הפועל הרצליה התפוצצה על כפר כנא, יפו גברה על מכבי הרצליה

ליגה א' חזרה לפעילות באופן רשמי היום (שישי), וסיפקה לנו הרבה דרמה, שערים ותוצאות מפתיעות. היורדת הטרייה כפר שלם גברה על העולה בני אילת, יפו ניצחה את הרצליה, דימונה עשתה מהפך אדיר על שעריים, שמשון ויבנה נפרדו בחלוקת נקודות, הפועל הרצליה התפוצצה על כפר כנא עם חמישה שערים, וצור שלום גברה על זלפה. ומה עם שאר התוצאות? כל הפרטים בסיכום שלפניכם

  • על ידי: לירן ביטון
  • 10-09-2021
  • 16:23

 

 

בני לוד- עירוני אשדוד 3-3

איזה משחקי דרמטי כבר במחזור הפתיחה במפגש בין בני לוד לאשדוד, כאשר ראינו על המגרש שתי מחציות שונות לגמרי! הפתיחה הייתה של המארחת מלוד שהציגה יכולת טובה במחצית הראשונה, תקפה את השער של אשדוד והתפוצצה על הקבוצה עם שלושה שערים אדירים, כשהיא יורדת להפסקת המחצית ביתרון משמעותי. לא ממש ברור מה אבי אבינו אמר לשחקניו בחדר ההלבשה, מה שבטוח במחצית השנייה עלתה אשדוד אחרת לגמרי! לוד הלכה אחורה והצהובים ניצלו את ההזדמנות כדי לחזור למשחק ואף להשוות שלושה שערים. אחרי משחק דרמטי אשדוד חילצה תיקו וחלוקת נקודות במשחק שבמחצית הראשונה היה נדמה שאבוד מראש. 

 

מכבי "קבילו" יפו- מכבי הרצליה 1-3

החבורה של איציק ברוך עשתה החתמה אדירה העונה בדמותו של ערן לוי, שמוכיח כל משחק מחדש כמה כדורגל יש לו ברגליים ומנהל את המשחק על המגרש. סאן טוריאל העלה את יפו ליתרון מבישול אדיר של ערן לוי, הרצליה לא הלכה אחורה והצליחה לכבוש את שער השוויון לאחר שדני רוזנבליט איזן את התוצאה. החצי השני היה של יפו כאשר מהר מאוד גיא אמסלם החזיר את ההיתרון לקבוצתו, ואת החותמת הסופית קבע עומרי כהן שניצל טעות של מאור כלפה. יפו שמאותתת לליגה יכולה להיות מאוד מעודדת מהיכולת היום, אך קצת פחות מניצול המצבים ותצטרך לשפר את ההגנה לקראת המשך העונה. 

 

שמשון כפר קאסם- מכבי יבנה 1-1

מפגש מסקרן בין שני המועדונים שבנו את שתי הקבוצות המסקרנות בליגה א'. שתי הקבוצות חיפשו לעלות ליתרון מהיר, ושמשון כפר קאסם הייתה זו שמצאה אותו בדקה ה-10 משער של נועם יאסו. אך יבנה לא וויתרה ובדקה ה-65 גיא שטח כבש את שער השוויון עבור יבנה, מי שבישל את השער הוא אלירן שמש אקס שמשון. תוצאה שמשקפת בסיום ושתי קבוצות שצפויות להתמודד בצמרת. 

