טבריה מחכה לרובי שפירא

מחר (ראשון) החבורה של אמיר כהן ושמעון הדרי תארח את רובי שפירא חיפה, למפגש מסקרן במסגרת במחזור ה-2 בליגה א׳ צפון. מצד אחד המארחת שרוצה להמשיך את המומנטום החיובי גם מול האדומים שחורים שמצידם מחפשים ניצחון ראשון

  • על ידי: לירן ביטון
  • 18-09-2021
  • 19:25

אחד המפגשים המסקרנים בליגה א׳ צפון יפגיש את עירוני טבריה ורובי שפירא חיפה. 

 

מצד אחד המארחת מעיר הכנרת, רק לפני עונה אחת בלבד הקבוצה נקלעה למאבקי תחתית וכמעט ירדה ליגה. העונה הקבוצה עברה מהפך אדיר בניהול, בצוות המקצועי וגם בסגל השחקנים. כשהמטרה היא לעלות את עירוני טבריה לליגה הלאומית, שבה שיחקה בפעם האחרונה לפני 6 שנים בעונת 14/15.

 

לשם כך הביאו את שמעון הדרי לתפקיד המאמן המקצועי, ואת המאמן הצעיר והמוכשר אמיר כהן שיחד הם צוות מנצח. ההחתמות של הקבוצה לאורך הקיץ היו המסקרנות ביותר בליגה, בטבריה הבינו שכדי להגשים את המטרה היא תצטרך להתחמש בתותחים כבדים והיא החתימה שחקנים כמו: אופיר מזרחי שהגיע מליגת העל, ישראל ראש שכבר הוכיח שהוא מנייה בטוחה, איילון אלימלך, קבלן העליות אבירן תורג׳מן , אסי גומה ועוד.

 

 

שמעון הדרי ואמיר כהן הצוות המקצועי של טבריה (צילום: עודד חסין) 

 

טבריה פתחה את העונה ברגל ימין כאשר רשמה ניצחון סמוך לתוספת הזמן בגביע מול מגדל העמק, ולאחר מכן התפוצצה במחזור הראשון על באקה אל גרביה ורשמה ניצחון 0-3. כעת, היא תנסה להמשיך במסלול הניצחונות על חשבונה של רובי. 

 

מהצד השני האורחת, הקבוצה מעיר הפועלים שבכל שנה היא קבוצה מסקרת עם שחקנים צעירים ורעבים עם מס׳ שחקנים מנוסים.העונה הקבוצה השיבה לשורותיה את המאמן אלעד בראון, ולקבוצה תלכיד מסקרן של שחקנים מובילים כמו: יובל אבידור, נור ביסאן, חן ידען, ירדן קרישטול ועוד. על הנייר רובי צפויה להיות אחת מהקבוצות האטרקטיביות ביותר בליגה, ולא תעשה חיים קלים לאף קבוצה, אך קודם כל התלכיד צריך להתחבר.

 

האם רובי שפירא תגבר על טבריה (צילום: באדיבות דוברות עיר הפועלים) 

 

רובי פתחה את העונה עם ניצחון בגביע על כפר כנא, אך פתיחת העונה הייתה מאכזבת עבור האדומים שחורים לאחר שרשמו הפסד מאכזב להפועל בועיינה. כעת, החבורה של אלעד בראון תנסה לעצור את הגאלקטיקוס של אמיר כהן. 

 

על כר הדשא צפוי להיות משחק מסקרן, שיתקיים ביום ראשון 19.9.21 | בשעה 16:30 באצטדיון בית שאן

האם טבריה תרשום ניצחון על חשבונה של רובי? (צילום: עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה לרובי שפירא (דין 18-09-2021, 21:26)
  2. ברוכים הבאים לגהנום (טבריה אימפרייה 18-09-2021, 21:54)
    רק ניצחון על הפרק עירוני טבריה עד המוות