תחזית ליגה א׳ צפון: לירן ביטון מארחת את מאור סיסו

המחזור ה-4 בליגה א צפון בפתח, והשבוע החלטתי לארח את מאור סיסו, אחד הדמויות שהכי מזוהות עם ליגה א׳ צפון. סיסו רשם קריירה מרשימה כבלם ששידרג כל קבוצה בה הוא משחק. בשנים האחרונות סיסו עבר לקריירת אימון, כאשר העונה הוא קיבל לראשונה את המושכות כמאמן ראשי במ.ס טירת הכרמל, ובשבוע האחרון הוא הוביל את קבוצתו לניצחון בגביע המדינה של המחוז. סיסו חושב שטבריה תנצח את ערערה, ושטירה תגבר על איכסל. כח התוצאות בתחזית שלפניכם

  • על ידי: לירן ביטון
  • 30-09-2021
  • 18:21

בני פרדיס- רובי שפירא

לירן: פרדיס מגיעה למשחק אחרי שני ניצחונות רצופים, ובליגה א׳ צפון כבר הבינו שיש כאן יריבה שתסתכל לכל קבוצה בלבן של העיניים. מהצד השני רובי שפירא חיפה, שמצידה פתחה את העונה בצורה מאכזבת ועד כה היא הצליחה לצבור נקודה אחת בלבד, ואלו לא התחזיות שאנשי עיר הפועלים ניבאו בעיקר לאור הסגל שהוחתם שם העונה. אני חושבת שאלעד בראון מבין את המשמעות של המשחק, ורובי תרשום ניצחון ראשון העונה.

 

מאור: פרדיס במגמת עלייה אחריי שני נצחונות מפתיעים, וכל נקודה חשובה שיביאו עכשו משמעותית לעתיד. מנגד רובי שפירא עם סגל מעולה שאמור להתמודד על הפלייאוף, עוד לא נכנסנו לעניינים מבחינת תוצאות ועשו כמה שינויים שאני מאמין שיעזרו להם התוצאה שלי איקס. 

 

 

עירוני טבריה - בני ערערה

לירן: הגלאקטיוס של שמעון הדרי ואמיר כהן מרשים עד כה עם שלושה ניצחונות רצופים, וחלק משחקני הרכש כבר פורעים שטרות כאשר לקבוצה יש נכס בדמות הקפטן כפיר בן דוד. מנגד, ערערה מציגה עד כה תוצאות מרשימות מאוד, ונראה שהקבוצה לא הולכת לעשות חיים קלים לליגה. לקבוצה מעיר הכנרת יש סגל ומטרות שמחייבים אותה לרשום ניצחון בכל מחזור, יתרון הביתיות לטבריה והיא גם שו שתרשום ניצחון אחרי מאבק לא פשוט.

 

מאור: טבריה אמורה לנצח כל קבוצה בכל מגרש עם הסגל הקיים, ערערה עושה רושם של קבוצה שקשה מאוד לנצח אותה ולהבקיע לה גולים. התרשמתי מאוד מההגנה של טבריה נגד נשר, ההתקפה בינתיים חיה על כפיר בן דוד, וזה לא יספיק להמשך. אסור להם להיות שאננים ולחשוב שיבוא להם בקלות, אני מאמין שזה יתחבר יהיה קשה להתמודד איתם הניחוש שלי 1

 

האם במנהל המקצועי שמעון הדרי יחגוג גם במחזור הבא? (צילום: עודד חסין)

 

הפועל איכסל- מ.ס טירה

לירן: באיכסל עדין מנסים להשתלב בליגה, מאחר והקבוצה הייתה אמורה לפתוח את העונה בלאומית ובכל זאת זו קבוצה שקשה לנצח. מנגד, טירה שעברה זעזוע על הקווים לאחר התפטרותו של חיים סירוטקין ועם הגעתו של חיים לוי, שנחשב לאחד מהמאמנים המשובחים בליגה. לוי מכיר את הליגה מקרוב, בא לעשות סדר ומבין את האחריות ולדעתי השינוי יביא לטירה ניצחון.

 

מאור: טירה עם חיים לוי על הקוים שידוע כשועל בליגה הזאת, מהזיכרון שלי תמיד הוא מנצח את המשחק הראשון שמגיע אליו. איכסל קבוצה צעירה וכשרונית, שלפי דעתי תצטרך עוד להתחזק הניחוש שלי הוא שטירה תנצח ותדבק לצמרת.

 

ח

יים לוי הגיע לעשות סדר בטירה (צילום: מאור אלקסלסי) 

 

הפועל מגדל העמק- הפועל כאוכב

לירן: מפגש מסקרן מאוד! מצד אחד החבורה של עומרי ביטון, שבעונה הקודמת הוכיח שיש לו מקום כמאמן בליגה א׳ למרות היותו מאצן צעיר, אך העונה הדברים פחות התחברות ומגדל נועלת את טבלת הליגה ללא נקודות. מהצד השני החבורה של עודד קוטר, קבוצה שעובדת בשקט ובחכמה וסוללת דרך לעלייה. במגדל מבינים את המשמעות של המפגש וביטחון יקווה לקחת נקודות, אך לדעתי רק נס יגרום למגדל לנצח במשחק הזה ושלושת הנקודות הן של כאוכב.

