"פליאוף יהיה הישג אדיר עם התקציב שיש לנו השנה"

כך אמר עבאס סואן, מאמנה של מכבי נוג'ידאת אחמד מליגה ב' צפון ב', שעשתה השנה תפנית גדולה וכעת היא מוליכת בית א'. למרות ההישג המרשים, סואן לא יוצא בהצהרות ונשאר צנוע ומסכם: "המטרה להיות קבוצה טובה בחלק העליון של הטבלה."

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 28-10-2021
  • 08:37

מכבי נוג'ידאת אחמד בשנה שעברה הייתה קרובה מאוד לירידת ליגה, הקבוצה הייתה מעל עשרה מחזורים ללא ניצחון ודשדשה בהפסדים. למזלה, היה את עין סהלה ובני ג'ת שהצליחו לייצר פחות ניצחונות ולרדת לליגה ג', וכך הקבוצה ניצלה מירידה עם כמה ניצחונות בודדים.

 

עם זאת, מה שהיה בשנה שעברה הוא הסטוריה לחלוטין. לאחר חמישה משחקים הקבוצה ממוקמת במקום הראשון בבית עם ארבעה ניצחונות והפסד בודד והאנרגיות שם מטורפות. 

שחקני מכבי נוג'ידאת - חוגגים לאחר אחד הניצחונות (צילום: דוברות מכבי נוג'ידאת אחמד)

 

עבאס, מה סוד הקסם שלכם העונה?

"אני מאמין בעבודה נכונה ושקט תעשייתי. לשמחתי זה משהו שאנחנו מקבלים מהנהלת הקבוצה. עשינו השנה עבודת הכנה טובה, הסגל רחב יותר ואיכותי. יש אצלנו תחרות טובה על מקום בהרכב הראשון בכל שבוע ובשביל שקבוצה תצליח צריך לעבוד קשה וברצינות."

 

מה מטרות העונה מבחינתך? הקבוצה מספיק חזקה בשביל להגיע לפליאוף?

"מבחינתי המטרה היא שתהיה קבוצה טובה ושתצליח להתברג בחלק העליון של הטבלה. אני חושב שבמחוז שלנו כל משחק הוא משחק קשה וביום נתון כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה. עם התקציב שיש לנו השנה, להגיע לפליאוף העליון יהיה הישג אדיר."

 

ביום שישי הקרוב שחקניו של סואן יארחו את מכבי נווה שאנן למשחק צמרת של בית א' שיכריע מי תהיה במקום הראשון.

עבאס סואן - עושה עבודה נהדרת במכבי נוג'ידאת

הוסף תגובה
תגובות
  1. חח (צפוני 28-10-2021, 14:31)
    יקבלו שלוש חתיכות מנווה שאנן
  2. כדור (בועז נוגי 28-10-2021, 22:23)
    בע"ה נביס את נווה שאנן שלך ????