ברוכה השבה לליגה : איכסל ניצחה את נשר

הפועל איכסל, שעד לפני כשחודש עוד התכוננה לליגה הלאומית. פתחה את דרכה החדשה בליגה השלישית ברגל ימין כשניצחה 1-2 את העולה החדשה עירוני נשר. חוסאם אבו סלאח : ''בחצי השני הקבוצה התעוררה ואני שמח שניצחנו.''עומר לוינזון : ''קיבלנו קבלת פנים לליגה א', מאוכזבים מהתוצאה''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 12-09-2021
  • 11:21

עירוני נשר אירחה את הפועל איכסל למשחק במסגרת המחזור הראשון בליגה א' צפון. עבור שתי הקבוצות היה מדובר במשחק מיוחד. המארחת שעלתה אשתקד מליגה ב', קיוותה לפתוח את הקדנציה המחודשת בליגה א' בהצלחה. מנגד, הפועל איכסל שירדה בקיץ מהלאומית נאלצה לשחרר את רוב הסגל והתכוננה לעונה בליגה א' כשלושה שבועות בלבד.

 

חוסאם אבו סלאח בהופעת בכורה על הקווים של הקבוצה הבוגרת באיכסל (צילום : חגאג רחאל)

 

המארחת פתחה את המשחק בסערה, בדקה החמישית שופט המשחק שרק לזכותה כדור עונשין מ-11 מטרים אך יגל פרץ הצעיר סחט הצלה יפה מהשוער עידו לוי. בהמשך נשר המשיכה לחפש את השער הראשון, אך היא סבלה מחוסר דיוק מול השער ופספסה מספר מצב קורצים. איכסל לא הורגשה על כר הדשא בחצי הראשון אך ירדה למחצית ב0-0.

 

יגל פרץ החמיץ פנדל בדקות הפתיחה (צילום : חגאג רחאל)

 

נשר הייתה טובה יותר במחצית הראשונה (צילום : חגאג רחאל)

 

היה משחק קשוח בנשר (צילום : חגאג רחאל)

 

עמית בר הצעיר קיבל הזדמנות בהרכב של נשר (צילום : חגאג רחאל)

 

בחצי השני הקבוצה של חוסאם אבו סלאח התעוררה והחלה לנסות ליזום ולהניע כדור, אך דווקא טובות נשר היא זו שעלתה ליתרון מרגליו של רותם חגואל. השחקן, שהגיע הקיץ ממכבי יבנה כבש את הראשון של נשר לעונה החדשה.

 

רותם חגואל חגג ראשון (צילום : חגאג רחאל)

 

אך דווקא בשלב בו נשר הייתה צריכה לקבל ביטחון, הכל התפרק עבורה. הבלם שלה, אדיר עטיה הורחק בכרטיס אדום בעשר דקות האחרונות הקבוצה ספגה פעמיים משערים של תומר חזן ועלא אגברייה בן ה-18 שהפכו את התוצאה ונתנו לאיכסל ניצחון ראשון בליגה א' צפון. נשר נשארת רק עם המחמאות.

 

המאמן המנצח, חוסאם אבו סלאח בסיום : ''מחצית ראשונה לנשר היו הרבה הזדמנויות והקבוצה שלי לא נראתה טוב. הרבה שחקנים כאן הם חסרי ניסיון ברמות האלו והיה קצת לחץ ואני חשוב שלקח להם זמן להתעורר. בחצי השני נראנו טוב יותר אך דווקא אז קיבלנו גול משום מקום וזה העיר את השחקנים. שמח שניצחנו בסוף. הדברים הטובים שאני לוקח מהמשחק הם רק מהחצי השני, שלטנו במשחק, הצגנו כדורגל פשוט ומדויק. בחצי ראשון בכלל לא היינו על המגרש.״

 

עוד הוסיף ואמר: ״זו השנה השישית שלי כאן באיכסל ואני יכול להגיד שכולנו עדיין לא מאמינים שירדנו ליגה, ההכנה הייתה מהירה מאוד של שבועיים וחצי. שמח שאנחנו נותנים במה לשחקני בית. המטרה היא להיות קבוצת אמצע טבלה ולשרוד בליגה כמה שיותר מהר. צריכים להיות חזקים ולהרים את הראש . הרבה אמרו שנרד בסוף העונה לליגה ב', אנחנו מסתכלים משבוע לשבוע ורוצים להציג כדורגל טוב ולקדם צעירים.''

 

חוסאם אבו סלאח : ''רוצים להציג כדורגל טוב ולקדם צעירים.'' (צילום : חגאג רחאל)

 

עומר לוינזון  : ''קיבלנו היום קבלת פנים לליגה א'. יכול להגיד שפספסנו מצבים של גולים בטוחים כולל החמצת פנדל בדקות הראשונות. בסופו של דבר הצלחנו להבקיע אך קיבלנו אדום ומשני מצבים הם הצליחו לחזור. מאיך שהתנהל המשחק אין ספק שאנחנו מאוכזבים מהתוצאה אך זה התשלום למי שמחמיץ. צריך להבין, הקבוצה שלנו מאוד צעירה, זה טבילת אש ראשונית בליגה א' להרבה שחקנים, אנחנו צריכים סבלנות. זה אף פעם לא נעים לקבל שני שערים בדקות הסיום, בטח במשחק טוב. השחקנים קיבלו שיחה בסוף המשחק ומה שהיה צריך להיאמר נאמר. עם כבר הפסד כזה אז במחזור ראשון כדי להבין איפה אנחנו נמצאים. קל זה לא יהיה לאף אחד.''

 

עומר לוינזון : ''אין ספק שאנחנו מאוכזבים מהתוצאה'' (צילום : חגאג רחאל) 

תומר חזן חוגג במדים של איכסל (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חוסאם זה סולייה של נעל (אחמד אגבריה 12-09-2021, 11:39)
    בן אדם לא נעים.. עוד מעט יתחיל למכור מישחקים יחד עם חליל
  2. تشدش على طيزك (למספר 1 12-09-2021, 13:25)
    מה הבעיה שלך? אתה מוזמן לא לעקוב אחרי איכסאל או שהקנאה אוכלת אותך. תשדש עלא טיזק לא טופרוט
  3. נשר (נשר 12-09-2021, 13:29)
    החמצות הזויות של נשר במחצית הראשונה עקיצה ענקית של איכסל
  4. עובדות (גלזר א . 12-09-2021, 16:00)
    הייתי במשחק . תוצאה של 2:6 לטובת נשר היית משקפת את מה שקרה במגרש . לאחר יציאת הותיקים מנשר : עטיה , מובראשם וחלבי , נשר נשארה עם שחקנים בני 19-20 שנבהלו מהמעמד ובעשרים הדקות האחרונותהרבו לטעות . איכסל ונשר צריכות חיזוק אחרת יסתבכו .
  5. נשרי (אוהד 12-09-2021, 17:35)
    עם היה דיוק מול השער יגל היה כובש פעמיים ועוד החמצות לפחות 5 היו צריכים לקבל מנשר לא נורא הפנים למחזור הבא יאלה נשר
  6. נשר קבוצה מוכשרת עם צעירים מצוינים שקצת סבלנות איתם ישתלם צריכים קשר 50/50 שמבין כדורגל שישחק ליד יג (ניטרלי 13-09-2021, 07:22)