סיכום מחזור 1: ליגה ב' צפון ב'

ליגה ב' צפון ב' נפתחה באופן רשמי ובמחזור הראשון נווה שאנן וטירת הכרמל הזכירו לנו מה זה מבול של שערים, נוג'ידאת אחמד שינתה תדמית שנה שעברה ופתחה את העונה עם ניצחון ובני כפר קרע חגגו במחזור הראשון

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 13-09-2021
  • 09:47

בית א'

בבית א' היה לנו המחזור משחקים נהדרים שתורגמו ללא מעט שערים. נווה שאנן וטירת הכרמל התחלקו בנקודות, כפר כמא ופרדס חנה/כרכור באותו המצב, אך נוג'ידאת אחמד החליטה להתחיל את העונה עם ניצחון חוץ ענק.

 

מכבי נווה שאנן - מ.ס. טירת הכרמל 2-2

שחקניו של ליאור טל ניסו לפתוח את העונה עם ניצחון, אך מול האורחים מטירת הכרמל זה לא עבד. שתי הקבוצות הראו כדורגל איכותי שהסתיים בחלוקת נקודות. בנווה שאנן המבקיעים היו בן מלכה ועדן בן חמו ואצל שחקניו של מאור סיסו מטירת הכרמל אלה היו נדב עטר ואסף אטיאס. שתי הקבוצות הללו היו קרובות מאוד לעליית ליגה אשתקד ומעניין איזה עונה מחכה להן.

 

שחקני נווה שאנן - רושמים תיקו ראשון העונה (צילום: אדיר יזירף - דוברות מכבי נווה שאנן אלדד)

 

צעירי אום אל פאחם – מכבי נוג'ידאת אחמד 2-0

צעירי אום אל פאחם העולה הטרייה לליגה ב' צפון ב' פתחה את העונה עם הפסד לשחקני נוג'ידאת אחמד. בדקה ה- 50 פהמי נוג'ידאת הבקיע את השער הראשון ו – 16 דקות לאחר מכן, איתן אדרי הבקיע את השער השני. אשתקד, נוג'ידאת אחמד מאוד דשדשה בתחתית עם מספר בודד של ניצחונות ולאחר פתיחה כזו יש ציפייה שתהיה עונה אחרת לחלוטין.

 

מ.ס. כפר כמא – מ.ס. פרדס חנה / כרכור 1-1

 

מכבי אחי איכסל – בני מוסמוס 0-0

 

בית ב'

בבית ב' היו לנו משחקים לפנתיאון. בית שאן פתחו את העונה עם ניצחון יפה, הפועל טירת הכרמל באותו המצב ובבני קרע זאת הייתה התחלה חלומית עם ארבעה שערים נהדרים.

 

הפועל בית שאן – הפועל רמות מנשה מסילות 1-2

שחקני בית שאן פתחו את העונה בצורה מצוינת כאשר המשחק הראשון מסתיים בניצחון יפה על שחקני רמות מנשה / מגידו. שחקניו של מוריס אוזן לא התבלבלו ולאחר צמד שערים של שלו אובניש ועמית סלם. מצד האורחים מרמות מנשה מור ג'מבשו צימק עם שער משלו, אך זה לא הספיק בשביל להביא הבייתה נקודות.

 

שלו אובניש ועמית סלם - המבקיעים של הפועל בית שאן (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

 

איחוד בני כפר קרע – הפועל סינדרלה גלבוע 2-4

בני כפר קרע פתחו את העונה בצורה פנטסטית עם ניצחון גדול על שחקני גלבוע. מהדקה הראשונה כבר היתרון היה ביתי כשבדקה ה- 78 התוצאה כבר הייתה 4-0. ברבע השעה האחרונה הצליחו האורחים מהגלבוע לצמק את התוצאה ל 4-2, אך המשחק כבר היה גמור מזמן. שחקניו של מוחמד כספי מכפר קרע פותחים יפה את העונה וכעת נשאר רק לשמור על יציבות.

 

שחקני בני כפר קרע - לא חלמו על פתיחת עונה שכזו (צילום: דוברות בני כפר קרע)

 

הפועל טירת הכרמל – בית"ר יעקב 0-2

שחקני כפר קרע - חוגגים פתיחת עונה מצוינת (צילום: דוברות בני כפר קרע)

הוסף תגובה
תגובות