מחזור 9: דימונה מחכה למרמורק

המחזור התשיעי בליגה א׳ דרום יפגיש היום (רביעי 16:00) בין דימונה למרמורק. שתי הקבוצות מגיעות אחרי הפסד במחזור הקודם, ורוצות לחזור למסלול הניצחונות. כאשר לדימונה יתרון הביתיות. מרמורק תחסר את מתן בית יעקב, דימונה את מאמנה רונן ווינשטין לאחר ששניהם הורחקו במחזור הקודם

  • על ידי: לירן ביטון
  • 03-11-2021
  • 10:34

מספר משחקים במסגרת המחזור התשיעי בליגה א׳ דרום, יערכו היום (רביעי). כאשר במוקד דימונה תארח את הפועל מרמורק למפגש מסקרן בין שתי קבוצות איכותיות מאוד.

 

מצד אחד מ.ס דימונה, אחת הקבוצות עם התקציבים הגדולים בליגה, שמציגה חיבור ויכולת נפלאה מפתיחת העונה. במועדון אומנם לא הצהירו על עלייה, אך אין ספק שמכוונים לשם, ויעיד על כך הרכש שהגיע העונה למועדון.

 

דימונה משחקת כדורגל חיובי, והצליחה לצבור 14 נקודות מפתיחת העונה, כשכעת היא נמצאת במקום הרביעי בטבלה. דימונה אומנם ניצחה קבוצות קטנות יותר, אך התקשתה להתמודד מול קבוצות גדולות, כאשר הפסידה ליבנה, התקשתה לנצח את יפו ובמחזור הקודם הפסידה לשמשון כפר קאסם. כעת מצפה לה משוכה לא פשוטה בדמותה של מרמורק. רונן ווינשטיין מאמנה של דימונה יאלץ לצפות במשחק מהיציע, משום שהורחק הסיום המחזור הקודם. 

 

מרמורק תצטרך להיות מוכנה לשחקנים כמו: טל איילה, המנהיג של דימונה על המגרש, עודד בירו המוציא לפועל של דימונה, קשר האמצע עמית גבאי שעושה הרבה צרות לקבוצות , והחלוץ יגיל אוחנה.  

 

מהצד השני, האורחת האדומה מרחובות. שבשקט והרבה צניעות, עשתה לא מעט שינויים בסגל והחליטה לקדם העונה שחקנים צעירים לצד שחקנים מנוסים שנותנים את הטון. מרמורק בנתה קבוצה אטרקטיבית, שאומנם פתחה את העונה בהפסד לכסייפה, אבל התאוששה מהר מאוד ושישה מחזורים לאחר מכן היא לא הפסידה, מתוכם בחמישה לא ספגה שערים. אך במחזור הקודם הגיע הפסד מאכזב לשמשון תל אביב, והחבורה של דוד מרטן תרצה להתאושש על חשבונה של דימונה.

 

מרמורק צמודה לדימונה בטבלה, במקום השלישי עם 14 נקודות, ותנסה לקחת מחר שלוש נקודות נוספות. האורחת תגיע בסגל חסר ללא הגולר של הקבוצה מתן בית יעקב וללא השוער עמית קרן שהורחקו במחזור הקודם.

 

למרות החיסרון המשמעותי, למרמורק יש הגנה מצוינת, ודימונה תצטרך להיזהר משחקנים כמו: צמד הבלמים המצוין אלעד אשרם ודור אלברמן. 

ומי שלא יעשה חיים קלים למארחת אלו שחקנים כמו: דייגו ניקולאיבסקי, שחר שפייר, ים ששון ונוריאל בוזגלו, כאשר לא ברור אם עידו אקסברד שלא שיחק במחזור הקודם, ישוב להרכב נגד דימונה.

 

המשחק יערך באצטדיון העירוני בדימונה, בשעה 16:00

הוסף תגובה
תגובות
  1. מגיב (יחיאל 03-11-2021, 12:04)
    מרמורק תגיע ללא שחקני התקפה ושוער מחליף דימונה צריכה וחייבת לנצח