תחזית ליגה א׳ דרום מחזור 6: אוהד רון מארח את יעקב טל

המחזור השישי בליגה א דרום הגיע, והשבוע החלטתי לארח את חברי הטוב, יעקב טל, שאימן אשתקד את אור יהודה ומכיר את הליגה חושב שכפר שלם ויבנה המועדמות הבכירות לעלות ליגה. והשבוע מה יעקב חושב? מכבי יפו ינצחו את שמשון? שעריים את אשדוד? וכפר שלם מה תעשה? שווה לראות...המפסיד בין יעקב טל לאוהד רון ישלם ארוחה שבוע הבא. ב"עובד בכפר"

  • על ידי: אוהד רון
  • 14-10-2021
  • 13:13

ונעבור למשחקים:

מכבי יפו- שמשון ת"א

אוהד: מכבי יפו עם שני משחקים ללא ניצחון, אבל עדיין נקודה מהמקום הראשון, ואל תשכחו הכי חשוב בשלב זה של העונה לצבור נקודות כי יכולת תגיע סביב המחזור ה-10. העולה החדשה משמשון ת"א נמצאת במקום הראוי לה, ומכבי יפו שצפויה להגיע למשחק סופר חשוב בידיעה שניצחון והם חוזרים למסלול הניצחונות, ובעיקר לשקט הגדול שמכבי יפו כל כך אוהבת. יפו ינצחו השאלה זה רק כמה הפרש. 

יעקב טל: מכבי יפו אחרי 2 תוצאות לא טובות אין להם ברירות הם חייבים את הנקודות. שמשון לא בתקופה טובה אני מאמין שעם ההצטרפות של מספר שחקנים שצירפו לאחרונה התוצאות גם יגיעו, אבל במשחק הזה מול מכבי יפו אין להם סיכוי ויפו ינצחו. 

 

האם יפו תחגוג מול שמשון כפר קאסם (צילום: דדי ברק)

 

מכבי שעריים-מכבי עירוני אשדוד

אוהד: מכבי שעריים בנו קבוצה חזקה מאד אומנם לטעמי קצת מבוגרת, והרבה שחקנים שבעים. אבל מתן ארביב מתחיל לספק את הסחורה ולהוכיח את יכולתו ועוזר לשעריים להוכיח שהם קבוצה חזקה שתתמודד בצמרת העונה. עירוני אשדוד סיימו בעוד תיקו משוגע של 3-3 הפעם עם אילת, ולא ברור לי איך ולמה קורה שקבוצה מתוך 5 משחקים מסיימת פעמיים 3-3 משהו לא עובד בהגנה, ומנגד הם חוזרים למשחק ממצב של 3-0...אז אולי שאפו גדול מגיע על האופי, אבל מה עם יכולת בהגנה? נראה לי אבי אבינו עומד במבחן ויש עליו לחץ ולא ברור על מה? יש קבוצה בינונית באשדוד שמעבר 10-11 לא מסוגלים אז על מה הרעש? קבוצת מרכז טבלה.שעריים עדיפים וינצחו אותם. 

יעקב טל: שעריים עשו קבוצה לפלייאוף עליון עם חומר שחקנים מצוין ואני מאמין שהנקודות ישארו ברחובות. עירוני קבוצה צעירה שמובקעים הרבה שערים במשחקים שלהם אבל במשחק הזה שעריים ינצחו וימשיכו במסע שלהם לצמרת. 

 

מתן ארביב, ימישך את כושרו הנהדר גם מול עירוני אשדוד? צילום: מני בן ארי.

 

שמשון כפר קאסם-הפועל מרמורק

אוהד: כפר קאסם החתימו את אחד החלוצים הגדולים שיש בליגה א׳ בשנים האחרונות הלא הוא יוסי אסייג שעל יכולתיו אפשר לכתוב ספר. הוא חזר לשתף פעולה עם חבריו שעלו איתו בעבר, אדלשטיין וסולטן ויחד הם צפויים להוביל לניצחון על מרמורק אותה מרמורק ששלושתם שיחקו בה בעבר, ואפילו עלו איתה ליגה. כפר קאסם בבית חזקים מאד, אבל לדעתי מרמורק יפתיעו אותם וינצחו. 

יעקב טל:עם כל הבלאגן של כפר קאסם השבוע ועזיבתו של רביד גזל אני חושב שזה ישפיע על הקבוצה ומרמורק יעשו הפתעה וינצחו אותם למרות שזה מגרש קשה וכפר קאסם קבוצה טובה מאד מרמורק ינצחו. 

