מהפך אדיר: מרמורק גברה 1-2 על דימונה

החבורה של דוד מרטן חזרה למסלול הניצחונות, מול דימונה שסופגת הפסד שני ברציפות. המארחת עלתה ליתרון משער של ליאל זגורי, אך מרמורק עשתה מהפך וחזרה עם הנקודות משערים של אשר מששה וזוהר אביסרור. דוד מרטן: ״ניצחון חשוב דווקא במשחק פחות טוב״, ליאל זגורי: ״הפנים קדימה לשלישי ששם נצטרך להביא נקודות״

  • על ידי: לירן ביטון
  • 04-11-2021
  • 11:13

מ.ס דימונה אירחה את הפועל מרמורק אמש (רביעי) במסגרת המחזור התשיעי בליגה א׳ דרום. שתי הקבוצות הגיעו למשחק אחרי הפסד במחזור הקודם כאשר מאמנה של דימונה רונן ווינשטיין צפה במשחק מעמדת השידור, זאת לאור העובדה שהורחק במחזור הקודם. מרמורק מצידה הגיעה למשחק בסגל חסר ללא מס׳ שחקנים משמעותיים, ביניהם מתן בית יעקב.

 

החבורה של רונן ווינשטיין פתחה את המשחק חזק, והייתה יכולה להיות ביתרון גדול אם לא החמצות ממצבים קורצים. בדקה ה-15 דימונה מצאה את הרשת משער של ליאל זגורי שהגיע אחרי התקפה מתפרצת. 

 

שחקני דימונה חוגגים עם ליאל זגורי

 

ככל שחלפו הדקות הקצב ירד ודימונה הורידה הילוך מה שאפשר למרמורק להתעורר, וגם לכבוש את שער השוויון מרגליו של אשר מששה, זאת לאחר טעות של הגנת דימונה.

 

דוד מרטן יחד עם כובש שער השוויון במשחק האבטמו אמבה

 

במחצית השנייה דימונה ניסתה להחזיר את ההיתרון, אבל לא הייתה מספיק מדוייקת ונעצרה כל פעם מול השוער המחליף של מרמורק נדב מדינה, שתפס את מקומו של עמית קרן המורחק והציג יכולת נפלאה בין קורות השער. 

 

מרמורק לא הציגה כדורגל גדול, אך הייתה מספיק חכמה כדי לנצל את העובדה שהגנת דימונה הייתה חלשה מאוד, ועשתה מהפך בדקה ה-82 משער של זוהר אביסרור, שכבש ורץ לחגוג עם מתן בית יעקב המורחק שישב ביציע. עמוק בתוך תוספת הזמן, יוני שגיב שרק חזר מפציעה,הורחק בצהוב שני.

 

זוהר אביסרור חוגג עם מתן בית יעקב 

 

לסיכום: דימונה שפתחה מצוין את העונה, סופגת הפסד שני ברציפות לשתי קבוצות חזקות, ונראה שדימונה מתקשה מול הקבוצות הגדולות בליגה, וזאת למרות שממרמורק לא הייתה במשחק גדול. בדימונה השקיעו תקציב גדול מאוד, ולמרות שלא הצהירו על כך יש רצון לרשום עליית ליגה. אך נראה שאם דימונה תמשיך לאבד נקודות ולהיות לא מרוכזת, היא כבר לא תהיה בחלק העליון של הטבלה.

 

החבורה של רונן ווינשטין שהייתה ביתרון לא ידעה להרוג את המשחק. היא הציגה חוסר ריכוז ועשתה הרבה טעויות, מה שגרם לחוסר דיוק של החלק ההתקפי. כמו כן, הגנת הקבוצה הציגה יכולת חלשה מאוד שאפשרה למרמורק לעשות מהפך ולקחת נקודות. דימונה עשתה זעזוע בין קורות השער לפני מס׳ מחזורים, אך השוער בן וולובלסקי הציג יכולת מאכזבת, ודימונה תהיה חייבת לחזק את החלק ההגנתי. 

 

מנגד, אחרי ההפסד במחזור הקודם לשמשון ת״א, מרמורק חוזרת למסלול הניצחונות במשחק לא גדול שלה. מרמורק הציגה הרבה אופי על המגרש, למרות שהייתה בהרכב חסר והגנת הקבוצה הציגה יכולת טובה ומנעה מדימונה לכבוש שערים נוספים.

