גביע המדינה: תחזית משחקי שלב ראשון בליגה א׳

ארבעה משחקים במסגרת השלב הראשון בגביע המדינה בכדורגל לליגה א׳, ישוחקו בשבוע הקרוב בימים שני/ שלישי. לקראת המשחקים המסקרנים אתר ״גולר״ הכין עבורכם תחזית מסקרנת שתעזור לכם להכיר את הקבוצות, ולהחליט מי צפויה לנצח בכל מפגש. אז מי תנצח, אשקלון או נורדיה? ומי בין איכסל לכואכב? כל הפרטים בתחזית שלפניכם

  • על ידי: אוהד רון
  • 29-08-2021
  • 15:48

ליגה א׳ דרום:

מכבי הרצליה-  בני אילת:

עופר טלקר הגיע העונה לקדנציה נוספת בהרצליה, ולמרות שהקבוצה לא ביצעה רכש משמעותי הקיץ ויש האומרים אפילו שנחלשה מאוד מעונה קודמת. יש ציפיות גדולות מהרצליה כי זה מועדון שנחשב מהגדולים בליגה א׳. מנגד עושה רושם ששיימן התאהב בליגה א׳ ולא מוכן לעזוב אותה, למרות ההצהרות כל עונה מחדש על הרצון לעלות ליגה. אחרת איך נסביר את החיזוק הבינוני שהביאו שם?. מהצד השני, העולה הטרייה בני אילת שנכון לעכשיו היא בגדר תעלומה אחת גדולה, ויהיה מעניין לראות איך הקבוצה מאילת מתכוונת לשרוד את עונתה הראשונה בליגה א׳. אילת מאמינה בצעירים טובים ומוכשרים שלא בטוח שברגעי אמת יצליחו להשאיר את הקבוצה בליגה. הרצליה בבית עדיפה והיא גם זאת שתנצח.

 

נורדיה מציגה, קהל גדול אבל האם הקבוצה תנצח את אשקלון? צילום: ברק תורגמן

 

הפועל אשקלון-ביתר נורדיה ירושלים:

לא ברור איך הפועל אשקלון תראה העונה, זאת לאור המלחמות של הנהלה עם העירייה. מסוג הדברים שאנחנו לא אוהבים לראות, ולא ברור למה צריך פוליטיקה בכדורגל. אני חושב שאם בעל הבית רוצה תקציב מהעירייה הוא חייב לציית למה שאומרים לו, ואם לא רוצה לציית שלא יקנה קבוצה. קנית - תתמודד. לכן אשקלון נראית ככה. במקום מועדון שאמור להיות הכי חזק בליגה, הוא מועמד מספר אחת לרדת- וחבל. מנגד, נורדיה עוד קבוצה חלשה מאוד והם נראים ככה העונה כתוצאה של ניהול כושל בשנים האחרונות. נורדיה זה לא הפועל ירושלים, והכל מתחיל ונגמר בניהול. שתי קבוצות חלשות מאד, לא מוכנות לליגה, ונכון לעכשיו גם מועמדות מובהקות בסוף העונה וטוב שכך. נורדיה אולי עדיפה, אבל מי יכבוש? 0-0 120 דקות נקווה שלבעוט פנדל הם יצלחו. נורדיה תנצח.

 

ליגה א׳ צפון:

הפועל הרצליה- מכבי טמרה:

הפועל הרצליה כהרגלה שואפת לצמרת הטבלה, אך העונה יש להם בעיה עם התקציב מול העיריה והם נחלשו משנה שעברה. ארז בנודיס הגיע, מאמן שנחשב מהטובים בליגה, ואם הוא יצליח לבנות תלכיד שמבוסס על צעירים ויפגע בו בחיזוקים של שחקנים וותיקים הוא אכן יצליח להתמודד בצמרת. מנגד טמרה קבוצה שנחלשה מאוד, לאחר שבעונה הקודמת השקיעה המון, ולמרות שהייתה קבוצה טובה לא עלתה ליגה. העונה היא משלמת את המחיר עם סגל צעיר מאד. הרצליה עדיפה על טמרה בכל עמדה על המגרש והיא גם תנצח. 

 

שחקני כאוכב חוגגים. האם יחגגו גם נגד איכסל? צילום: חגאג רחאל

 

הפועל איכסל-הפועל כאוכב:

היורדת הטרייה לליגה א׳, יורדת על השולחן הירוק כמו שאומרים ויש הטוענים שלא בצדק, ולא ברור כמה מוטיבציה יש לאנשי איכסל לקראת העונה הקרובה לאחר שהאמון שלהם בהתאחדות לכדורגל נפגע והם חושבים שכולם נגדם. אני חושב שזה המתכון לעוד ירידת ליגה, אבל עוד מוקדם לדבר על זה. כאוכב מנגד נחשבת לאחת הקבוצות המסודרות והחזקות בליגה. כאוכב של עודד קוטר שוב תתמודד על העלייה, והיא תנצח בקלות את איכסל. 

הוסף תגובה
תגובות
  1. אשקלון תרד ליגה ב (עופר 29-08-2021, 17:13)
  2. מכבי הרצליה (הוגה דעות 29-08-2021, 17:34)
    הביאה שחקנים מעולים שיובילו אותה לצמרת הליגה
  3. נורדיה פיספסה את הזדמנו. חייה (אחד שיודע 29-08-2021, 22:49)
    היה קונה רציני שרצה לקנות בסכום מכובד מאד, חבל שלא השכילו למכור ולהרוויח את המועדון הזה בגדול. הלוואי שיצליחו בכל זאת