדוסי (ליגות נמוכות 07-11-2021, 19:28)
    כולם ראו שהיה פנדל חוץ מהשופט כולם גם ראו שהיית בניבדל ברור מול יפו חוץ מהשופט .תהנה מהרגע שקיבלת מתנה מהשופט לא כל יום יש מתנות