סיכום מחזור 7: ליגה ב' צפון א'

ליגה ב' צפון א' מסכמת את המחזור השביעי, ובו כפר מנדא מסיימת בתיקו עם צפת, שעב מתעוררת לחיים עם ניצחון על סכנין, בני שפרעם לא מרחמים על נהריה וביפיע ממשיכים את המומנטום החיובי. כל הפרטים בסיכום שלפניכם

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 01-11-2021
  • 08:39

בית א'

בבית א' היו לנו מפגשים מסקרנים. אחווה כפר מנדא סיימה את המפגש בתיקו עם צפת, מכבי אחווה שעב שבה לנצח ובמהלך השבוע כרמיאל תשחק נגד בני טובא.

 

אחווה כפר מנדא – הפועל צפת 2-2

שחקניו של אחמד סבע רושמים תוצאת תיקו שנייה ברציפות, אך עדין נשארים בפסגת הטבלה עם 15 נקודות מתוך שבעה משחקים. בכפר מנדא בנו קבוצה חזקה ורוצים ללכת איתה עד הסוף השנה. בצפת, זה היה התיקו הראשון השנה וקבוצתו של אלון אילוק במקום הרביעי ועושה בינתיים סימנים של קבוצה שמסוגלת להתמודד בין הגדולות בבית.

 

מכבי אחווה שעב – צעירי סכנין 1-3

שחקניו של פחרי אסקלה משעב חזרו לעניינים עם ניצחון על צעירי סכנין ורשמו את ניצחונם השלישי העונה. לאחר חילופי המאמנים הקבוצה מתאזנת וחוזרת לעצמה. בסכנין, המצב לא מזהיר והקבוצה לאחר שישה משחקים עם שני ניצחונות בלבד.

 

פחרי עסקאלה - מחזיר את קבוצתו למסלול ניצחונות (צילום: פרטי)

 

בית ב'

בבית ב' היה לנו מבול של שערים. בני שפרעם לא ריחמו על נהריה עם חמישייה. מכבי יפיע מנצחים בדיר חנא, עראבה בעכו ובני כאבול התחלקו בנקודות עם טמרה.

 

בית"ר נהריה – איחוד בני שפרעם 5-1

שחקני שפרעם חגגו ניצחון נוסף שמשאיר אותם מושלמים עם שישה ניצחונות משישה משחקים והפעם זה בחוץ נגד שחקני נהריה. בנהריה, שחקניו של והיל כיאל רושמים את הפסדם הרביעי נגד שחקניו של פיראס מוגרבי ומקווים לחזור לייצר נקודות במשחק הבא.

 

הקהל של בני שפרעם - בטירוף אחרי כל משחק שמתסיים בחמישה שערים (צילום: דוברות בני שפרעם)

 

הפועל דיר חנא – מכבי עירוני יפיע 3-1

שחקניו של רמי אבולעילה רשמו ניצחון חוץ בדיר חנא שמעלה אותם למקום השני בטבלה. ביפיע רוצים להגיע השנה לפליאוף וכרגע נראה שהם בדרך הנכונה. בדיר חנא שחקניו של עבד עבאס עדין לא הצליחו לייצר ניצחון השנה והם מקווים לעשות זאת במשחק הבא.

רמי אבולעילה - רושם עוד ניצחון לאוסף (צילום: חגאג רחאל)

 

עירוני בני כאבול – צעירי טמרה 1-1

 

הפועל עירוני עראבה – אחי עכו 1-3

שחקני יפיע - ממשיכים במומנטום החיובי (צילום: חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תתחילו לספור בני גדידה מכר (לא משנה 01-11-2021, 09:39)
    תחילת שנה לא ספרתם אותם ןהם היום מקום שני אז אפשר לספור אותם עד שלא יהיו במקום בפליאוף