 

מכבי הרצליה-הפועל כפר שלם

אוהד: מכבי הרצליה העונה נעלמת גם מליגה א׳. קבוצה עם עבר מפואר, אבל בעל בית כבר לא כפי שהיה בעבר והאמת עושה רושם שהוא מבסוט מליגת האותיות וכנראה יתחיל להכיר את כל האותיות ב׳ וג׳, אחרת לא ברור למה לא מתחזקים בצורה משמעותית. כפר שלם קבוצה מהטובות בליגה, ולא רואה מצב שהם נעצרים מול הרצליה. לפני שנתיים הרצליה עצרה את כפר שלם שעלתה ליגה, והם צריכים לחשוש מהמשחק הזה אבל נקווה שהחלק ההתקפי של הכפר יופיע ויעשה את העבודה שלו. ניצחון כפר שלם. 

יעקב טל: המשחק יסתיים בתיקו. הרצליה איבדו מספיק נקודות במשחקים האחרונים והם לא יכולים להרשוטת לעצמם עוד הפסד. בבית הרצליה קבוצה מאד חזקה. כפר שלם קבוצה מצטיינת מועמדת לעליה מספר 1, אבל אני חושב שהמשחק הזה יסתיים בתיקו. 

 

נורדיה ירושלים- ירמיהו חולון

אוהד: נורדיה קבוצה חלשה מאוד, ומסתמנת כקבוצה הכי חלשה בליגה והאמת כשיש יורדת בטוחה בשלב זה של העונה זה יותר קל. חבל על הקהל הגדול שבחר קבוצת ניהול שכנראה הקשר היחיד שלהם לכדורגל זה בחוג שנקרא נורדיה. חולון קבוצה נהדרת ויכולה ללמד את נורדיה איך בונים קבוצה בריאה וחזקה שתתמודד על העליה, ומשחקיה הכי אטרקטיבים כשגם מפסידים נקודות יש הרבה שערים. חולון ינצחו. 

יעקב טל: ירמיהו חולון ינצחו. ירמיהו קבוצה טובה, התחברה טוב יש שילוב של וותיקים וצעירים. מנגד, נורדיה ממשיכים את הטעויות של שנה שעברה במקום להתעשת ולעשות קבוצה חזקה הם בנו קבוצה צעירה שלא מספיק לליגה. 

 

האם חולון תצליח לרשום ניצחון? (צילום: מני בן ארי) 

 

הפועל בקעת הירדן- בני אילת

אוהד: שתי קבוצות שמאכזבות אשר ציפו מהם הרבה יותר העונה. בקעת הירדן שהוכתרה ובצדק כהפתעת העונה אשתקד מאכזבת ובגדול, אם חשבנו שחנן אזולאי הוא קוסם שנה שעברה אז בסוף הכל מתאזן וכל אחד חוזר לרמתו, ורק נקווה שהבקעה לא תרד ליגה. בני אילת רק עלתה העונה והיה צפוי שתתמודד בתחתית ועדיין מאכזב המקום שלהם ובעיקר היכולת שהם מציגים. לדעתי יתרון הביתיות יכריע והבקעה תנצח שאם לא, עדיף לא לחשוב אחרת.

יעקב טל: אילת ינצחו. הבקעה פתחו את העונה לא טוב ואחרי השיא של שנה שעברה בהגעה לפלייאוף העונה אם הם לא יצרפו מספר שחקנים הם יאבקו בתחתית חזק נגד הירידה. אילת קבוצה עוד עם התלהבות של עלית ליגה אני חושב שזה יתן להם יתרון מסויים על הבקעה. ולא לשכוח המשחק לא משוחק בבקעה אלא במושבה ובכך אין יתרון ביתיות לבקעה.

 

הפועל אזור-מ.ס. דימונה

אוהד: אזור עשו מבחינתם ניצחון גדול על שמשון ת"א בשבוע שעבר, ניצחון שהרחיק אותם מהתחתית וקירב אותם לאמצע הטבלה. וזה המקסימום של אזור לאור היכולת שהם מציגים, אבל גם זה בסדר עם תקציב גבוהה הם עומדים ביעד שלהם. מנגד הפתעת העונה מדימונה חייבת לנצח את אזור בחוץ, ובטח כשהביאו את השוער הבכיר בן וולובלסקי שמכיר את אזור ויודע שהמגרש הגרוע שם יכריע, והמשחק יסתיים בניצחון חוץ לדימונה שתמשיך בדהירה שלה. 