 

מ.ס דימונה חוגגת ניצחון במחזור הפתיחה (צילום: יח״צ) 

 

מ.ס דימונה- מכבי שעריים 1-2

משחק מלא דרמה התפתח באצטדיון העירוני בדימונה. אחרי מחצית מנומנת עם יתרון קל לשעריים, שופט המשחק הרחיק את אסף חקאק והותיר את שעריים המומה בעשרה שחקנים.המחצית השנייה הייתה אחרת לגמרי! שעריים הלכה אחורה, ודימונה החלה לתקוף ולייצר מצבים, מי שהצטיין בשורות דימונה הוא קשר האמצע עמית גבאי שהיה דומיננטי מאוד במגרש. החבורה של רונן ווינשטיין סיכנה מספר פעמים את השער של חדריאן שהצטיין במשחק ומנע שערים מצבים בטוחים. כעשר דקות לסיום התרחשה כל הדרמה על המגרש, טעות איומה של שוער מ.ס דימונה אפשרה לדניאל תרועה לעלות את שעריים ליתרון. דימונה לא הלכה אחורה וחיפשה את השוויון, והוא הגיע משער אדיר של שי בוזנח שהחזיר את דימונה למשחק. דימונה רצתה לנצל את היכולת המנומנמת של שעריים וגם הצליחה לעשות זאת עמוק בתוך תופסת הזמן משער אדיר של טל איילה שהימם את ליאור חדריאן ועל הדרך את אוהדי שעריים.

 

שחקני שעריים חגגו מוקדם מדי (צילום: יח״צ)

 

כפר שלם- בני אילת 0-2

3 דקות חלומיות הספיקו לכפר שלם כדי לנצח את העולה הטרייה בני אילת משערים של גל צרויה ויאיר שפונגין. הכפר היו מצוינים במשך כל המחצית הראשונה והגיעו למצבים קורצים אך החמיצו.על סף השריקה לסיום המחצית שוערה של בני אילת יאיר חמו הורחק לאחר שנגע בידו מחוץ לרחבה. החבורה של עומר פרץ הייתה מצוינת ולקחה שלושה נקודות ראשונות וחשובות, כעת היא מאותת לליגה על הפוטנציאל האדיר של הקבוצה. אילת תקווה לקחת נקודות בשבוע הבא. 

 

שחקני כפר שלם חוגגים ניצחון במחזור הפתיחה (צילום: איתן ידגר) 

 

מכבי צור שלם- בני זלפה 0-1

המחצית הראשונה בין שתי הקבוצות הייתה שקולה מאוד מהפתיחה, כאשר שתי הקבוצות הגיעו למצבי כיבוש אך הרבו להחמיץ. המחצית השנייה הייתה שונה לגמרי ובשליטה מוחלטת של של צור שלום, שגם עלתה ליתרון ורשמה ניצחון במחזור הפתיחה מרגליו של בר שמש. המארחת הייתה קרובה להכפיל לאחר ששופט המשחק העניק פנדל, באסל שעאבן בעט אך החמיץ. 

 

הפועל הרצליה- הפועל כפר כנא 1-5

כבר במחזור הפתיחה החבורה של ארז בנודיס הבינה שהיא החתימה מנייה בטוחה בדמותו של עידן דוד שהתפוצץ על המגרש במשחק מול כפר כנא, וכבש ארבעה שערים אדירים!! מלבד השעריים של דוד שפורע שטרות כבר במחזור הראשון, ניב עלפי הוסיף שער אחד נוסף. למרות היכולת המטרידה של כפר כנא, הקבוצה כבשה שער אחד בלבד ותצטרך לעשות התאמות לקראת המשך הליגה. 

 

עידן דוד הגולר של הרצליה פורע שטרות במחזור הפתיחה (צילום: יח״צ) 

 

הפועל באקה אל גרבייה - עירוני טבריה 3-0

הדקות הראשונות של המשחק היו של טבריה, אבל המקומיים מהר מאוד התחילו ללחוץ לעבר שערו של אסף רז ולא היו רחוקים מלכבוש פעמים. בדקה ה-25 החבורה של אמיר כהן נותרה בעשרה שחקנים לאחר ששרון לוי התנגש עם שחקן באקה והורחק. למרות שאברה הייתה ביתרון מספרי, האורחת הייתה זו שעלתה ליתרון על סף המחצית מנגיחה של איילון אלימלך. כאשר במחצית השנייה טבריה המשיכה לתקוף והוסיפה עוד שני שעריים לאחר שישראל ראש וכפיר בן דוד הוסיפו שער כל אחד מהם. שלוש נקודות חשובות לטבריה שמאותתת לליגה במחזור הפתיחה.

