פרומו: שעריים מארחת את כפר שלם

משחקי המחזור ה-2 בליגה א׳ יושחקו גם היום (ראשון) כאשר המשחק המרכזי שישוחק הוא המפגש בין הקבוצה מרחובות שחולמת להתברג בצמרת, לבין החבורה של עומר פרץ שרוצה לשוב לליגה הלאומית. המארחת תרצה להשאיר את הנקודות בבית ולרשום ניצחון ראשון, והאורחת מהכפר תרצה להמשיך את המומנטום החיובי מהמחזור הקודם

  • על ידי: לירן ביטון
  • 19-09-2021
  • 08:25

אחד מהמשחקים המסקרנים שיתקיים היום (ראשון) במסגרת המחזור ה-2 בליגה א׳ דרום הוא המפגש בין שעריים לכפר שלם. מצד אחד הקבוצה מרחובות, אותה מוביל המאמן המנוסה מוסא בן חיים. בשעריים בנו את אחת הקבוצה המסקרנות בליגה העונה, כאשר הקבוצה החתימה שחקנים מנוסים כמו: אדיר רחמים, רביד אשר, אסף חקאק, מתן ארביב, ליאור חדריאן ועוד. בסביבת המועדון הצהירו כי הקבוצה רוצה להתבסס בצמרת הגבוהה ואף להתמודד על עליית ליגה.

 

האם שחקני שעריים יחגגו מול הכפר? (צילום: יח״צ) 

 

הכחולים רשמו ניצחון בגביע על שמשון כפר קאסם החזקה, אך במחזור הראשון הקבוצה הציגה יכולת מאכזבת נגד דימונה ובעיקר חוסר חיבור. למרות שעלתה ליתרון כשהייתה בעשרה שחקנים היא ספגה מהפך בתוספת הזמן, ורשמה הפסד מאכזב. אסף חקאק שהורחק במשחק לא יקח חלק היום במחזור השני. 

 

כעת מצפה לשעריים משוכה לא פשוטה בדמותה של כפר שלם, אחת מהקבוצות החזקות בליגה. הכחולים ינסו לרשום ניצחון ראשון העונה כדי להשאיר את הנקודות בבית.

 

מהצד השני, האורחת כפר שלם שירדה העונה בחזרה לליגה א׳, אחרי עונה אחת בלבד בליגת המשנה. מי שהמשיך להוביל את הקבוצה על הקווים הוא המאמן המוכשר עומר פרץ, שהיה גם זה שהעלה את הקבוצה ליגה, והעונה הוא חולם לעשות זאת שוב. הכפר בנו סגל משובח עם שחקנים כמו: קבלן העליות אוהד קדוסי, גל צרויה ששיחק בליגות הבכירות, איתי אלקסלסי, יאיר שפונגין ועוד.

 

צרויה וקדוסי, הגולרים של כפר שלם (צילום: איתן ידגר) 

 

עד כה זה נראה מבטיח, הכתומים אומנם פתחו את העונה עם הפסד לבקעת הירדן בגביע. אך התעשטו מהר מאוד ורשמו ניצחון במחזור הראשון על העולה על בני אילת. היום במפגש מול שערים החבורה של עומר פרץ תנסה להמשיך במסלול הניצחונות.

 

על כר הדשא צפוי להיות קרב לחימה מסקרן, כאשר המשחק יתקיים היום (ראשון) בשעה 16:00 במגרש ברחובות.

האם כפר שלם תמשיך את המומנטום החיובי? (צילום: איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תוצאה (אחד שיודע 19-09-2021, 09:38)
    שערים יפסידו אחד אפס
  2. רק שלוש נקודות (המוכתר משעריים 19-09-2021, 09:45)
    מלחמת עולם היום
  3. הלוואי ואתבדה (הוגה דעות 19-09-2021, 10:14)
    בן חיים בנה בשעריים את מכבי ירמיהו שעריים למשחק עם חלוץ אחד בלבד.ככה לא עולים ליגה ואפילו לא לפלייבלוף
  4. שעריים לא חיים באשליה (גולר 19-09-2021, 11:47)
    יודעים טוב מאוד שהשנה זאת ליגה קשה עם הרבה קבוצות שמשקעות הרבה כסף סך הכל קבוצה טובה, אבל לא עם סגל שאפשר לדבר על עליה .שיהיה בהצלחה לכולם
  5. משחק מכור מראש (מכורררררר 19-09-2021, 13:18)
    מוסא בן חיים מכר את זה בכמה לירות
  6. הכפר בשעריים לא מדברים (הכפר שבו בשקט היום ביציע 19-09-2021, 13:59)
    היום הכפר חוזרים שבורים לרחוב שתולים.