"אם ראש המועצה יתמוך, אני מאמין שנשאר בליגה א' "

לאחר ההפסד 0:4 להפועל הרצליה, מאמן בני פרדיס אדהם זועבי, התראיין וסיפר על התקופה הקשה, המצוקה הכלכלית של הקבוצה, העמידה לדין לאחר המשחק בנשר ועל התקווה לעתיד: "אנחנו לא נרים ידיים, אם זה בירידה, ואם זה באינשאללה, הישארות"

  • על ידי: בר קלמנוביץ'
  • 24-10-2021
  • 19:12

קבוצת הכדורגל בני פרדיס עוברת תקופה לא קלה בכלל, כאשר הבעיות והמצב הכלכלי ממשיכות לצוף. לכל לזה נוספה המהומה במשחק מול עירוני נשר, ובה פוצצו אנשי הקבוצה את המשחק, ואם זה לא מספיק אז הם סופרים כבר שלושה הפסדים ברציפות.


אם לא דיי בכך, לא מעט שחקנים ביקשו לעזוב בתקופה האחרונה. ואם נוסיף לכך את העונש הכבד ויש שיגידו המוצדק של בית הדין, נקבל קבוצה שנמצאת במצב קשוח מאוד. 

 

אדהם זועבי וניזאר גאנם רוצים להשאיר את פרדיס בליגה


אדהם, ספגתם עשרה שערים בשלושה שבועות, איך ההרגשה?
"השערים לא גרמו לי להרגיש לא בסדר עם עצמי, האווירה מסביב והתנאים שיש לנו, אלו כאבי הראש שיש לי עכשיו במיוחד שעברנו תקופה קשה, והרחקות וועדת משמעת. ואני מורחק, ומחמוד עאבס מורחק, חצי קבוצה מורחקת וגם ההנהלה כל זה פגע בנו. תוסיף את זה שארבעה חודשים לא קיבלנו שקל מהמועצה, שחקנים שביקשו להשתחרר, בגלל המצב שאליו נכנסנו. אתמול שיחקתי עם שמונה שחקנים, שישה מותכם פעם ראשונה שהם משחקים בליגה א', וזה לא הסוף לבעיות. אנחנו צריכים שחקנים חדשים, בעלי שם בליגה, אבל אין לנו את האפשרות, זה גם לא הזמן שאני אקום ואעזוב, אם אני עוזב שמה הכל יתפרק, לא נראה לי שהם יוכלו להמשיך"


אתה מרגיש שמאז המשחק מול נשר נכנסתם לנפילה שאתה לא יכול לעצור?
"מה שגמר אותנו אלו ההרחקות וועדת המשמעת של ההתאחדות, שהאמינו לכל מילה של השופט ולא נתנו אפילו הזדמנות לערער. קבוצה כמו פרדיס, שהיא קבוצה צעירה בליגה א' שחיה על תרומות בגלל המצב במועצה, וזה התנקם בנו עכשיו אנחנו בבעיה. אנחנו כמו שאומרים חיים מיום ליום, כל רגע זה יכול להתפרק, זה אפילו לא תלוי בי. התנאים שמסביב, וחוסר תקציבים, ושחקנים שלא רוצים לבוא, רק לעזוב, זה מה שפגע בנו, אתמול היינו 15 שחקנים בסגל."


אתה עוד אופטימי בנוגע לעונה הקרובה?
"כן. קיבלנו הבטחה שהחודש הזה, ברגע שראש המעוצה יחזור, נקבל את הכסף, ואז תהיה לנו קבוצה חזקה. אתמול גם שישה שחקנים, שפעם ראשונה משחקים בליגה א, שמרנו על תבנית, ויש לנו בסיס טוב שנבנה השנה. אנחנו נצרף כמה שחקנים, ונמשיך הלאה, הליגה עוד ארוכה, ואתה רואה כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה. יש מאה ושתיים נקודות בקופה, הליגה עוד ארוכה, ואנחנו לא נרים ידיים, אם זה בירידה, ואם זה באינשאללה, הישארות."


בסיום ביקש זועבי להוסיף כמה מילים: "אני רוצה מהאתר המכובד הזה, לפנות לראש המועצה, שאני מקווה מאוד שהוא יחזור למועצה, ויחזור לעניינים ביום שני ואז הוא יתפנה אלינו, והוא יחזור לתמוך בנו. כמו שהוא הבטיח, וכמו שהוא תמך בשנים הקודמות, ואם ראש המועצה יתמוך בנו כמו שצריך, אני מאמין שנשאר בליגה א'"

 

אדהם זועבי קיבל הזדמנות על הקווים בפרדיס, יצליח להשאיר את הקבוצה בליגה? (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. פרדיס (מוחמד 24-10-2021, 19:18)
    קבוצה פח מאמן פח מקום דוחה
  2. גונב דעת (עבד 24-10-2021, 20:04)
    מאמן גונב דעת בושה
  3. אדם (כרם 24-10-2021, 20:50)
    תתעסק בכדורגל לא בשטויות זה לא התפקיד שלך
  4. עוד לו ראאיתי מאמן כזה שרק מתלוונן (זאהר 24-10-2021, 21:54)
    כול הפסד ממציא תירוצים חאאלה חאלס נמעז לשמוע בכינות שלך
  5. לכל האנשים הרעים, שכותבים תחיו ותסבלו (ראוף 25-10-2021, 00:38)
    אדהם הוא לא רק מאמן הוא האבא של הקבוצה, נשארים ואתם תחיו ותסבלו...שפירה ונשר קומבינות יורדים בעזרת השם.
  6. סבל (מוחמד 25-10-2021, 07:30)
    בינתין רק אתם סובלים לנו ממש כיף
  7. פרדייס יורדים ליגה תירשמו (חיפאי 25-10-2021, 10:00)
    לא מתאים לליגה א מורידים תרמה לאפס רוצים עם מאה אלף שקל לבנות קבוצה חחחחחח
  8. נשר אתם מושחטים מקומבנים גם נגדנו הקוונים מושחתים מזל שהשופט היה ערבי נגדנו ) כפר קנא( (מעניין למה כל הכותבים מנשר 25-10-2021, 10:14)
    נשר מושחתים ושפירה שומרים עליהם יורדים ליגה מושחתים נמאסתם
  9. יש 4 יורדות, אז מי יורדת? (סאמח 25-10-2021, 11:56)
    אדון אדהם יש 4 קבוצות שיורדות וכרגע הקבוצה שלכם במצב הכי קשה ביניהן למרות מיקומכם בטבלה, קשה לי לראות שהכל יסתדר כי כל כפר או ישוב קטן שקבוצה מצליחה וצצה עוד קבוצה שכאילו רוצה לתת לשחקני הבית לשחק, אז בבקשה תתנו ולא צריך לעלות ליגה תשחקו בלי תקציב ובלי דיבורים ותעזרו לקבוצה השנייה של הכפר שתתקדם , מכבי פרדיס השנה הולכים בכל הכוח לעלות ליגה וזה מקלקל להפועל הרבה דברים,והמבין יבין.
  10. מכבי פרדיס בדם (שריף 25-10-2021, 17:41)
    אדם יש רק מכבי בפרדיס אתה לא מאמן..