 

כפיר בן דוד כובש וחוגג (צילום: עודד חסין) 

 

מ.ס טירה- הפועל מגדל העמק 1-3

טירה פתחה בסערה את המשחק וכבשה פעמיים במחצית הראשונה מרגלי ברא קאסם וודיע פדילה. בחצי שני מגדל העמק חזרה למשחק וצימצמה מרגלי אביב כהן. עד הסיום מגדל ניסתה להשוות בכל הכוח וטירה במתפרצת כבשה את השלישי מרגליו של וויאם עמאשה. טירה ללא ספק הייתה ראויה לניצחון ומגדל העמק תהיה קבוצה טובה.

 

עירוני נשר- הפועל איכסל 2-1

 

הפועל אשקלון- ירמיהו חולון 1-0 

 

הפועל אזור- הפועל בקעת הירדן 0-2

 

הפועל מרמורק- עירוני כסייפה 1-0

 

רובי שפירא חיפה- הפועל בועינה 2-1

שחקני הרצליה חוגגים ניצחון ענק בסיום

הוסף תגובה
תגובות
  1. ערן לוי ביפו משתי דרגות מעל כולם (רק לאומית ! 10-09-2021, 16:27)
    אבל אין לו עם מי לשחק החלוצים של יפו חסרי ניסיון ולא ברמה גבוהה.יפו חייבים להביא חלוצים איכותיים דחוף
  2. תנו לקופרלי לאמן (בשעריים יש מנחס 10-09-2021, 16:27)
    שעריים לא תנצח עד שהמנחוס יעוף הביתה
  3. יפו היו חייבים להשאיר את מתן (היידה יפו 10-09-2021, 16:32)
    טוריאל ואמסלם לא יספיקו לעלייה מול קבוצות יותר טובות .יפו תביאו דחוף חלוץ מעל הליגה
  4. הדיווח שלכם מבקה שקרי ולא נכון למעוניין שייכנס (ראמי 10-09-2021, 17:10)
    בקה עד דקה 15 היתה צריכה להוביל 2-0 בדקה 25 מוחמד בדיר מול השוער של טבריה שרון לוי שחקן אחרון בגסות מכשיל ומקבל אדום (התנגש חחחח).השופט התעלם מעבירות גסות של טבריה שנית בקה שמשחקת בלי שוער שלא הצליח לקלוט כדור פשוט גרם לשער בתוספת זמן .דקה ראשונה השוער של בקה שוב תפס אויר בקה החמיצה פנדל ששינה את עדיפות בקה וחיכתה לשוער שלה שיתן מתנה שלישית. לטבריה לא מגיע לה ניצחון
  5. הפועל הרצליה עולה השנה ללאומית! (יוסי 10-09-2021, 17:34)
    תזכרו טוב הפועל הרצליה עולה השנה לליגה הלאומית!
  6. איזה שחקן ענק פשוט תענוג (ערן לוי המלך 10-09-2021, 17:34)
    מרגש לראות את ערן במכבי יפו כל מסירה כל מצב שלו אין דברים כאלה רק בריאות והצלחה..אהבתי לראות אותו בימיו הגדולים במכבי נתניה ואיזה כיף עכשיו שהוא משחק.למי שאוהב כדורגל שווה להגיע ולהתרגש.
  7. הוגה דעות (יפואי 10-09-2021, 17:44)
    טוריאל אמסלם ומדהלה שיחזור, ועם תוספת של יאסמו הם אלו שיעלו אותנו ליגה שהמנצח על הלהקה יהיה המאסטרו ערן לוי
  8. אמרתי לך ימוכתר משעריים (עם מני סויסה ומוסא לא תראה אושר 10-09-2021, 18:31)
    מוסא רק הגנה אין לו מושג ומני רק גונב כסף מהנוער לעצמו ומביא לבוגרים
  9. חזקים בדיבורים (הוגה דעות משונות 10-09-2021, 18:35)
