סיכום משחקי סיבוב ב' בגביע המדינה

השבוע נערכו משחקי סיבוב ב' בגביע המדינה בו לקחו חלק קבוצות ליגה ב' וג' עם חלום משותף - להיות הסינדרלה של עונת הכדורגל החדשה. אחווה כפר מנדא ניצחה את שפרעם, שיכון המזרח את קריית מלאכי וכרמיאל גברה על צפת. סיכום המשחקים המלא בתוך הכתבה

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 15-09-2021
  • 11:44

המחוז הדרומי

 

מכבי קריית מלאכי - מ.ס שיכון המזרח 2-0

שתי הקבוצות נפגשו למשחק פיקנטי במיוחד. לאחר 75 דקות ללא שערים, הבטיה ג'מבר העלה את האורחת ליתרון שהוכפל לקראת הסיום מרגליו של עומר יעקב. שיכון המזרח תפגוש בשלב הבא את הפועל ירוחם, אוהד יוסף וקריית מלאכי יתרכזו בליגה.

 

מ.ס בני יפו אורתודוקסים - הפועל קלנסווה 2-2 (3-1 בפנדלים)

אחת הקבוצות הנוצצות בליגה ב', הפועל קלנסווה, נאלצה לעבוד קשה בסיבוב ב' של גביע המדינה מול בני יפו. לאחר שתי דקות המארחת היממה את החבורה של ליאור בן שושן משער של מוסא סמאח. קלנסווה חזרה למשחק בחצי השני מרגליו של לואיס זומה. בהארכה שתי הקבוצות כבשו וקבעו 2-2 לאחר 120 דקות. בבעיטות ההכרעה מהנקודה הלבנה האורחת יצאה עם ידה על העליונה ועם הכרטיס לסיבוב הבא.

 

לואיס זומה כובש גם במדי קלנסווה (צילום : חגאג רחאל)

 

הכח רמת גן - הפועל מחנה יהודה 0-2

היורדת הטרייה לליגה ב' פגשה את הקבוצה שהייתה רחוקה אשתקד משחק אחד מעליית ליגה. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, הסגולים עלו ליתרון מרגלי אחמד פאוזי, את אקורד הסיום קבע אור גירו שכבש מול קבוצתו לשעבר. הכח רמת גן תפגוש בסיבוב הבא את הפועל קלנסווה.

 

המחוז צפוני

 

מ.כ אחווה כפר מנדא - איחוד בני שפרעם 0-1

שתי הקבוצות, ששואפות לעלות בסוף העונה לליגה א', נפגשו בג'סר א זרקא למשחק לוהט. לאחר חמש עשרה דקות של כדורגל המארחת עלתה על לוח התוצאות משער של שחקן ליגת העל לשעבר, מחמוד יוסף. היתרון של כפר מנדא החזיק עד לסיום והיא  עלתה לסיבוב הבא, מנגד, לשפרעם יש עוד עבודה לקראת העונה. במשחק לקחו חלק מספר בכירים שהגיעו הקיץ לשתי הקבוצות, ביניהם מהראן לאלא, דור חמו, גאנם מחאג'נה ומחמוד יוסף מכפר מנדא, מהצד השני אמיר אבו ניל, ראני עודה, עלי זבידאת וחסיב אבו רוקון שותפו.

 

שפרעם הודחה מהגביע בשלב מוקדם (צילום : חגאג רחאל)

 

הפועל מ.כ עירוני צפת - הפועל כרמיאל 2-1

שתי הקבוצות החזקות נפגשו במסגרת הגביע למשחק מרתק. הפתיחה הייתה שייכת למארחת שעלתה ליתרון משער של אדהם פלאח. החבורה של לירון יגר לא נבהלה כשהצליחה להפוך את התוצאה במחצית השנייה משערים של אוהד עדי ובר עמר. כרמיאל בשלב הבא.

 

מכבי אחי איכסל - מ.ס טירת הכרמל גל קובי 3-0

הקבוצה, שהגיעה אשתקד לפלייאוף העלייה בליגה ב', התארחה אצל מכבי אחי איכסל וניצחה 3-0 משערים של ליאור דהן (צמד) ואסף אטיאס. בסיבוב הבא טירת הכרמל תתארח בכפר כמא שהדיחה את היריבה העירוני, הפועל טירת הכרמל.

 

משחקים בולטים נוספים שנערכו בסיבוב ב' :

מ.כ ערד - מ.כ ירושלים 2-1

א.כ המכתש גבעתיים - הפועל נווה גולן 1-6

מכבי באר שבע - הפועל ירוחם 3-1

מ.כ אור יהודה - מכבי השקמה חן 4-0

הפועל שגב שלום - מכבי עירוני נתיבות 1-3

הפועל כפר קאסם שועאע - הפועל הוד השרון 0-2

מ.ס קריית ים - הפועל קריית חיים 2-3

הפועל רמות מנשה - מכבי דבוריה 1-2

אחווה ריינה - הפועל יפיע 0-4

צעירי טירה - הפועל רמת ישראל 0-3

מ.ס כפר כמא - הפועל טירת הכרמל 0-2

 

כרמיאל בשלב הבא (צילום : מחסאן נסאר)

הוסף תגובה
תגובות