"יש לנו קבוצה חזקה מאוד ואנחנו לא דופקים חשבון לאף אחד״

כך אמר אסעד עמאשה, חלוץ בני ממב"ע שכבש לא מעט שערים העונה, ולאחר שקבוצתו רושמת ניצחון שלישי ברציפות. בינתיים הקבוצה במקום השלישי בבית ובממב״ע לא מפחדים לכוון גבוה: "אפשר לדבר על פליאוף עליון, אני מלא בביטחון בקבוצתי שהשנה נעשה את זה"

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 28-10-2021
  • 09:41

את העונה שחקני בני ממב"ע פתחו על רגל שמאל עם תיקו ושני הפסדים. אך שחקניו של ווג'די קיש התעשטו מהר, והם רושמים כבר שלושה ניצחונות ברציפות. במחזור הקרוב שחקני רמת הגולן ינוחו במחזור החופשי, אך לאחריו יהיה להם משחק קשה נגד צעירי סכנין.

 

אסעד, אתם כבר עם רצף של שלושה ניצחונות, הקבוצה התחברה לדעתך?

"אנחנו אותה קבוצה שרצה ביחד כבר שלוש שנים ברצף. 16 שחקני בית, כולם חברים טובים של כולם, גם מחוץ לכדורגל. אני לא חושב שיש קבוצה יותר מחוברת מאיתנו. הצוות המקצועי יודע לחבר אותנו טוב ולגבש בנינו. העלנו את הציפיות השנה ואני מאמין שנישאר ככה עד לסוף השנה. ההנהלה עובדת בשבילנו יום ולילה, רק שנוכל להמשיך להתעסק בכדורגל."

 

איך הולך באימונים?

"יש לנו אימונים ברמה טובה, שחקנים תחרותיים ששונאים להפסיד וקצב נהדר. אנחנו עושים למאמן כאב ראש חיובי עם מלחמה על מקום בהרכב לפני כל משחק. ווג'די המאמן הכי טוב בליגה, יש לו ראייה מעל מאמני הליגה. המקום שלו מעל ליגה ב'. יודע לדבר עם השחקנים בגובה העיניים ודואג לנו לכל דבר. נותן מעצמו מעל ומעבר ושם את הקבוצה לפני משפחתו לפעמים. אני מעריך אותו מאוד."

 

שחקני בני ממב"ע - קבוצה שהיא כמו משפחה (צילום: דוברות בני ממב"ע)

 

השבוע אתם במחזור חופשי, ושבוע הבא נגד צעירי סכנין. אפשר לנצח אותם?

"יש לנו קבוצה מאוד חזקה ואנחנו לא דופקים חשבון לאף אחד. אני מאמין בקבוצה שלי, בשחקנים, בהנהלה ואין שום סיבה שלא ננצח את בני סכנין. אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה. יש לנו ביטחון טוב ואנחנו בכל משחק מגיעים בתחושה של ניצחון, לא משנה מי הקבוצה היריבה."

 

אפשר לדבר על פליאוף?

"בוודאי שאפשר לדבר על פליאוף, בביטחון מלא. אני סומך על חברי לקבוצה וזה מגיע לכולם. אנחנו מתאמנים טוב והקבוצה מחוברת. מתוך ששת השחקנים המובילים בליגה, שלושה מתוכם בבני ממב"ע. אפשר לדבר על פליאוף ומגיע לנו להגיע לשם, בעזרת השם עם עבודה קשה באימונים נשיג מספיק נקודות ונגיע לפליאוף בסוף השנה."

 

 

אסעד עמאשה - רוצה להגיע השנה לפליאוף (צילום: אייהם גבארין)

הוסף תגובה
תגובות