    כל מי שאמר ששעריים - ירמיהו תדבר חזק השנה מבין כעת שמדיבורים לא יוצא כלום.....
  10. מגיב 4 ראמי (חיפאי 10-09-2021, 18:36)
    טבריה נתנה לכם 3 0 בעשרה שחקנים על מה אתה מדבר חחחח תעשו בדק בית במקום להצדיק תהפסד
  11. ערן לוי תותח (יפו 10-09-2021, 18:39)
    רכישה אדירה, כמו מנצח על להקה מחלק יופי של כדורים, אבל ההגנה קטסטרופה
  12. ערן לוי תותח (יפו 10-09-2021, 18:39)
    רכישה אדירה, כמו מנצח על להקה מחלק יופי של כדורים, אבל ההגנה קטסטרופה
  13. ירמיהו......3 נקודות חשובות מאוד (ירמיהו....ניצחון חשוב אבל..... 10-09-2021, 19:29)
  14. מכבי הרצליה כישלון כבר שנים (אבי 10-09-2021, 19:35)
    אין דרך במועדון . שחקנים של קרובים תמיד ישחקו לפני שחקנים מוכשרים. מספיק לראות מי ישב על הספסל של הקבוצה ולהבין איזה קומבינה יש. הכל מסריח במכבי הרצליה לכו תעברו את הכביש להפועל מועדון מסודר מחלקת נוער בלי קומבינות.
  15. שוער חלש (שחקן הרצליה 10-09-2021, 19:51)
    מוכר משחקים בדוק
  16. תגובה למספר 4 לראמי (באקה 10-09-2021, 19:59)
    מה אתה מבלבל את המוח הגול הראשון מקרן לא שמרו על השחקן והכול השלישי הבלם עזב את הכדור השאיר לשחקן של טבריה ראיתי את המשחק בשידור וואלה אתה לא מבין בכדורגל אין לך מושג
  17. לשעריים יש שחקנים מצוינים פשוט אין מאמן (שערוקי 11-09-2021, 01:52)
    מוסא משחק רק לא להפסיד כול המשחק אחורה אחורה משחק על אחד אפס לא חבל על כול הכסף שאתם משקעים במקום להחתים מאמן נורמלי לא פחדן
  18. לא שמים את כל הביצים בסל אחד (קולומבו 11-09-2021, 08:22)
    יפו בנויה רק על שחקן אחד וזו מגרעה שום הנעת כדור הכל בעט ורוץ , הרצליה אמנם הפסידה אבל היו דק מאוד יפות ששיחקו כדורגל והניעו כדור, ביפו לא חיברו שני פסים, ההגנה חלשה אין קישור ככה לא עולים ליגה!
  19. מועדון חברים (המוכתר 11-09-2021, 12:26)
    כשהנהלה משחררת מאמן ועוזר שעשו עבודה מצוינית מינואר משחררת את השחקנים שהביאו לשינוי מינואר מחתימה מאמן שחושבים שהוא מזוהה עם שעריים בשביל ששהקהל יחזור למרות שיש למוסה חלק בעזיבת הקהל והוא במקום מביא שחקנים מחולון שלא ברמה של מי ששוחרר זו התוצאה
  20. מני סויסה זו הבעיה בשערים (תבינו כבר 11-09-2021, 17:04)
    האיש מחפש לעשות כסף לעצמו ואין לו מושג אם הביא מאמן כמו מוסא כל זמן שהוא בשערים לא נצליח
  21. הרצליה (אוהד 12-09-2021, 14:19)
    הפועל הרצליה קבוצה מצוינת,ריסקה את כפר קנא.ניראת קבוצה לעליה 100%.
  22. קוקי זוזט ויוסי זוזוט שתי נבלות (גבי פרץ מכבי יבנה 13-09-2021, 00:21)
