עלי יאסין מנהל צעירי טמרה הודיע על התפטרותו

סערה במועדון הכדורגל צעירי טמרה בליגה ב' צפון כשמנהל הקבוצה עלי יאסין הודיע על התפטרותו. יאסין, שהחזיק את הקבוצה נשבר עקב חוסר תקציבים ובעיקר היחס של העירייה. יאסין: "אין בעירייה עם מי לדבר, הספורט לא מעניין שם אף אחד."

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 06-10-2021
  • 08:26

קבוצת הכדורגל מ.כ. צעירי טמרה עברה היום טלטלה. עלי יאסין, מנהל הקבוצה שם את המפתחות לאחר יחס מזלזל מהעירייה, הן לגבי תקיבים והן לגבי אכפתיות של הרשות מקבוצת הכדורגל שמביאה לא מעט הישגים ומנחילה המשכיות לשחקנים הצעירים בעיר ועניין לא קטן.

 

"אין בעירייה עם מי לדבר, הספורט לא מעניין אף אחד שם" סיפר יאסין. "כשאני בא לדבר עם ראש העיר, הוא מעביר אותי למנכ"ל שמעביר אותי הלאה. מעבירים אותי שם מאחד לשני ואף אחד לא מסוגל לתת תשובות. יש לנו השנה קבוצה טובה, איך שהיא נראית לא אופתע אפילו אם הקבוצה תתמודד לעליה בסוף השנה. עבורי זה הקש ששבר את גב הגמל, אין בעירייה דרך. אין שום מטרה. סתם מחפשים להעביר את הזמן."

 

מה חשוב לך?

"שתהיה לעיר דרך להמשיך את הספורט, שיהיו מטרות. יש המון ילדים ונערים מאוד מוכשרים בטמרה, בעירייה לא נותנים להם את ההזדמנות ולשמור על הקבוצה. המתקנים לא ראויים, התקציבים לא עוברים ואי אפשר לשרוד ככה עם קבוצה בוגרת בליגה ב'. זה עצוב לי, אך מבחינתי אני לא מסוגל יותר להמשיך ולהילחם."

 

במחזור האחרון שחקני טמרה ניצחו בעראבה בתוצאה 4-1 עם משחק גדול. האם הם יסיימו את העונה? ימים יגידו..

 

 

 

עלי יאסין - מאוכזב מהיחס של העירייה

הוסף תגובה
תגובות