סיכום מחזור 5: ליגה ב' דרום ב'

בליגה ב' דרום ב' היו משחקים נהדרים שסידרו לנו את הסופ"ש. מודיעין כיכבו בבאר שבע עם חמישייה, נתיבות ניצחו את מרחבים, גדר ורמלה חלקו נקודות וירושלים ניצחו בקריית גת.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 18-10-2021
  • 13:43

בית א'

בבית א' תמיד יש מלא שערים. מודיעין מבקיעים חמישייה בבאר שבע, נתיבות מנצחים את מרחבים, רהט מנצחים את שדרות בחוץ ולוד לא הצליחו לנצח את מעלה אדומים.

 

מכבי באר שבע – עירוני מודיעין 5-0

עירוני מודיעין מככבת במגרש בבאר שבע עם חמישייה לרשת של שחקני הקבוצה הביתית. במודיעין מסתכלים כעת על הטבלה מלמעלה כשהקבוצה במקום הראשון עם 12 נקודות. עקב ההפסד שחקני באר שבע יורדים למקום הרביעי בבית כשהפער מהמקום הראשון הוא שלוש נקודות בלבד.

 

מכבי נתיבות – הפועל מרחבים 0-1

שחקניו של שלמה בוסקילה מנתיבות רושמים את ניצחונם השלישי העונה מתוך ארבעה משחקים ומבססים את מעמדם בשלישייה הראשונה בבית. בדקה ה- 45 עומרי אביטן הבקיע את השער שקבע את תוצאת הסיום. מנגד, שחקני מרחבים במצב לא מזהיר, כשלאחר חמישה משחקים הקבוצה עם ניצחון אחד בודד וארבעה הפסדים. במרחבים יש בינתיים שלוש נקודות בלבד ובקבוצה חייבים להתחיל לייצר רצף של ניצחונות בשביל לא להיקלע למאבקי תחתית.

 

שחקני נתיבות - שומרים על הבית (צילום: דוברות מכבי נתיבות)

 

הפועל לוד – בית"ר מעלה אדומים 1-1

 

מכבי שדרות – צעירי רהט 2-1

 

 

בית ב'

בבית ב' היו לנו מלא תוצאות תיקו. ירושלים היא הקבוצה היחידה בבית שהצליחה לקחת שלוש נקודות השבת ומלבדם, כולם לקחו נקודה אחת עם תוצאות תיקו.

 

הפועל גדרה – מ.ס. רמלה 1-1

שחקני גדרה מצליחים להינצל מהפסד עם שער של ויטלי פבליוק בדקה ה- 87 ומצליחים לחלץ נקודה במשחק נגד שחקניו של ישראל כהן מרמלה וליהשאר במקום השני בטבלה. רמלה נמצאים אמנם שני מקומות מתחתיהם, אך מדובר בהפרש של נקודה אחת בלבד. במחזור הבא שחקני גדרה יתארחו בשגב שלום ורמלה יתארחו בירוחם נגד מוליכת הטבלה.

 

שיכון המזרח – הפועל ירוחם 1-1

בקרב הענקיות בין שיכון המזרח לירוחם המשחק הסתיים בחלוקת נקודות לאחר תוצאת תיקו. האורחים מירוחם עלו ראשונים ליתרון משער של משה אביטן בדקה ה- 75 ושחקני ירוחם השוו לאחר שש דקות משער של עומר יעקוב. במחזור הבא שחקני ירוחם יארחו את רמלה ושיכון המזרח יהיו במחזור חופשי.

 

עומר יעקב - מספק את הסחורה (צילום: דוברות שיכון המזרח)

 

בית"ר קריית גת – מ.כ. ירושלים 3-0

 

מ.כ. אור יהודה – הפועל שגב שלום 0-0

מאמן המחזור – ישראל כהן (צילום: יח"צ)

 

שחקן המחזור – שחק בן שבת, נכנס מחליף וכבש שלושער ענק. גם גילקרוב הוותיק הצטיין באותו משחק.  (צילום: דוברות עירוני מודיעין)

 

ליאור עדיקה - הוא וחבריו מירושלים רושמים ניצחון נוסף (צילום: דוברות מ.כ. ירושלים)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מה קרה השנה למרחבים? (ברק 18-10-2021, 22:53)
    גדרה היא ההפתעה, שדרות עד כה אכזבה