 

 

מרטן והשחקנים חוגגים בסיום 

 

דוד מרטן מאמנה של מרמורק בתגובה: ״ניצחון חשוב לקבוצה שלנו אחרי שמעדנו שבוע שעבר בבית.דווקא במשחק פחות טוב שלנו היום ידענו לחזור מפיגור ובסופו של דבר לנצח את המשחק עם המון אופי נחישות ועבודה קשה נגד קבוצה מצויינת וועל זה מגיע שאפו לשחקנים שלנו.הפנים כבר קדימה למשחק נגד כפר שלם ביום שלישי הבא.״

 

זוהר אביסרור , כובש השער שהביא למהפך במשחק: ״אני קודם כל שמח על הניצחון, שיחקנו נגד יריבה טובה עשינו ניצחון חשוב מאוד במגרש לא פשוט. אני מאוד שמח על הגול שנתן לנו 3 נק להמשך, נמשיך לעבוד קשה כדי להגיע בשיא המוכנות למשחק הבא.״

 

ליאל זגורי כובש השער של דימונה בתגובה: ״אני חושב שהיינו עדיפים במשחק פתחנו טוב וגם הובלנו . הגענו למצבים שלנו כדי לסיים את המשחק לא כבשנו בסוף קיבלנו גול במתפרצת. זה הכדורגל. לגבי הגול שאתה כובש והקבוצה מפסידה אז אין לו ערך. אנחנו קבוצה טובה ואנחנו עם הפנים קדימה לשלישי ששם נצטרך להביא את הנקודות בעזרת השם.״

שחקני מרמורק חוגגים בסיום

הוסף תגובה
תגובות
  1. מה יהיה עם החוצות שלך? (לדוד מרטן 04-11-2021, 13:36)
  2. איפה אפשר להשיג כזאת חולצה? (למרטן 04-11-2021, 13:36)
  3. והבה, גם בגולר אתה מתעסק במרטן (מרמורקי 04-11-2021, 14:31)
    נדבר עם אוהד שיעסיק אותך גם בגולר
  4. כל הכבוד לשתי הקבוצות (אוהד מרמורק 04-11-2021, 15:06)
    כתבה מצוינת שמשקפת את ההתרחשויות במשחק. דימונה שלטה ברוב המשחק, אך לא הצליחה לתרגם את השליטה לשערים. מנגד מרמורק גילתה נחישות ואחריות בהגנה, והצליחה לחלץ 3 נקודות שלא שיקפו את מהלך המשחק. אני מאמין שדימונה תתברג במקום טוב בטבלה אם תשפר את ההגנה שלה ואם תיצור יותר הזדמנויות ותממש אותן. שחקני מרמורק ראויים לשבחים על שלא ויתרו ונלחמו עד הסוף. כל הכבוד! קדימה מרמורק!!!
  5. מהפך אדיר ???? . . .. (הוגה דעות משעריים 04-11-2021, 21:30)
    אכן בפעם הראשונה בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי הצליחה קבוצה לחזור מפיגור אסטרונומי של 1-0 ולהפוך את הקערה על פיה.כל הכבוד על הכותרת של הכתבה
  6. עירוני מודיעין, קבוצה כושלת, הנהלה חסרת מושג (יובל 04-11-2021, 23:41)
    אוהד רון, הגיע הזמן שתעשה פעם אחת כתבה על עירוני מודיעין הכושלת. כןלם שם עובדים על כולם. קבוצה שמקבלת כל עונה כמעט מיליון שקל ציבורי ומתרסקת כל שנה מחדש. פשוט בדיחה. כולם שותקים, כי זה נוח כנראה לבעלי התפקידים שם. חולבים את הפרה כל שנה מחדש. פשוט בושההההה. הגיע הזמן ךכתבה רצינית, שתציג את כל המחדלים שם. הנהלה חסרת מושג. שחקנים בלי נשמה
  7. גונב דעת משופר (נתי לא יחייא 05-11-2021, 08:10)
    אחים יקרים.. מרטן זה גונב דעת מיקצוען למד מהטובים ביותר…תאכלס ? הוא אפס אחד גדול