מאכזב: תיקו מאופס בין בועיינה לכאוכב

סביב משחק הצמרת בין בועיינה לכאוכב היו הרבה ציפיות, אך המפגש לא הניב שערים ושתי הקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות והתרחקו מהצמרת. נידאל שלאעטה: "יכולנו בקלות להבקיע שניים שלושה שערים, זה פספוס אבל אנחנו עם הפנים קדימה", עודד קוטר: "אני בטוח שככול שמשחק ההגנה יהיה יציב וטוב, אז גם יגיעו יותר ניצחונות"

  • על ידי: בר קלמנוביץ'
  • 31-10-2021
  • 12:08

בועיינה אירחה את כאוכב, למפגש צמרת מרתק במסגרת המחזור ה-8 בליגה א׳ צפון. כאשר שתי הקבוצות מגיעות למשחק עם ציפיות גדולות לצבור נקודות ולהמשיך להתמודד בחלק העליון של הטבלה. מצד אחד בועיינה, מגיעה למשחק אחרי תיקו עם כפר כנא ורצתה לשוב למסלול הניצחונות, ואילו כאוכב הגיעה למשחק אחרי שהתפוצצה על הפועל איכסל, ורצתה להמשיך את המומנטום החיובי. אך המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, שתי הקבוצות הגיעו לכמה מצבים, אך לא הצליחה לתרגם אותם לשערים ונפרדו בחלוקת נקודות מאכזבת. 

 

עבד מורג'אן לא הצליח למצוא את הרשת (צילום : עלאא בדרנה)

 

מוחמד סייד אחמד עם הכדור (צילום : עלאא בדרנה)


לאחר סיום המשחק, מאמן כאוכב, עודד קוטר סיכם : "זה היה משחק מאוד קשה, במגרש מאוד קשה, מול קבוצה טובה מאוד. לא היינו בשיאנו, אבל השחקנים מאוד רצו, הליגה עוד ארוכה ותוצאת תיקו זה חלק מהמשחק. כמובן שרציתי מאוד לנצח, אבל אנחנו ממשיכים הלאה, זה בסדר."

 

עודד קוטר : ''לא היינו בשיאנו.'' (צילום : עלאא בדרנה) 


בנוגע לעובדה ששמר על רשת נקייה משחק שלישי ברציפות אמר: "אני מקווה מאוד שמשחק ההגנה של הקבוצה התייצב, הייתה לנו תקופה פחות טובה לפניי חודש, ואני בטוח שככול שמשחק ההגנה יהיה יציב וטוב, אז גם יגיעו יותר ניצחונות "


לגביי המשחק הבא מול המוליכה אמר מאמן האורחת: "ידוע שטבריה קבוצה מצוינת, ואנחנו נעשה הכל כדיי להגיע למשחק הזה מוכנים מאוד"

 

נידאל שלאעטה, מאמן בועיינה, אמר בסיום: "היה לנו משחק קשה, אנחנו בנינו קבוצה בכדי לעלות אבל מצד שני היא גם צעירה מאוד ומוכשרת מאוד. אני מאוד מרוצה מאיך שנראינו, אבל מאוד מאוכזב מהתוצאה, יכולנו בקלות להבקיע שניים שלושה שערים. זה פספוס אבל אנחנו עם הפנים קדימה, במשחקים הבאים אנחנו נדע לנצל את המצבים שאנחנו מגיעים אליהם."

 

נידאל שלעאטה : ''ידענו שהשנה הליגה תהיה קשה (צילום : עלאא בדרנה)


נידאל גם התייחס לפתיחה הטובה של הקבוצה: "התחלנו את ההכנה לעונה מאוחר מאוד, בנינו קבוצה טובה, אבל ידענו שהליגה השנה תהיה קשה, ואנחנו רואים השנה המון קבוצות לא יציבות. אנחנו בנינו קבוצה עם המון שחקנים צעירים ומוכשרים, שבאים לעבוד, ועובדים קשה. אנחנו נראים טוב ואני מקווה שימשיך ככה"

 

ולדימיר ליבשיץ עם הכדור (צילום : עלאא בדרנה)


בנוגע למשחק הבא אמר המאמן: "אנחנו מכירים את הליגה, כל משחק הוא קשה, אין משחק קל ואנחנו מתכוננים בהתאם, ואנחנו מתכוננים למשחק קשה, ובשבילנו כל משחק הוא קשה, החוכמה היא לבו למשחק ולדעת לעשות אותו קל. אני מקווה שנגיע מוכנים, ניתן את מה שצריך, וניקח את מה שאנחנו רוצים, שהוא כמובן ניצחון."

כאוכב שוב מעדה (צילום : עלאא בדרנה)

הוסף תגובה
תגובות