יעקב טל: משחק קשה לחיזוי ואני אלך על תיקו. שתי קבוצות קשות מגרש קשה מאד לפתח משחק בו . דימונה בתקופה נהדרת למן פתיחת העונה אזור עשו ניצחון חשוב שבוע שעבר שנתן להם קצת שקט אחרי התבוסה למרמורק. ולכן המשחק יסתיים בתיקו. 

 

איך יסתיים המפגש בין דימונה לאזור? (צילום: מני בן ארי) 

 

הפועל אשקלון-עירוני כסייפה

אוהד: אשקלון עם ניצחון ענק מבחינתם על נורדיה החלשה מאוד, עשו צעד ענק והשבוע הם פוגשים עוד קבוצה חלשה בדמות כסייפה שלא ברור עדיין עתידם. כסייפה יבואו לנצח והם גם עדיפים על אשקלון שמנוהלת כמו שכונה, וכל המריבות בין ההנהלה והעירייה יגרום לכך שלא תהיה קבוצה באשקלון וחבל. לא ברור למי מגיע להפסיד במשחק בין שתי קבוצות חלשות והאמת גם מיותרות לליגה העונה. תיקו גרוע לשתיהן ולכן יסתיים בניצחון בית לאשקלון. 

יעקב טל: אשקלון ינצחו. הביתיות תכריע לטובת אשקלון. 

 

מכבי יבנה-הפועל בני לוד

אוהד: יבנה קבוצה נהדרת העונה, יוסי זוזוט עושה עבודה נהדרת שם, סגל שחקנים מהטובים בליגה והאמת התוצאות לא רעות לשלב זה של העונה. בני לוד זה בלון נפוח ולדעתי יתפוצץ הרבה לפני שאנשים אחרים ישימו לב. בני לוד משחקים נהדר, אבל בלוד יש מקום רק לקבוצה אחת והיא הפועל לוד. מכבי יבנה ינצחו וימשיכו את ההתמודדות שלהם בחלק העליון של הטבלה. 

יעקב טל: יבנה ינצחו. יבנה קבוצה חזקה מאד ולדעתי הם המועדים לעליה יחד עם כפר שלם. לוד הפתעה טובה מאד למן פתיחת העונה אבל לא חושב שזה יספיק להם מול יבנה. לוד התחברו טוב והם יסיימו באמצע הטבלה.

 

 

מילה לסיום: "שיהיו הרבה שערים, ושנהנה מהכדורגל והלוואי עלינו כדורגל שמח עם הרבה שערים".

אוהד רון מארח את יעקב טל. מי ינצח? האם אוהד ירוויח עוד ארוחה?

הוסף תגובה
תגובות
  1. תחזית (עבדללה 14-10-2021, 16:21)
    אתה בית שמוש אפס מאופס אין לך מושג כסייפה זאת קבוצה לפליאאוף העליון עם מאמן מס 1 בליגה אתה יותר ממיותר לאתר המסריח הזה אם לא המינוס 9 שפתחנו את העונה אנחנו מקום 6 תתבייש לך
  2. יעקב טל זה בושה לא מאמן (עלאק מאמן 14-10-2021, 16:48)
    חסר הבנה מאמן חלש ועקשן שבגלל זה ירד ליגה
  3. אוהד רון יא פח אשפה (תומר 14-10-2021, 16:53)
    אתה אמור להיות אובייקטיבי, אולי תשנה את שם האתר שלך , במקום "גולר " תשנה ל "אני שונא את הפועל אזור"
  4. אזור קבוצה פח רק יפו (לאזורי 14-10-2021, 21:11)
  5. שואל בתמיה גדולה (מאיר 15-10-2021, 13:17)
    מה הסיבה למהפך שחל אצל אוהד רון בסיקור משחקי הפועל אזור?
  6. איפה שלא מכבדים, לא יקבלו כבוד...בעיקר הכוונה לאלגזי שעושה נזק למועדון (למאיר 15-10-2021, 14:25)
  7. ל3 (נורמלי 15-10-2021, 21:17)
    ……..אבל…כולם שונאים את אזור ….זה רק אתה יוצא דופן ומוזר!!!