סיכום מחזור 5: ליגה ב' צפון ב'

בליגה ב' צפון ב' דואגים שבכל שבוע יהיה מחזור לפנים. מכבי נוג'ידאת מוכיחה שוב שהיא קבוצה חזקה עם ניצחון על טירת הכרמל, נווה שאנן נעצרה בכפר כמא ונחלה הפסד ראשון, הפועל טירת הכרמל כובשת חמישייה נגד דליית אל כרמל ורמות מנשה רושמת ניצחון שני העונה.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 18-10-2021
  • 10:40

בית א'

מי אמר שמשעמם בבית א'? מכבי נוג'ידאת מנצחת את טירת הכרמל, נווה שאנן נחלה הפסד ראשון העונה ואום אל פאחם מנצחים את איכסל.

 

מכבי נוג'ידאת אחמד – מ.ס. טירת הכרמל 0-1

שחקני נוג'ידאת שומרים על הבית ומנצחים את שחקניו של מאור סיסו מטירת הכרמל עם 1-0 קטן משערו של אופק בנטולילה. נוג'ידאת עשו השנה שינוי רציני כשהקבוצה עם שלושה ניצחונות מארבעה משחקים, לאחר שבשנה שעברה נלחמו בשיניים על הישארות בליגה. בטירת הכרמל רושמים את ההפסד השני השנה והקבוצה ממוקמת במקום השלישי מתחת למכבי נוג'ידאת.

 

שחקני מכבי נוג'ידאת - חוגגים (צילום: דוברות מכבי נוג'ידאת)

 

הפועל כפר כמא- מכבי נווה שאנן אלדד 0-1

שחקניו של משה ויצמן מכפר כמא מנצחים ממש סמוך לשריקת הסיום 1-0 את שחקני נווה שאנן ומסדרים להם את ההפסד הראשון העונה. בניה ממקה הבקיע את שער הניצחון בדקה ה- 95 וסידר לקבוצתו את הניצחון הראשון. שחקניו של ליאור טל מנווה שאנן עדין במקום הראשון בטבלה למרות ההפסד כשהם נקודה אחת מעל שחקני מכבי נוג'ידאת.

 

צעירי אום אל פאחם – מכבי אחי איכסל 0-1

 

מאמן מצטיין: משה וייצמן (הפועל כפר כמא)

מאמנה המצויין של כפר כמא, משה וייצמן, בנה קבוצה מצויינת בכפר, והוכיח שכסף לא ערובה להצלחה אלא צריך מאמן כמו משה שהעוד יגיע לליגות הבכירות. משה בתגובה:"שמח על הבחירה, הקרדיט להנהלה ולשחקנים שלי למרות התקציב הנמוך יש לנו קבוצה חזקה ומאוזנת עם צעירים מוכשרים והקבוצה נותנת במה לשחקנים צעירים שיגיעו לליגות הגבוהות". 

 

משה ויצמן, מאמן מוכשר שמוכיח את יכולתו. צילום: עודד חסין.

 

בית ב'

בבית ב' היו משחקים שייזכרו לעוד שנים רבות... לאחר קרב עיקש הפועל טירת הכרמל מנצחים את דליית אל כרמל בבית, רמות מנשה חוגגים ניצחון שני העונה, גלבוע מנצחים את בני באקה וכפר קרע מפסידים לבית שאן.

 

הפועל טירת הכרמל – הפועל דליית אל כרמל 3-5

שחקניו של אייל הלטמן מטירת הכרמל נשארים מושלמים כשהם חוגגים את ניצחונם הרביעי מארבעה משחקים. רביב טורונטו פתח את הסכר כבר בדקה השנייה ומשם השערים לא נעצרו. בדליית אל כרמל זה היה ההפסד השלישי העונה ושחקניו של חוסאם חלבי מוצאים את עצמם במקום השמיני בבית עם נקודה אחת בלבד. במחזור הבא טירת הכרמל יתארחו בביר אל מכסור ודליית אל כרמל יארחו את בני קרע.

שחקני טירת הכרמל - חוגגים ניצחון (צילום: אלמוג אליאס)

 

הפועל רמות מנשה / מגידו – אחי ביר אל מכסור 0-2

שחקני רמות מנשה / מגידו רושמים את ניצחונם השני העונה כשהם מצליחים לגבור על שחקני ביר אל מכסור משערים של מור ג'מבשו ואביתר ארז. אלעד ברצור מאמן הקבוצה הבטיח לנו בראיון בתחילת העונה שתהיה ברמות מנשה קבוצה לגיטימית וכרגע זה נראה שהוא עומד במילותיו. בביר אל מכסור עדין אין אף נקודה העונה ושחקניו של אמיר שבאט ינסו לעשות זאת בשבוע הבא כשיארחו את טירת הכרמל החזקים.

 

שחקני רמות מנשה - חוגגים ניצחון שני העונה (צילום: דוברות הפועל רמות מנשה / מגידו)

 

הפועל סנדרלה גלבוע – איחוד בני באקה 3-4

 

איחוד בני כפר קרע – הפועל בית שאן 2-1

 

מאמן המחזור – אייל הלטמן (צילום: אלמוג אליאס)

 

שחקן המחזור – אופק בנטולילה (צילום: דוברות מכבי נוג'ידאת)

שחקני מכבי נוג'ידאת - חוגגים את הניצחון (צילום: דוברות מכבי נוג'ידאת)

הוסף תגובה
תגובות