סוכן השחקנים-עו"ד שי אבני בטור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 11

אנו במחזור ה-11 כאשר הצמרת מתחילה לברוח לליגה עם רביעייה שהמרחק בין הראשונה לרביעית הוא נקודה בלבד. כפ"ס וקאסם מוליכות את הטבלה ואחריהן פאחם ונס ציונה עם נקודה פחות. רעננה ובית"ר ת"א עמוק בתחתית והפועל ר"ג ממשיכה לאכזב גם העונה. המשחק המרכזי של המחזור הוא בין בני יהודה ת"א לסקציה נס ציונה הממוקמת במקום הרביעי

  • על ידי: מערכת אתר גולר
  • 05-11-2021
  • 10:03

המשחקים: 

הפועל פ"ת-מ.ס כפר קאסם

שי אבני:  מי האמין שיבואו ימים ובמשחק בין שתי השכנות קאסם תהיה הפייבוריטית הברורה. הפועל פ"ת כבשה עד עכשיו בסך הכל שלושה שערים ב-11 מחזורים! אם לא ישתנה משהו מבחינה התקפית-הקבוצה תמצא את עצמה שוב בסכנת ירידה. קאסם מצידה עם מהראן ראדי, השחקן הטוב בליגה, צריכה לקחת שלוש נקודות ולהמשיך את הריצה לליגת העל.

הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

 

בית"ר ת"א/בת ים-הפועל רמה"ש 

שי אבני: בית"ר ת"א חייבת לקחת נקודות במשחק כזה אם היא רוצה להישאר בליגה. רמת השרון עם 14 נקודות ומעבירה עוד עונה בליגה. בית"ר ת"א רוצה וצריכה יותר את הנקודות.

הניחוש שלי: בית"ר ת"א/בת ים.

 

האם עידן בראון ורמת השרון יגברו על בית״ר ת״א? (צילום: מאור אלקסלסי) 

 

הפועל ראשל"צ-מכבי אחי נצרת

שי אבני: שתי נקודות מפרידות בין הקבוצות שיעבירו עוד עונה בלאומית. ראשל"צ בבית פייבוריטית לקחת את הנקודות ולהיצמד לצמרת הגבוהה.

הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

 

מכבי בני ריינה-הפועל אום אל פאחם

שי אבני:  ריינה עם שלושה הפסדים רצופים (שניים בליגה ואחד בגביע)  ותפגוש כעת את פאחם שעדיין לא הפסידה העונה. פאחם היתה קרובה להפסד במחזור הקודם אך ידעה לחזור מפיגור ולהשוות. פאחם של העונה היא קבוצה מגובשת וחזקה שהוכיחה אופי חזק במספר משחקים שהיתה בפיגור וידעה לחזור ואף לנצח בעשרה שחקניפ. פאחם פייבוריטית.

הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

 

האם הקהל של פאחם יחגוג היום? (צילום: איתן ידגר)

 

א.ס אשדוד-הפועל עפולה

שי אבני:  אשדוד כבר ארבעה משחקים רצופים ללא נצחון. עפולה הפתיעה את כפ"ס במחזור הקודם אך עדיין מדובר בקבוצה צעירה שתתמודד בתחתית. חלוקת נקודות.

הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל ר"ג-הפועל עכו

שי אבני: הפועל ר"ג מאכזבת כמו בכל עונה ולא עומדת בציפיות. אם פעם היו מדברים על רצון לעליית ליגה-היום מדברים רק על הישארות בליגה כאשר הקבוצה ממוקמת במקום ה-14 במרחק של שלוש נקודות מהמקום האחרון. מסאי דגו עושה פלאים בעכו והיא כבר במקום החמישי מרחק 4 נקודות משתי המקומות הראשונים! לא להאמין ששנתיים הקבוצה בקושי הבקיעה שער למשחק וכעת הקבוצה לא מתביישת לתקוף ואף להבקיע לעיתים שלושה שערים במשחק. 

הניחוש שלי: הפועל עכו.

 

בני יהודה ת"א-סקציה נס ציונה

שי אבני: הקבוצות נפגשו במסגרת הגביע ובני יהודה עברה שלב. בני יהודה עם שני נצחונות רצופים בליגה ומאזן שערים של 0-8 בהם. נס ציונה במקום הרביעי. בני יהודה במומנטום טוב ותרצה לנצח כדי להיצמד לצמרת. פתיחת העונה הגרועה מבחינתה לא מאפשרת לה מרווח טעויות והיא חייבת לנצח את המשחק הזה כדי לחזור למסלול לעליית ליגה.

הניחוש שלי: בני יהודה ת"א.

 

הפועל כפ"ס-הפועל רעננה

שי אבני: דרבי השרון בין הראשונה בליגה לאחרונה! רעננה חסרת מזל בכך שהיא מקבלת את כפ"ס לאחר שזו הפסידה לעפולה במחזור האחרון. כפ"ס בבית יבואו רעבים לחזור למסלול הנצחונות ולשמור על המקום הראשון בטבלה.

הניחוש שלי: הפועל כפ"ס.

דובב גבאי מאחי נצרת. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. פינוקיו איפה השורות? (אל תתעסקו איתו 05-11-2021, 10:31)
    כתב כול היום שורות שורות