טבריה ניצחה במשחק העונה, תיקו מאכזב בין כפר שלם לשעריים

לאחר שהמחזור השני בליגה א' נפתח בשישי הקרוב, היום נערכו מספר משחקים שסיפקו לנו גולים נפלאים ודרמות. במחוז הדרומי שעריים וכפר שלם איכזבו עם תיקו מאופס ומרמורק ויבנה גם כן נפרדו בתיקו. במחוז הצפוני עירוני טבריה ניצחה בצורה דרמטית את רובי שפירא. כל התוצאות והאירועים כאן.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 19-09-2021
  • 18:47

עירוני טבריה - רובי שפירא 1-2

הקבוצות, שבנו הקיץ סגלים במטרה להתמודד בצמרת הגבוהה, קיוו לנצח ולהצהיר כוונות להמשך. על סף סיום המחצית הראשונה האורחת עלתה ליתרון משער של יובל אבידור, החצי השני התנהל בשליטה של המארחת  ובדקה ה-63 היא חזרה למשחק,  אסי גומה ניצל טעות של ירדן קרישטול ואיזן את התוצאה. שתי דקות לסיום טבריה רשמה שער ניצחון דרמטי לאחר שהמחליף כפיר בן דוד כבש מכדור קרן. טבריה נשארת עם מאזן מושלם אחרי שני מחזורים, רובי שפירא בצרות.

 

אסי גומה החזיר את טבריה למשחק (צילום : עודד חסין)

 

הפועל כפר שלם - מכבי שעריים 0-0

היורדת הטרייה לליגה א' קיוותה להמשיך את פתיחת העונה החיובית, מנגד, שעריים של מוסא בן חיים קיוותה להתאושש מההפסד בדימונה. שתי הקבוצות הציגו יכולת מאכזבת כשלא היו מדוייקות בפעולות האחרונות והן נפרדו ב0-0 מאכזב. לצערנו המשחק שהבטיח הרבה קיים מעט.

 

מכבי יבנה - הפועל מרמורק 1-1

הקבוצות, שרוצות להעפיל העונה לפלייאוף העליון, קיוו לניצחון בכורה. לאחר חצי שעה של כדורגל האדומים עלו ליתרון לאחר ששחקן העונה שעברה, מתן בית יעקב, דייק מהנקודה הלבנה. שתי דקות מאוחר יותר אלירן שמש פספס הזדמנות להחזיר את יבנה למשחק לאחר שהחמיץ פנדל. רבע שעה לסיום טל בנש איזן את התוצאה כשכבש שער אדיר ובכך קבע את תוצאת המשחק. לשתי הקבוצות עוד הרבה עבודה.

 

מ.כ ירמיהו חולון - הפועל בקעת הירדן 1-1

הקבוצה של אביבי זוהר קיוותה לייצר מומנטום לאחר הניצחון במחזור הראשון, חנן אזולאי חיפש נקודות ראשונות. בדקה ה-30 מבצע קבוצתי מרהיב של חולון הסתיים בשער נפלא של עידן ועקנין. היתרון של המארחת החזיק ארבע דקות בלבד עד ששחר בלילטי מצא את אייל שטרחמן שאיזן את התוצאה. החצי השני לא התעלה לרמה גבוהה, בסיום - חלוקת נקודות.

 

בני אילת - בני לוד 3-2

דרמת ענק בעיר הדרומית בישראל! לאחר שהמארחת נראתה טוב למשך 70 דקות ואף כבשה פעמיים משערים של זוהר שיפמן ושון בוסקילה, הקבוצה של גדי כרמלי ביצעה מהפך ענק. עד לדקה ה-86 בני לוד הצליחה לכבוש פעמיים משערים של שלומי עדני ומרבי ברבגדזה ועמוד בתוך תוספת הזמן שלומי עדני השלים צמד ונתן לקבוצתו שלוש נקודות יקרות מפז וזאת לאחר שבמחזור הקודם לוד איבדה יתרון של 3-0. בני אילת יכולה להרגיש פספוס.

 

תוצאות נוספות 

מכבי הרצליה - שמשון כפר קאסם 2-0

הפועל כאוכב - הפועל הרצליה 1-2

טבריה חגגה ניצחון דרמטי (צילום : עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יוסי זוזוט תתפטר (יוסי זוזוט הביתה וקח איתך את הדתי מזוייף האלים איכסה תתפטר הקבוצה על הפנים גועל נפש 19-09-2021, 19:00)
    יוסי זוזוט לך הביתה נכשלת עוד עונה מבוזבזת וקח איתך את אחיך העבריין הדתי מזוייף שמרביץ לשחקנים תגיד לי לא נמאס לך לגזיאל תפטר אותם
  2. שערוקי מאוכזב (ככה זה שלא לומדים לקח 19-09-2021, 19:35)
    רן בן שמעון .ניר שרון . שפיר .מתן ארביב. ושאשא נתנו את הטון בהתקפה בעונה שעברה כבשו שערים ושעריים החילטו על חצי לוותר ואת החצי השני ליבש בספסל הביאו במקומם חלוצים של ליגה ב ועוד נשלם על זה ביוקר העונה
  3. אוהד טבריה (יניב 19-09-2021, 20:16)
    טבריה בנתה קבוצה מפלצת ביחס לליגה א , זאת השנה של טבריה , לא מאמין שתיהיה קבוצה שתוכל לעצור את הטבריינים
  4. תתפטר יוסי זוזוט לך הביתה (מכבי יבנה 20-09-2021, 18:28)
    יוסי לגזיאל אמר פחות מפליאוף עליון זו כישלון שלך אז אני אומר לך שנכשלת מעכשיו לך הביתה אתה ואחיך הדתי מזוייף עופו לנו מהפרצוף ותלכו כפרה על אלי כהן המאמן בושה הרבצתם לו מכות במרכז הספורט לעיני הילדים של בית ספר גינסבורג עוד מעט הסוף של שניכים כי אם אלי כהן לא מתעסקים ותדעו לכם אלי כהן זה היורש של חיים אזולאי אז תתפוצצו והוא עוד יחזור בגדול לאמן את מכבי יבנה תתפוצצו חלאות אדם