ברגל ימין: שמשון ת״א גברה על נורדיה 1-3

המפגש שנעל את מחזור הפתיחה בליגה א דרום ,הסתיים בניצחון מרשים של העולה הטרייה שמשון ת״א שהציגה יכולת טובה במחזור הפתיחה. שמשון עלתה ליתרון במשחק, ונורדיה אומנם השוותה. אך שני חילופים של המאמן צביקה לוי במחצית השנייה, הביאו למאמן הצעיר שני שערים ושלוש נקודות חשובות מאוד

  • על ידי: אוהד רון
  • 13-09-2021
  • 14:16

העולה החדשה לליגה א שמשון ת"א, פגשה במחזור הראשון בסינטטי במושבה את נורדיה ירושלים. על הנייר שתי קבוצות שרק רוצות לשרוד בליגה, אבל במגרש ראינו קבוצה אחת שתלחם בחלק העליון והשניה תצטרך להתחזק מאוד כדי לא לרדת ליגה. 

 

הקבוצות בפתיחת המשחק 


במחצית ראשונה ראינו הרבה גישושים מצד שתי הקבוצות כאשר שחקני שמשון אומנם עדיפים אבל לא מגיעים למצבים מיוחדים. מחצית מסתיימת בתיקו 0-0.

 

מחצית שניה נפתחת בלחץ של שמשון כאשר בדקה 52 ירין מוגרבי לוקח כדור  מהקו נכנס  לאמצע  ומשחרר בעיטה שטוחה לפינה 1-0 גול גדול לשמשון.

 

ירין מוגרבי פותח עונה ברגל ימין 

 

נורדיה מנסה לחזור למשחק וכבר מצליחה להשוות בדקה 60 , לאחר שהאורחת יוצאת להתקפה ונדב מנשה משחרר פצצה מ 20 מטר נדבק לרשת הגבוהה.

 

שמשון חוזרת להפעיל לחץ ומגיעה למצבים טובים ויוצרת לחץ, אך גם סתיו פלזנטל שוער שמשון היה במיטבו כשהציל את קבוצתו מהפסד.

 

סתיו פלזנטל שוער שמשון במשחק מצוין 

 

דקה 78 המחליף אפיק דומר נכנס לרחבה ולוחץ על בלם נורדיה קיריל לאונוב, חטף לו את הכדור בנחישות רבה ומול השוער בעט פנימה 2-1 מוצדק לשמשון.

 

שמשון ממשיכה ללחוץ ולהחמיץ ובדקה 85 בלבול בהגנת נורדיה אלירן בבאגאנוב שנכנס מחליף גם הוא מזהה את הבלבול וכובש שער שמבטיח ניצחון 3-1 לשמשון ת"א.

 

צביקה לוי מאמן שמשון בתגובה:" "ניצחון חשוב מאד, קבוצה חדשה שנבנתה מחדש הפנים למשחק הבא בכסייפה. התוצאה מצויינת לנו וטוב לפתוח את העונה עם ניצחון ניצחון של הרבה נחישות והעיקר 3 נקודות, היכולת

תשתפר בהמשך"

 

צביקה לוי מאמן שמשון מרוצה בסיום 

 

צביקה התייחס לשני החילופים ששינו את המשחק ושניהם כבשו:"עשיתי שני שינויים בעמדות מפתח כי זיהיתי עייפות בהגנת נורדיה ושמח שזה צלח"


שוער שמשון ת"א סתיו פזנטל :"יש לנו קבוצה צעירה ומוכשרים מאד. שאם זה יבור לידי ביטוי בעונה אנחנו נעשה דברים טובים. יש מקום מסודר הנהלה מסודרת ומקווים להחזיר את שמשון למקום הראוי לה"

 

ירין מוגרבי כובש השער הראשון:"שמח על הניצחון ועל הכיבוש הראשון שלי בליגה א יש לנו קבוצה צעירה יש מאמן טוב ומאמין שנעשה דברים טובים העונה"

 

גילי גור המאמן המאוכזב 


מן העבר השני,  גילי גור מאמן נורדיה:"מאכזב מאד . מחצית שניה היה משחק פינג פונג אבל היינו יותר קרובים לשער ניצחון אחרי השוויון ועל טעויות משלמים. מחצית ראשונה היינו פחות טובים ומחצית שניה עד ה 2:1 שלהם היינו עדיפים.״


לגבי ההמשך:"מחפשים חיזוק ותהיה לנו קבוצה מצויינת"

אוהדי שמשון ת״א מרוצים בסיום המשחק

הוסף תגובה
תגובות
  1. נורדיה יורדת בטוחה (יש לנו יורדת 13-09-2021, 15:40)
  2. מי יצטרף לנורדיה? (שאלה 13-09-2021, 15:40)
  3. שמשון ת״א קבוצה חמודה (קובי 13-09-2021, 15:41)
    שמשון עם ליטוש קטן וחיזוק בכמה עמדות תפתיע השנה
  4. אין מה להתלהב (הוגה דעות משונות 13-09-2021, 17:45)
    שמשון במרחק 3 נקודות בלבד מן המקום המוביל לליגה ב,כל זאת כשנותרו רק 99 נקודות בקופה.זהירות
  5. שמשון ניצחון ראשון רוצים לעלות ליגה (אוהד כדורגל 14-09-2021, 11:34)
    הלו שמשון נורדיה זו הקבוצה הכי חלשה יותר העונה יורדת בודאות אז שמשון עוד לא עברתם משחק אמיתי אחד אז תרדו מהר לקרקע
  6. כול הכבוד צילום של אוהדי שמשון כולם נכנסו למשחק חינם (אוהד אדומים 14-09-2021, 12:51)
    אי אפשר לבנות על קבוצה של אוהדים שהם תמנים .במידה והם צריכים לקנות כרטיס לא היה אוהד אחד משמשון ביציע