נבחרת המחזור ה-8 בליגה א' דרום בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

המחזור השמיני בליגה א׳ דרום הסתיים, וללא ספק היה מחזור דרמטי במיוחד שבסיומו כפר שלם התפוצצה על יפו, יובל נעים רשם ניצחון בכורה על הקווים של שמשון כפר קאסם במשחק נגד דימונה, נורדיה רשמה ניצחון ראשון העונה על חשבונה של אילת, כסייפה גברה על עירוני אשדוד, ואזור הביסה את בני לוד. כעת נותר לבחור את מצטייני השבוע בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

  • על ידי: לירן ביטון
  • 02-11-2021
  • 17:56

 

שוער:

סתיו פלזנטל​ (שמשון תל אביב)

החבורה של צביקה לוי עשתה ניצחון אדיר על הפועל מרמורק במחזור האחרון. מי שהציג יכולת טובה במשחק הוא השוער המצוין סתיו פלזנטל, שהוכיח  שלשמשון תל אביב יש שוער בשער. סתיו עצר מס׳ מצבים בטוחים, שמר על שער נקי ומנע ממרמורק לכבוש. 

 

שוער שמשון במשחק מצוין מול מרמורק (צילום: יח״צ)

 

הגנה:

 

נאור גיגי (שמשון תל אביב) 

מגנה השמאלי של שמשון תל אביב, היה שותף לניצחון האדיר על הפועל מרמורק במחזור האחרון. גיגי נכנס בדקה ה-30 למשחק, היה אחראי לשינוי בצורת המשחק, והוכיח למאמנו צביקה לוי שהוא מגן מצוין. 

 

מאור חלבי (בקעת הירדן)

במשחק לא פשוט מול מכבי שערים, בקעת הירדן רשמה ניצחון ושלוש נקודות חשובות להמשך דרכה בליגה.  הבלם מאור חלבי, הציג יכולת טובה בשורות הבקעה, נעל את הגנת קבוצתו ומנע ממכבי שעריים לכבוש. 

 

קישור:

 

אוהד אדלשטיין (שמשון כפר קאסם)

אחת ההחתמות הטובות ביותר שעשתה שמשון כפר קאסם, הוא קבלן העליות אוהד אדלשטיין, שבכל מחזור מחדש מוכיח כמה כדורגל יש לו ברגליים. במפגש מול מ.ס דימונה הוא ייצר מצבים מסוכנים, כבש שער אדיר, והיה שותף לניצחון הראשון של שמשון כפר קאסם העונה בבית. אדלשטיין הוא נכס לשמשון כפר קאסם, שחקן מהיר מאוד שמוסיף הרבה איכות על המגרש. 

 

אוהד אדלשטיין רוצה לשחזר את ההצלחה מהעונה הקודמת יחד עם עם שמשון כפר קאסם (צילום: דדי ברק)

 

מאור אסור (שמשון תל אביב) 

אסור נחשב לאחד מהקשרים הטובים ביותר בליגנ א׳. הוא הגיע לפני כשבועיים לשמשון, שדרג את הסגל וכבר פורע שטרות. במפגש מול מרמורק הוא הציג יכולת טובה, וגם כבש שער מחזור שני ברציפות. 

 

מאור אסור, שדרג את שמשון תל אביב (צילום: דדי ברק)

 

תומר בן חיים (הפועל אזור) 

מאז שבן חיים הצטרף להפועל אזור, הוא הביא איתו הרבה מהניסיון שלו ותורם רבות לקבוצה.במפגש מול בני לוד, בן חיים הנהיג את אזור על המגרש, ייצר מצבים מסוכנים וגם כבש את השער שלישי במשחק. 

 

אור חסידים (מכבי הרצליה) 

חסידים היה בורג מרכזי בניצחון של קבוצתו במשחק מול האקסית שלו הפועל אשקלון. חסידים הציג יכולת טובה לאורך היריבות, וגם כבש את השער הראשון ופתח את המשחק. 

