מכתיבה את הקצב: חולון ניצחה 1:3 את הרצליה

החבורה הלוהטת של אביבי זוהר רשמה ניצחון רביעי ברציפות, לאחר שהשלימה מהפך מרשים מול מכבי הרצליה ולאחר תשעה מחזורים, היא ממוקמת בפסגה. ענר שכטר כבש ראשון, ליאל כהן, אגבריה ואיתי מורנו הפכו. אביבי זוהר: ״עוד לא עברה שליש עונה כך שעוד לא מדברים עדיין על הטבלה, בירמיהו חולון יש דרך ותהליך לטווח ארוך, חושבים ממשחק למשחק״

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 05-11-2021
  • 11:50

ירמיהו חולון אירחה את מכבי הרצליה למשחק במסגרת המחזור התשיעי בליגה א' דרום. הקבוצה של אביבי זוהר הגיעה למפגש לאחר שלושה ניצחונות רצופים והיא קיוותה להמשיך את המומנטום הנהדר, ולבסס את מקומה בראשות הטבלה מול מכבי הרצליה שנמצאת בכושר נהדר וזאת לאחר שניצחה במחזורים האחרונים את בני לוד והפועל אשקלון.

 

הפתיחה הייתה מסחררת, לאחר חמש דקות בלבד מכבי הרצליה עלתה ליתרון מפתיע, אור חסידים שלח כדור נהדר לכיוון ענר שכטר שהתגבר על רוני ספקטור והכניע את עידן טואף, 1-0 הרצליה. חולון לחצה במטרה להשוות ובהתקפה האחרונה במחצית, עוז ראלי מצא את ראשו של ליאל כהן שאיזן את התוצאה והוריד את הקבוצות לחדר ההלבשה ב1-1.

 

חולון פתחה את החצי השני בסערה, בדקה ה-51 גל אסולין הגביה נהדר וחמאדה אגבריה התגבר על השומר שלו וביצע מהפך גדול.  מכבי הרצליה חיפשה להשוות ונענשה. שבע דקות לסיום איתמר אפרת הגביה לרחבה, מאור כלפה הדף לא מספיק טוב והכדור הגיע לרגליו של איתי מורנו שמקרוב קבע את תוצאת המשחק. 3-1 מרשים לירמיהו חולון.

 

חולון חגגה ניצחון חשוב (צילום : מני בן ארי)

 

לסיכום: לאחר תשעה מחזורים אפשר להגיד בזהירות שירמיהו חולון היא הקבוצה הטובה והתוססת ביותר בליגה א' דרום העונה. אביבי זוהר הנהדר בנה תלכיד צעיר ומוכשר שעובד קשה על המגרש ואת התוצאות אפשר לראות בבירור - חולון עדיין ללא הפסד ליגה העונה כשהיא מחזיקה בממוצע כיבושים של 2.5 שערים למשחק - הכי גבוה בליגה.

 

המאמן המנצח, אביבי זוהר סיכם את המשחק: ''ניצחנו קבוצה חזקה בתקופה טובה, פתחנו את המשחק בצורה לא אידיאלית עם ספיגה של שער מוקדם לאחר מכן שיחקנו מהר והראנו עליונות, הצלחנו להציג כדורגל טוב ודינמי וזאת בזכות הרבה מחויבות ומשמעת, של השחקנים. שמח על הניצחון מול מכבי הרצליה. זהו ניצחון רביעי ברצף וזה גורם לסיפוק אדיר״.

 

אביבי זוהר : ''עובדים קשה כדי להציג כדורגל התקפי ומהנה.'' (צילום : שלומי עסיס)

 

זוהר התייחס לתקופה הנהדרת שעוברת על קבוצתו: ''זה מגיע בהמון עבודה קשה, בחולון אנו עובדים כצוות ימים ולילות כדי לספק תנאים ותוכן איכותי לשחקנים. יש לנו דרך מאוד ברורה במועדון, סגנון המשחק שלנו מאוד ברור ואנחנו עובדים קשה ממשחק למשחק מאימון לאימון כדי להציג כדורגל התקפי ומהנה, יש כאן סגל מאוד מוכשר עם פוטנציאל עצום, ואנחנו כצוות מקצועי מנסים לתת את כל הביטחון. 12 שחקנים שונים הבקיעו מתחילת העונה 23 שערים, זה מראה על האיכות ועל דרך העבודה, שמים  דגש תמיד על כדורגל התקפי ויצירתי.''

 

המאמן התייחס למצב הקבוצה בטבלה: ''יש קבוצות שהשקיעו כספים רבים בשביל ה''כאן ועכשיו״. אצלנו מעל הכל חשובה הדרך והחשיבה לטווח הארוך, יחד עם זאת יש לנו קבוצה חזקה ואיכותית שלא נופלת מאף אחת. יש הרבה קבוצות טובות בליגה, אחרי הכל עדיין מחזור תשיעי, יש עוד המון מחזורים ונקודות בקופה כך שכרגע חושבים ממשחק למשחק ופחות מסתנוורים מהטבלה, מצפה לנו משחק קשה במחזור הבא מול אזור, רוצים להגיע מוכנים״.

חולון לוהטת (צילום : מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לחולןן (שערוקי 05-11-2021, 12:13)
    ישמצב להחלפות בעמדת המאמן ?
  2. האלופה שבדרך (הוגה דעות 05-11-2021, 14:14)
  3. חולון יאפסים (הכתב עם האף הלבן 05-11-2021, 15:57)
    כנפו ופינוקיו כל היום מריצים פסים
  4. ל 3 יאפס (חולון 05-11-2021, 17:24)
    מי אתה יסמרטוט מה קרה הקנאה אוכלת אותך הא אפס שכמוך ילד טיפש שאין לו הכנה למוח יאלה תן גז
  5. ל3 מחכים לך ביציע באזור ביום ג (ל3 בוא גבר ליציע באזור ביום ג 05-11-2021, 22:53)
    ל3 יא סחבה בוא נדרוך לך על הראש ביום ג בפלטה באזור.