מחזור 1: נבחרת המחזור בליגה א׳ דרום בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

המחזור הראשון בליגה א' דרום הגיע לסיומו וסיפק לנו תוצאות מפתיעות. בסיום המחזור יפו מאותתת לליגה אחרי ניצחון על הרצליה, היורדת כפר שלם ניצחה את העולה בני אילת, דימונה עשתה מהפך אדיר על שעריים ועירוני אשדוד עשתה תיקו עם לוד אחרי שנקלעה לפיגור. עכשיו נותר לבחור את המצטיינים בחסות בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

  • על ידי: לירן ביטון
  • 14-09-2021
  • 10:46

 

שוער

אלעד בן דוד (עירוני כסייפה) 

השוער שרשם אשתקד עונה מצוינת במדי שדרות, וספג חמישה שערים בלבד! עשה העונה את קפיצת המדרגה לליגה א׳. בן דוד הציג יכולת טובה במחזור הראשון והעניק הרבה נחת למאמנו מוטי עטר. אלעד הציג יכול טובה בין קורות השער, ושמר על שער נקי במחזור הראשון מול מרמורק למרות שהיו על המגרש שחקנים כמו: מתן בית יעקב ועידו אקסברד. 

 

 

אלעד בן דוד, שומר על שער נקי במחזור הפתיחה (צילום: אורי גבאי)

 

הגנה 

 

רוני ספקטור  (ירמיהו חולון)

אחרי עונה מוצלחת במדי בקעת הירדן, הבלם הצעיר והמוכשר חתם בשורות ירמיהו חולון. ספקטור שהיה לתגלית העונה אשתקד, ממשיך את היכולת הטובה גם במחזור הפתיחה אצל הסגולים לאחר שהציג יכולת טובה מאוד במשחק של קבוצתו נגד הפועל אשקלון, עצר את התקפת היריבה ומנע ממנה לכבוש.

 

שי בוזנח (מ.ס דימונה) 

המגן ששיחק אשתקד באשקלון, שב לשורות דימונה העונה ואין ספק שיש לו חיבור מצוין עם המועדון. אחרי שדימונה נקלעה לפיגור והייתה קרובה להפסד, בוזנח הוכיח שהוא מגן שגם יודע לתקוף. חמש דקות לסיום הוא החל להניע כדור, לייצר מצבים וגם כבש את שער השוויון.

 

שי בוזנח חוזר לדימונה ומזכיר לכולם כמה הוא חשוב למועדון (צילום: באדיבות מ.ס דימונה)

 

ירין דדו (הפועל אזור) 

הבלם הצעיר ששיחק אשתקד באחי נצרת חתם בשורות אזור לפני פתיחת הליגה, וכבר במחזור הראשון הצטיין במשחק. דדו בלם צעיר ומוכשר מאוד, היה דומיננטי על המגרש ומנע מהתקפת בקעת הירדן לכבוש.

 

קישור

 

ערן לוי (מכבי ״קביליו״ יפו) 

יפו החתימה העונה את השחקן הכי מבוקש בליגה ערן לוי, ששוב מוכיח שהוא מעל הליגה הזאת. לוי הצליח להתחבר למועדון הבולגרי מרגע החתימה, זכה לאהבת הקהל וכבר בגביע הוא הצליח להחזיר להם על המגרש. הקשר ההתקפי מביא איתו ליפו את כל הניסיון שצבר לאורך השנים, הוא נמצא בכל מקום על המגרש ומנווט את ההתקפות של קבוצתו. במפגש מול הרצליה הוא ניהל את הקבוצה על המגרש והיה מעורב בשלושת השערים שקבוצתו כבשה.

 

 

ערן לוי, בעל הבית של יפו על המגרש (צילום: מני בן ארי) 

 

טל איילה (מ.ס דימונה) 

אחרי שרשם עליית ליגה אשתקד עם האדומים אשדוד, הקשר הגיע ליעד חדש בדמותה של מ.ס דימונה. בקבוצה בנו על איילה כשחקן שובר שוויון ועתיר ניסיון, כאשר הוא מוכיח את החתמתו כבר במחזור הראשון. עמוק בתוך תוספת הזמן במשחק מול שעריים איילה כבש שער, הימם את השוער ליאור חדריאן והעניק מהפך אדיר ושלוש נקודות חשובות לדימונה. 

 

ירין מוגרבי (שמשון תל אביב)

שחקנה הצעיר של שמשון תל אביב תפקד בחצי הראשון של המפגש עם נורדיה כקשר,ובחצי השני כחלוץ ובשתי העמדות הוא היה מצוין! מוגרבי ביצע פריצות לרחבה, עבר את שחקני נורדיה בקלות וכבש שער אדיר לשמשון מכ-16 מטרים כשהוא מהווה בורג מרכזי בניצחון של קבוצתו.