 

מאור: או או איזה משחק! כאוכב עושה רושם שעם עודד קוטר ועבד מורגאן היא תיתן פייט לטבריה עד הסוף, מנגד מגדל העמק רצו לפתוח את העונה אחרת ולא פיללו לפתיחה כזאת בליגה של ארבע יורדות.למרות שיהיה קשה מאוד כאוכב יותר איכותית ותנצח את המשחק לפי דעתי.

 

בני זלפה- עירוני נשר

לירן: זלפה פתחה את העונה לא ביכולת מרשימה במיוחד, ובמחזור הקודם הצליחה לחלץ נקודה מול רובי שפירא, מנגד נשר אומנם עדין ללא נקודות אבל יש שם קבוצה צעירה ורעבה. אם נשר רוצה להתחיל לרשום נקודות היא תהיה חייבת להתחזק, אבל יש לי תחושה שהחבורה של עומר לוינזון תיקח נקודות ראשונות מול זלפה.

 

מאור: ממה שראיתי נשר קבוצת הגנה מעולה ומאומנת. חסר לה מחץ בהתקפה, והיא תיהיה חייבת להתחזק שם היא משלמת כרגע מחיר של שחקנים צעירים שבעתיד זה ישתלם לה. לפי דעתי המשחק יגמר בתיקו 0

 

מכבי טמרה- באקה אל גרבייה 

לירן: טמרה הצליחה לצבור עד כה 4 נקודות והיא קבוצה שקשה לנצח אותה. מנגד, באקה הצליחה לרשום ניצחון אחד בלבד ו3 נקודות. עד כה נראה מהצד שהיכולת של הקבוצות מהפתיחה היא באותה רצה יחסית ואני צופה תיקו.

 

מאור: כל משחק בליגה א הוא משחק קריטי. באקה פתחו את העונה לא טוב, אבל יש שם קבוצה מוכשרת וצעירה. טמרה מנגד עושה תוצאות יפות וצוברת נקודות להמשך אני חושב שדווקא שטמרה צריכה ליזום בבית זה לרעתה, הפתעה באקה מנצחים.

 

צעירי כפר כנא - צור שלום 

לירן: צעירי כפר כנא בנו קבוצה מסקרנת ואפשר להגיד שהקבוצה פתחה את העונה בצורה מפתיעה שהיא מצליחה לרשום 6 נקודות ולהוכיח שיהיה קשה לשחק מולה. מנגד, החבורה של קובי דנינו שמגיעה במומנטום רע למשחק אחרי שני הפסדים רצופים, ואם בצור שלום לא יתעוררו המומנטום הרע ימשיך. אני חושבת שהמשחק הזה יסתיים בניצחון של כפר כנא.

 

מאור: צור שלום פתחו את העונה במחזור הראשון עם ניצחון, וזה היה נראה שדנינו הולך להפתיע את כולם ולעשות עונה בצמרת למרות שהמטרה היא רק לא להסתבך. לאחר מכן באו לה שני הפסדים שהחזירו אותה לקרקע. יש שם קבוצה שמנוהלת מצויין עם מאמן מצויין אני חושב שהם השבוע יחזרו למסלול הניצחונות וינצחו בכפר כנא ניחוש שלי 2

 

האם קובי דנינו יוביל את קבוצתו לניצחון (צילום:  עודד חסין) 

 

צעירי טייבה- הפועל כפר כנא 

לירן: צעירי טייבה עם פתיחת עונה חלומית נדבקת לחלק העליון של הטבלה עם 7 נקודות ומוכיחה שיש כאן קבוצה אחותי מאוד. מצד שני כפר כנא קבוצה שכל עונה מחדש היא קבוצה אטרקטיבית בליגה ונבנתה שם קבוצה מסקרנת מאוד. טייבה תרצה להמשיך את המומנטום החיובי ותעשה זאת מול כפר כנא.

 

מאור: שתיי קבוצות טובות מאוד עם מאמנים מעולים, וצפוי משחק מאוד שקול. טייבה פתחו את העונה מושלם וכפר כנא עם סגל שחקנים מצויין עושים רושם שהם יעשו קשיים לכולם. הניחוש שלי פה הולך גם עם הלב בגלל האהבה שלי ליוסף טאהה ואבו זידאן, אני מנחש שכפר כנא מנצחים ספוואן זועבי מתחיל להראות כמה הוא ויינר.

 

הפועל בועיינה - הפועל הרצליה

לירן: בבועיינה בנו העונה קבוצה מצוינת, וגם התוצאות לא איחרו לבוא כאשר הקבוצה הצליחה לצבור כבר 7 נקודות עם שני ניצחונות ותיקן. מנגד, בהרצליה רצונות לחוד ותוצאות לחוד. הקבוצה ציפתה לפתוח אחרת לגמרי את העונה, בעיקר כשעל הקווים עומד מאמן מנוסה כצו בנודיס ויש להרצליה בסגל שחקן כמו עידן דוד. בהרצליה מבינים את המשמעות של המפגש, ויש לי תחושה שהרצליה תעצור את בועינה.

 

מאור: שתיי קבוצות שאמורות במרכז טבלה ומטה בועיינה עם נידאל שלאטה פתחו את העונה מצויין ומפתיעים את כולם, מנגד הרצליה עם מאמן מנוסה מאוד ומועדון חשוב לליגה א חייבים להתעורר ולהביא נקודות הניחוש שלי הוא שהרצליה ינצחו למרות שתיקו שתיי הקבוצות יסתפקו גם בתיקו.

הוסף תגובה
תגובות