לקראת הסופ״ש: מאמנים על הגריל

הפינה החדשה של אתר ״גולר״ בחסות "גריל טאון": מומחי האתר ינסו לעזור לכולם להבין איזה מאמן נמצא תחת לחץ ענק - ואיזה מאמן עלול לסיים את העונה כבר ביום שישי הקרוב. בצפון האם זה יהיה בנודיס או עומרי ביטון? בדרום' האם זה יהיה עופר טלקר או מוסא? מעניין זה בטוח יהיה

  • על ידי: אוהד רון
  • 30-09-2021
  • 09:02

אמנם אנחנו רק במחזור הרביעי בליגה א׳, אבל כבר עכשיו אפשר לציין שיש מספר מאמנים שמאכזבים מפתיחת העונה, ואם הם לא יביאו תוצאות, הם עלולים לסיים כבר השבוע את עבודתם. אתר גולר עושה לכם סדר, מי נמצא על הגריל - ומי עשוי לרדת ממנו כבר במחזור הקרוב?

 

גילי גור נורדיה ירושלים
נורדיה פתחה את העונה בצורה הכי גרועה בליגה א׳ דרום. היא ספגה שלושה הפסדים משלושה משחקים, ובכל מקום מקצועי הקבוצה הייתה נפרדת מהמאמן שלה. אבל נורדיה לדעתי מנוהלת כמו מועדון חברים, שהחברות מעל המקצועיות ולכן לא רואה סיבה שאפילו ידברו בנורדיה על מצב המאמן. זו קבוצה שאם לא תהיה בה רעידת אדמה רצינית או הקפאת יורדות היא תהיה בליגה ב׳. המאמן? יכול לאמן בליגה ב׳? הם לא מודעים אפילו למצבם בנורדיה וזה הכי חמור.

 


עופר טלקר רושם פתיחת עונה מאכזבת (צילום: מאור אלקסלסי) 

 

עופר טלקר-מכבי הרצליה
טלקר פתח בצורה מזעזעת את העונה עם שלושה הפסדים. נכון, יגידו שיש תקציב נמוך, אבל עדיין סגל השחקנים צריך להביא הרבה מעבר למה שהוא הוציא בשלושה משחקים. אם טלקר לא ייקח שלוש נקודות מול שמשון ת"א השבוע, עדיף לו שיהיה מחויב קודם כל לעצמו ויעזוב את התחום. טלקר בחור יפה, הוא ימצא את עצמו במקום אפילו יותר טוב מהכדורגל. 

 

מוסא בן חיים-  מכבי שעריים
מוסא העמיד קבוצה מצויינת בשעריים, אבל חילץ רק שתי נקודות משלושה משחקים. הישג דל ומאכזב לאור הסגל הנוצץ שעומד לרשותו. מוסא יודע שהוא חייב לנצח את אשקלון, אחרת הוא בעצמו יעזוב, למרות שבשעריים יתנו למוסא גב גם להחליף 11 שחקנים - רק שלא יעזוב. יהיה מעניין לראות מה יהיה בשעריים השבוע.

 

עומרי ביטון-  מגדל העמק
מאמנה של מגדל העמק זוכה לחסד נעורים, ובעיקר לחסד עצם היותו מאמן מקומי. אחרת לא ניתן להסביר איך עדיין לא שחררו את המאמן שהפסיד בשלושה משחקים, ואנשים קרובים אליו אמרו: ״הוא איבד את זה, מתעסק בשטויות", כנראה זה מה שהוא עושה במקום להתמקד בקבוצה שלו. ביטון יודע בעצמו שהפסד נוסף, למרות שהוא פוגש את כאוכב החזקה, יחזיר אותו לביתו עם הציוד ביד ככל הנראה.

 


האם עומרי ביטון יביא תוצאות למגדל? (צילום: חגאג ראחל)

 

ארז בנודיס - הפועל הרצליה
ארז מאמן מהטובים שיש בליגה, אבל משהו לא טוב עובר עליו בשנים האחרונות, ומאז העליה ההיסטורית עם מרמורק לפני כמה שנים הוא לא מצליח לסיים עונה בהצלחה. בנודיס עם ניצחון אחד ושני הפסדים מבישים לקבוצות חלשות, והוא יודע שהוא הגיע להצעיד את הרצליה לצמרת, ועוד הפסד אחד והם עלולים לרדת מתחת לקו האדום - קו אדום גם להנהלת הרצליה. 

 

אלעד בראון - רובי חיפה
אלעד נחשב למאמן צעיר ומבטיח. הוא אומנם הגיע מספר ימים לקראת פתיחת העונה, ככה שההכנה לא היתה מקסימלית ורוב הסגל לא הוא החתים. אבל עדיין רובי חיפה עם הסגל שלה תהיה חייבת להתמודד בצמרת, ועכשיו בעקבות התוצאות הם ישנו גישה, ישחררו שחקנים והמאמן עלול לשלם את המחיר.

מי ישלם את מחיר הכשלון שלו? מי נמצא על הגריל הכי חם בליגה א?

הוסף תגובה
תגובות
  1. ליאור ראובן ראשון (חיים 30-09-2021, 09:58)
  2. מוסא לא ילך (חיים 30-09-2021, 09:59)
  3. מוסא ינצח השבוע (הבורר 30-09-2021, 11:13)
    מוסא זה סמל בשעריים
  4. תחזית (החכם 30-09-2021, 11:27)
    שעריים תעלה על גל הנצחונות,יהיה קשה לעצור אותה
  5. סגל נוצץ בשעריים ?? (הוגה דעות 30-09-2021, 11:27)
    מי בדיוק מנצנץ שם ? האם לא כדאי להביא חלוצים במקום נצנצים ?
  6. לשעריים (חחחחח 30-09-2021, 11:55)
    רק מרמורק שולטת בעיר צאו מהסרט שלכם
  7. מוסא תחשוב התקפה (כחול 01-10-2021, 08:27)
    שחק התקפי ויבואו הנצחונות