התפוצצות: רובי שפירא גברה על טייבה 1-5

רובי שפירא הביסה את טייבה במשחק דרמטי , שהתרכז ברובו למחצית השנייה, וזאת לאחר שדווקא האורחת פתחה את המשחק בצורה טובה יותר. האוהדים של טייבה זעמו בסיום. אלעד בראון: "עשינו מחצית שנייה מדהימה, היה לי כיף"

  • על ידי: בר קלמנוביץ'
  • 06-11-2021
  • 17:52

למשחק כזה לא ציפינו. רובי שפירא הביסה את טייבה, במשחק שהוא נקודת מפנה עבור הקבוצות. רובי יכולה לקחת מהמשחק הזה רוח גבית חזקה מאוד למחזורים הקרובים, בעוד טייבה ספגה תבוסה מביכה, ולא בטוח איך היא תתאושש ממנה, בעיקר לאור הדיווחים האחרונים על התפטרותו של עיסא נוג'ידאת.

 

ניצחון חשוב מאוד לרובי שפירא (צילום : יח''צ)


מי ששלטה במשחק מהפתיחה הייתה דווקא טייבה, ובדקה ה-29, היא גם הצליחה להביא את השליטה לידיי ביטוי, כשקרן מדויקת פגשה את ראשו של כרים בלעום, שנגח בצורה מדויקת לשער, משם המשחק הפך להיות יחסית מאוזן אך ללא שערים עד לתום המחצית. 


המחצית השנייה כבר הייתה סיפור אחר לגמרי, כאשר רובי תקפה ולחצה על הגנת טייבה, ובדקה ה-55 זה גם הגיע לידי ביטוי, כאשר הראשון להכניס את הכדור לרשת היה שגיא גידיץ, ומכאן נשארה רק קבוצה אחת על הדשא, והשערים הגיעו בהתאם. זיקו, בן בנימין, חן ידען ויובל אבידור הרשיתו כל אחד בתורו בשערים מרהיבים. 


בסיום חלק קטן מאוהדי טייבה לא קיבל את התבוסה המאכזבת והחל לזרוק פחיות על חלק מהשחקנים, התפרעו וקיללו.

 

המאמן המנצח, אלעד בראון, שיתף בתחושותיו לאחר המשחק: "הרגשה מצוינת, תמיד טוב לסיים משחק בניצחון, אני גאה מאוד בשחקנים שלנו, שלאחר מחצית ראשונה מאוד פושרת, ירדנו בפיגור, אבל ידענו לחזור בחצי השני כמו שצריך, ולהבין שבבית שלנו אנחנו רק מנצחים. אני שמח וגאה מאוד בשחקנים, שקיבלו את המסר כמו שצריך"


בנוגע למחצית הראשונה, הפחות טובה, אמר המאמן: "אני חושב שתרדמת, השחקנים עלו שאננים, חשבו שזה יהיה קל, וברור לכולנו שזה לא היה קל, סגפנו שער ובסופו של דבר אני שמח שהשחקנים הבינו מה צריך לעשות, שכבשנו חמישה שערים במחצית השנייה, כשל כל אחד מהם יפה יותר מהשני."

 

אלעד בראון : ''אני והמערכת שואפים למעלה.'' (צילום : חגאג רחאל)


בנודע לשאיפות הקבוצה אמר בראון: "תמיד אני, השחקנים והמערכת כולה שואפים למעלה, יש לנו כמה בעיות שידועות לכולם, ואני מקווה שהן יפתרו בזמן הקרוב, ומכאן אני מקווה שנצא לדרך חדשה, דרך של צמרת, ושלא נסתכל למטה, אבל הדבר הנכון הוא לדבר משבוע לשבוע, יש לנו משחק לא קל מול נשר, שהיא קבוצה טובה שעשתה שינויים, ובסופו של דבר לחבר את שתי הניצחונות האלו כדי לחשוב קדימה"


לסיום אמר אלעד:  "עשינו מחצית שנייה מדהימה, היה לי כיף, נהניתי מכל רגע"

רובי שפירא חגגה חמישייה (צילום : יח''צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. רובי שפירא גאה להיות חלק מהאוהדים שלכם (אשר 06-11-2021, 20:44)
    אתם מוכיחים לכולם מה זה קבוצה עם אופי וכל שחקן לוחם ושחקן יישר כח לקבוצה להנהלה ולמאמן אלעד בראון מא
  2. שחקנים (אריק 06-11-2021, 22:08)
    הייתי במשחק היה ממש כיף לראות את הקבוצה במחצית השניה כל הכבוד
  3. רובי (טל 06-11-2021, 22:09)
    כל הכבוד חברים להמשיך ככה
  4. לא משלמים שכר חודשים (פלוני 07-11-2021, 05:09)
    הקבוצה לא משלמת שכר, אכלו את כל הכסף על חובות עבר והשתמשו בכסף של מחלקת הנוער, אין להם זכות קיום
  5. למה אדון פלוני מתגובה 4 לא מזדהה?! (פלוני פחדן 07-11-2021, 07:59)
    ג.א
  6. גדולים (חן 07-11-2021, 07:59)
    נצחון של קבוצה גדולה