 

אדיס צ׳קול (הפועל כפר שלם)

הקשר המוכשר הגיע העונה לכפר שלם, מהפועל ירושלים ומוכיח למאמנו עומר פרץ כי הוא חיזוק מצוין. במשחק מול מכבי יפו צ׳קול נכנס כמחליף, הציג יכולת מצוינת וגם בישל שני שערים. אדיס הוא דריבליסט טוב ושחקן שיודע לבשל שערים.

 

התקפה: 

 

אוהד קדוסי (הפועל כפר שלם)- שחקן המחזור!

קדוסי משחק כבר עונה שנייה במדים הכפר, ורק משתבח עם השנים ומוכיח כל פעם מחדש שהוא החלוץ הטוב ביותר בליגה. במשחק מול יפו קדוסי איים על שהער של יפו, הנהיג את הכפר על המגרש, וגם כבש צמד שערים מרשים.

 

 

אוהד קדוסי החלוץ המוביל של ליגה א׳, יוביל את כפר שלם בחזרה ללאומית? (צילום: דדי ברק)

 

רועי אללוף (עירוני כסייפה) 

המוציא לפועל של כסייפה במפגש מול עירוני אשדוד, הציג יכולת מרשימה על המגרש. אללוף שחקן מהיר מאוד עם טכניקה מצוינת, שכבש צמד שערים והביא לקבוצתו שלוש נקודות יקרות. אללוף צפוי לעשות מעבר השבוע למ.ס דימונה, אחרי ששיחק במדיה בעונה הקודמת אך הדברים לא התחברו, כעת הוא ישוב לקדנציה נוספת במועדון. 

 

אברהם רדאי (ירמיהו חולון) 

רדאי שיחק אשתקד בליגה ב׳ בהוד השרון, ובחולון זיהו את הפוטנציאל של החלוץ, צירפו אותו לשורותיהם והתוצאות לא איחרו לבוא. רדאי מציג בכל מחזור מחדש יכולת מצוינת על המגרש. במחזור ההאחרון מול יבנה הוא הרשים עם שער ובישול, והיה חלק בלתי נפרד מהניצחון של קבוצתו. 

 

ניב ווהבה (הפועל כפר שלם)- חילוף המחזור  

ווהבה הצעיר, שרק בעונה הקודמת עלה ליגה עם קבוצת הנוער. מוכיח לקבוצתו שהוא בלם מוכשר מאוד עם הרבה פוטנציאל. ווהבה נכנס כמחליף במחצית השנייה, הציג יכולת טובה מאוד וגם החזיר למאמנו עם בישול אדיר לאוהד קדוסי שכבש את השער השני במשחק. 

 

 

עומר פרץ והכפר, מביסים את יפו בתצוגת תכלית מרשימה (צילום: דדי ברק)

 

עומר פרץ (הפועל כפר שלם)- מאמן המחזור!

צביקה לוי רשם ניצחון ענק על מרמורק, יובל נעים רשם ניצחון בכורה עם כפר קאסם על חשבונה של דימונה, ואביבי זוהר וחבורתו גברו על יבנה. אך מי שבלט מעל כולם הוא עומר פרץ, מאמנה של הפועל כפר שלם. פרץ, מאמן מצוין עם הרבה רעב, ניהל את המשחק נגד יפו בצורה פנטסטית. קבוצתו נראתה נפלא והביסה את הבולגרים בתצוגת תכלית בחלק השני, והתוצאה הייתה יכולה להיות גדולה יותר. פרץ וקבוצתו ממשיכים לאותת לליגה, כשהמטרה בסיום העונה היא עלייה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. יאללה כפר שלם ! (אוהד 02-11-2021, 18:32)
    כל הכבוד ! אוהבים ! ????⚽️????
  2. כתבה (ליגות נמוכות 03-11-2021, 15:38)
    כפר שלם התפוצצה?תצןגת תכלית? אני ראיתי טעויות שיפוט נוראיות 2 גולים מניבדל ברור ועד טעות השיפוט שבו יפו נישברה היתה קבוצה אחת שתקפה וכפר שלם בבונקר אז התוצאה משקרת והקרדיט לקוון שלא הרים דגל פעמיים לניבדל.