לקראת סופ"ש: מאמנים על הגריל

הפינה החדשה של אתר גולר: הפרשנים הבכירים ינסו לעזור לכולם להבין איזה מאמן נמצא תחת לחץ ענק ואיזה מאמן עלול לסיים את העונה כבר ביום שישי הקרוב? בדרום, האם זה יהיה עומר פרץ או מוסא בן חיים? ובצפון - האם מומו ניסטל או מאמן אחר? מעניין זה בטוח יהיה ואנחנו פה כדי לעשות סדר

  • על ידי: מערכת גולר
  • 19-10-2021
  • 10:59

אומנם אנחנו רק במחזור הרביעי בליגה א', אבל כבר עכשיו אפשר לציין שיש מספר מאמנים שמאכזבים בליגה א' צפון וליגה א' דרום, מאמנים שאם לא יביאו תוצאות, עלולים לסיים כבר השבוע את עבודתם.

 

עומר פרץ - כפר שלם
עומר פרץ נחשב לעילוי באזור חיוג כפר שלם והסביבה והאמת לא ברור על מה? עונה שעברה ירידת ליגה עם כפר שלם, עונה לפני כן קבוצתו אומנם עלתה ליגה אבל העלייה בהחלט לא רשומה על שמו - ועונה לפני סיים שני למרות תקציב ענק - והפסיד אליפות עם הכוח ר"ג. העונה דווקא נפתחה בצורה נהדרת עם ניצחון סופר מרשים על בני אילת אבל מאז היכולת בירידה ושני משחקים אחרונים תוצאות תיקו מאכזבות, כולל תיקו סופר מאכזב מול הרצליה מהתחתית - וכשמדובר בקבוצה ששואפת לעלות ליגה בסיום העונה זו אכזבה גדולה. אם השבוע לא יינצח את אזור החלשה כסאו של פרץ הצעיר יתחיל לבעור, כי כפר שלם רוצה לעלות ליגה העונה ולא סתם הביאו סגל מרשים שכזה.

 

כמו כן, עוד מאמנים על הגריל. אפשר למצוא את מוסא בן חיים, שהקהל כבר לא איתו. למרות שלא סופרים את אוהדי שעריים, בהנהלת הקבוצה עדיין מאמינים בו. התוצאות של מוסא לא טובות, בטח כשרואים את הסגל החזק שקיבל/בנה. שעריים כיוונה לצמרת הגבוהה ובינתיים זה כישלון גדול. עוד מאכזבים: גילי גור שפשוט מסרב לצאת מהמנגל ועד שההנהלה הנאיבית שלו לא תתעורר, הם יבלו כל הדרך עד ליגה ב' ומשם לפירוק. כשההנהלה מתנהלת בצורה כזאת, התוצאות בהתאם. אולי ההנהלה של נורדיה תלך יחד עם המאמן? ויפה שעה אחת קודם.

 

עומר פרץ. הכסא בוער

 

ונעבור לצפון:
 

מומו ניסטל-בני זלפה
מומו ניסטל הגיע לבני זלפה על מנת לשנות, להתוות דרך ולהביא תוצאות. הוא החליף את חנא פרהוד והאמת? לא רואים שינוי בתוצאות. מומו בעבר עלה ליגות, הוביל קבוצות לפלייאוף, אבל בשנים האחרונות הוא נכשל. מומו הגיע כאמור לזלפה, שיש בה סגל מצוין - ומאכזב! לאחר שהשבוע הפסיד להרצליה בבית ולפני שבוע לא ניצח את ערערה, לא נתפלא אם הגריל תחתיו בוער.

 

מעבר לניסטל שחייב להביא תוצאות במידי, יש מאמנים בליגה שחייבים ניצחון כדי לברוח מהתחתית, ומאמנים כמו עומר לווינזון מנשר, עודד קוטר מכאוכב ואפילו עומר ביטון ממגדל העמק חייב ניצחון כדי לברוח מהתחתית, כי למרות שעוד משחק הם לא ישרפו על הגריל אבל עוד הפסד הם יעלו על הגריל ועלולים להישרף מהר מאד ולהיעלם מליגה א'.

 

כמובן, אנחנו מאחלים לכולם שיהיה בהצלחה ולשמור על תפקידם... בהצלחה במשחקים!

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהד מגדל (אתה לא מפסיק כל שבוע לרשום 19-10-2021, 11:21)
    לא נמאס לך לרשום עומרי ביטון שחרר את הילד מאמן מצוין ורעב לא יזוז ממגדל העמק גם במחיר שנירד זה המאמן שלנו לעשר שנים הבאות .
  2. ביזיון (ביזיון 19-10-2021, 13:10)
    אתר שמכבד את עצמו לא יוצא עם כותרת כזאת מאמן על הגריל ויישרפו בושה איך שאתם כותבים ומתנהלים מה זה מדובר בבני אדם לא בכבשים או פרות יא אהבלים בושה בושה תשנו את הכותרת תכתבו על הכוונת יותר או משהו אחר תלמדו
  3. מסכים עם מגיב 2 (הוגה דעות 19-10-2021, 13:55)
    כבר הבעתי את דעתי על כך שמדובר בטור שכולן הסתה פרועה.באמת בזיון .
  4. מגדל העמק (משה 19-10-2021, 14:12)
    כל עוד משפחת כהן משחקים הכל בסדר..עוד משחק שתיים ..ואתה תארה שהוא לא הולך..מקורב לקבוצה....
  5. פינה מיותרת (ישראל זכריה 19-10-2021, 15:17)
    מי צריך את זה?אתם מחפשים בלגן אש ותמרות עשן!!חדלו מזה!!
  6. איתן בבקשה תקרא את זה (אוהד 19-10-2021, 17:46)
    קודם כל בעניין הכתבה, עומר פרץ מאמן מצוין אך לדעתי טועה בבחירת השחקנים נועם המגן צריך לשחק, הוא זריז ויודע לייצר התקפות בנוסף מתן שוורץ שחקן עם פוטנציאל ולא מקבל מספיק דקות (צריך לתת לו לפתוח ולראות איך הוא תורם למשחק ההתקפה שלנו) בנוסף לדעתי איתי ויואב צריכים לשחק ביחד באמצע לא ברור למה איתי לא שיחק השבוע (עשה טעות בפאול בשבוע שלפני זה אבל לא צריך לספסל שחקן רק בגלל זה) איתן אנחנו צריכים עוד שחקן קישור התקפי שובר שיוויון יש לנו חלוצים כמו קדוסי וצרויה אבל הם לא מקבלים מספיק כדורים וזה בעיה! יאללה כפר שלם!!! ????⚽️????
  7. רודף אחרי עיתומאים (השכן 19-10-2021, 18:40)
    מאמן מגדל העמק אוהב כתבות רודף אחרי עיתונאים, צודק, ככה מתקדמים, גם אם הוא נכשל בקבוצה שלו.
  8. פרץ חלש מאוד (צלצי 19-10-2021, 19:52)
    מאמן חסר חוט שדרה צעיר צריך לעבוד במחלקת נוער שחררו אותו לפני שיהיה מאוחר חבל על העונה
  9. אוהד מגדל העמק (אלי 19-10-2021, 21:59)
    במידה ומגדל לא יחלפו מאמן הם יורדים.מאמן חלש ובובה של משפחת כהן..תשאלו את משפת מלול