 

ירין מוגרבי, רושם פתיחת עונה ברגל ימין (צילום: יח״צ) 

 

בר סויסה (עירוני אשדוד) - שחקן המחזור!

הקשר הצעיר פתח את עונתו השלישית בעירוני אשדוד, וכל פעם מחדש הוא מוכיח כמה כדורגל יש לו ברגליים. אחרי שקבוצתו נקלעה לפיגור 0-3 במחצית הראשונה והיה נדמה שההפסד הוא בטוח. סויסה התעשט יחד עם חבריו במחצית השנייה, היה דומיננטי מאוד על המגרש וכבש צמד שערים חשוב ועזר למנוע הפסד מקבוצתו. בזכות סויסה אשדוד חילצה תיקו והראתה הרבה אופי, ואין ספק שסויסה הוא נכס חשוב למועדון.

 

התקפה 

 

גל צרויה (הפועל כפר שלם)

שחקן ההתקפה שיחק בעבר בליגת העל, קרע רשתות בליגה הלאומית ובעונה הקודמת החליט לרדת לליגה א׳. אחרי עונה בדימונה הוא חתם בכפר שלם וכבר מוכיח שהוא מנייה בטוחה. צרויה הציג יכולת טובה במשחק והוכיח למאמנו עומר פרץ שיש לו על מי לסמוך. הוא הוביל את ההתקפה, יצר מצבים וגם פתח את העונה עם שער חשוב. 


גל צרויה, פורע שטרות כבר במחזור הראשון (צילום: איתן ידגר) 

 

גיא אמסלם (מכבי ״קביליו יפו) 

יפו היא קבוצה שיודעת לטפח שחקנים צעירים, אחד מהם הוא גיא אמסלם שנבחר לתגלית העונה אשתקד והיה בורג מרכזי בהצלחה של יפו. החלוץ הצעיר פתח עונה נוספת במדי הבולגרים והוא פורע שטרות כבר במחזור הראשון. הוא הציג יכולת טובה, יצר מצבים וגם השכיל לכבוש שער ולהחזיר את יפו למשחק אחרי שהרצליה כבשה את שער השוויון.

 

סיאף אלווהשלה (עירוני כסייפה)

סיאף הוא חלוץ של מספרים, וכל עונה מחדש הוא מוכיח כמה כדורגל יש לו ברגליים. אלווהשלה פתח את עונתו הרביעית בעירוני כסייפה, כשהוא מוביל את הקבוצה לניצחון כבר במחזור הראשון על מרמורק. החלוץ הנהיג את הקבוצה על המגרש, הוביל את ההתקפה וכבש את שער הניצחון.

 

מוטי עטר- מאמן המחזור!

רונן ווינשטין רשם מהפך בתוספת הזמן עם דימונה במשחק נגד שעריים, וצביקה לוי הרשים במשחק הבכורה שלו עם ניצחון על נורדיה. אך מי שבלט מעל כולם הוא מאמנה של עירוני כסייפה מוטי עטר, שמאמן העונה לראשונה בליגה א' אחרי שרשם אשתקד עונה מוצלחת עם אופקים/מרחבים. עטר יצא למשחק חוץ עם קבוצתו נגד הפועל מרמורק שעל הנייר קבוצה חזקה מאוד. המאמן המוכשר הכין את קבוצתו היטב למפגש עם מרמורק, ניהל את המשחק מצוין וגם רשם ניצחון ושלוש נקודות חשובות במחזור הפתיחה.

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. יאללה כפר שלם ! ! ! (אוהד 14-09-2021, 11:52)
    צרויה המלך ! אוהבים ! ????⚽️????
  2. פששש יאללה איזה סיפתח (אוהד יפו 14-09-2021, 13:15)
    איזה נבחרת נבחרת כבר במחזור הראשון בהצלחה לקבוצות ויפו תעלה העונה
  3. ספקטור היה חלש להחריד (הפועל אשקלון 14-09-2021, 15:29)
    אשקלון סיכנה מעט מאוד את השער של חולון וגם זה בא מהצד שלו. עשה הרבה טעויות. לא יודע איך בחרתם בו.
  4. ספקטור בנבחרת? חח (הזוי 14-09-2021, 17:05)
    אולי בגלל סוכן שלו? זה בושה לשים אותו איך שהוא משחק מתחת לכל ביקורת
  5. עדן יצחק (3 ו4 15-09-2021, 07:59)
    מעריצים של חולון ?