דרך חדשה: נשר גברה 0:2 על צור שלום

מפגש התחתית של ליגה א׳ צפון הסתיים בניצחון של נשר, משערים של דניאל איבקווה ולואיס זומה. בעוד צור שלום ממשיכה ליפול וסופרת הדחה בגביע וארבעה מחזורים ללא ניצחון. עומר לוינזון: "חילקנו הרבה מתנות בדרך, ועכשיו אנחנו צריכים להחזיר אותן"

  • על ידי: בר קלמנוביץ'
  • 04-11-2021
  • 08:30

נשר קיבלה סוף סוף מעט אוויר לנשימה, לאחר שרשמה ניצחון חשוב ולקחה שלוש נקודות על חשבונה של צור שלום.

 

נשר חגגה ניצחון חשוב (צילום : חגאג רחאל)

 

המארחת שלטה במשחק וגם באה על שכרה פעמיים, זאת תודות ללואיס זומה, שהבקיע בדקה ה-47, ולדניאל איבקווה, שמצא את הרשת בדקה ה-70. 

 

לואיס זומה רשם משחק מצוין מול צור שלום (צילום : חגאג רחאל)

 

יגל פרץ הצעיר הצטיין עם 2 בישולים (צילום : חגאג רחאל)

 

נשר מתעוררת לחיים ורושמת ניצחון שני העונה, כשהמטרה המרכזית היא להמשיך את המומנטום גם במחזור הבא. מנגד צור שלום אומנם לא לקחה נקודות, אבל קיבלה כאב ראש גדול, כאשר קובי דנינו וחניכיו סופרים ארבעה משחקים ללא ניצחון וגם הדחה מהגביע, יחד עם זאת הקבוצה ספגה חמישה שערים בשני המשחקים האחרונים, והמרחק מהתחתית הולך ומצטמצם והשאיפות של הקבוצה מתחילת העונה הולכות ונעשות בלתי אפשריות.

 

צור שלום מתחילה להסתבך (צילום : חגאג רחאל)


המאמן המנצח, עומר לוינזון שיתף בתחושות: "הרגשה טובה, ידענו מה החשיבות של המשחק הזה, הרגשה טובה להביא שלוש נקודות, אבל אנחנו מסתכלים קדימה, חילקנו הרבה מתנות בדרך, ועכשיו אנחנו צריכים להחזיר אותן"

 

עומר לוינזון : מתחילת העונה לא היה משחק שלא היינו עדיפים על היריבה.'' (צילום : חגאג רחאל)


עוד הוסיף מאמן נשר על פתיחת העונה הקשה וההתאוששות: "אני יכול לומר שמתחילת העונה לא היה משחק שלא היינו עדיפים על הקבוצה היריבה, הייתה לנו הרבה נאיביות, בעיקר בגלל שאנחנו קבוצה מאוד צעירה, אפשר לומר שגם קצת חוסר מזל, החטאנו פנדלים בשני משחקים, כדורים לא נכנסו, ההבדל העיקרי הוא שבמשחקים האלו הכדורים נכנסו. מבחינת יכולת הצגנו יכולת טובה מתחילת העונה."


על הסיכויים של קבוצתו להישאר בליגה אמר לוינזון: "זה יהיה מאבק קשה עד הסוף, אנחנו נהיה יותר חכמים אחריי שני המשחקים הקרובים. זו ליגה קשה, לא מעט יורדות, קל זה לה יהיה"

 

לואיס זומה בפעולה וירטואוזית (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יגל (אנונימי 04-11-2021, 09:30)
    יגל פרץ המלך
  2. רק להישאר (אוהד 04-11-2021, 10:40)
    תביא אותנו למצב אמצע טבלה לא רוצים לעלות ולא לרדת העיקר להישאר בכותרות נשר קבוצה חזקה ותשאר חזקה ואינשאללה נעלה עוד שנה ליגה שהצעירים התחזקו יאלה נשר
  3. לא ברור מה עושים בליגה א המאמן עומר הבלם עמית בר והקשר יגל פרץ מעל הליגה בשתי דרגות (אוהד נשר 04-11-2021, 11:45)
  4. לא ברור מה עושים בליגה א המאמן עומר הבלם עמית בר והקשר יגל פרץ מעל הליגה בשתי דרגות (אוהד נשר 04-11-2021, 11:45)
  5. הצעירים של נשר חסר תקדים רק למביני כדורגל (אוהד 04-11-2021, 15:08)