    קוקי זוזוט ויוסי זוזוט הרביצו לאלי כהן המאמן הכול נובע מקנאה ורוע ששרוש בהם ראש העיר אתה חייב להעיף את שתיהם המהקבוצה לגזיאל לא יכול עליהם עובדה שהשתיקו את זה את שהמכות שהם הביאו לאלי כהן וכול זה הרביצו לו שהילדים יימגינסבוג יוצאים מבית הספר בבקשה ראש העיר תכנס לעובי הקהקורה תדע לך שאול דוד וחיים אזולאי השתיקו את זה שלא יגיע אלייך אז אני אומר לך צביקה לא יכול להיות שעובד עייריה יוסי זוזוט הולך ונותן מכות עם אח שלו קוקי זוזוט הדתי מזוייף שמקבל משכורת מהחברה למתנסים והוא אדון דתי מזוייף שלפני כיפור מרביץ מכות לאלי כהן מקבל כספי ציבור והוא לא נמצא בכלל באימונים בבוקר גועל נפש בבקשה ראש העיר צבי גוב ארי אנחנו אוהבים אותך אבל ניראה שלגזיאל מפחד לזרוק אותם מהקבוצה בכול מקום בעולם מתוקן מזמן היו מעיפים אותם אלי כהן אל תסלח להם זה משפחה ארורה קנאים ושלוחים אני מקווה מאוד שאלוהים ישלם להם לזבלים של קוקי ויוסי עבריינים במכבי יבנה מי עוד קיבל מכות מקוקי רז אמיר אור הרשקוביץ אלי כהן אלקבץ גיא סאלם עמיחי פוגל צביקה ראשש העיר היקר שלנו שאול דוד וחיים אזולאי השתיקו את זה אני בהמשך יפרסם עוד דברים קוקי זוזוט ויוסי זוזוט לוקחים כספי ציבור בעוונתה וקוקי לא נמצא באימונים בכללל
  23. מכבי יבנה משפחת זוזוט הורסים אותה (שי בוזנח 14-09-2021, 01:50)
    קוקי ויוסי זוזוט חייבים להיות מפוטרים אחרי שדפקו מכות איומות לאלי כהן מה יהיה אדון לגזיאל איפה אתה בעניין מה ממימאתה מפחד ממי תענה תגיד לי יכול להיות דבר כזה שעבריין אלימות יוסי זוזוט יכול לשמש דוגמא לילדים במחלקת הנוער של מכבי יבנה מנהל מקצועי אלק זה מה שהילדים צריכים ללמוד ממנו אני קורא לכול ההורים להתחיל לעשות בלאגן שיעיפו אותו מהמחלקה זה לא החינוך שהייתי רוצה לילדים שלי ובטח לא אתם חכו ומה עם הדתי מזוייף כמו עבריין מתנהג מוליך אימים על שחקנים נותן מכות לשחקנים ולמאמנים איפה אתה אדון לגזיאל בכול העניין צביקה אנחנו ההורים ואני בשמם קורא לך לחקור את מה שקרה לפני שבועיים במרכז הספורט לא יכול להיות שיוסי זוזוט וקוקי זוזוט מביאים מכות לאלי כהן המאמן שאול דוד לך הביתה חיים אזולאי לך הביתה ממי אתם מפחדים מה שאול דוד לך לראש העיר ותקיא לו הכול יפחדן ראש העיר יודע מזה בימים הקרובים תראו אנשים הולכים הביתה גם קוקי זוזוט הדתי מזוייף וגם יוסי זוזוט הצבוע מה הולך במרכז הספורט חממה לעבריינים ועוד נותנים להם גיבוי אלי כהן אנחנו אוהבים אותך אתה מאמן בחסד אלו קנאים מתים אל תדאג אלי עוד מעט ראש העיר ייעשה להם סוף מבטיח לך