החתמת ענק : אוהד אדלשטיין חתם בשמשון כפר קאסם

פרסום ראשון: שמשון כפר קאסם הודיעה הערב (רביעי) על צירופו של קבלן העליות אוהד אדלשטיין. הקשר, שנחשב לאחד המבוקשים בליגה ינסה להוביל את הירוקים לצמרת . כזכור, אדלשטיין היה שותף לארבע עליות ליגה, ואשתקד כבש את שער העלייה של האדומים אשדוד. כעת, בעונה הקרובה הוא ינסה לשחזר את ההצלחה במדי שמשון

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 25-08-2021
  • 22:41

אחד הקשרים הטובים בליגה א' בשנים האחרונות, אוהד אדלשטיין, חתם ביעד חדש בדמותה של שמשון כפר קאסם מליגה א׳ דרום. ההחתמה הזו היא ללא ספק הצהרת כוונות מצד הקבוצה של רביד גזל שתנסה ללכת עד הסוף גם העונה. 

 

אדלשטיין (29) רשם ארבע עליות ליגה לאורך הקריירה, הוא עשה זאת עם אדומים אשדוד, הפועל אשקלון, קריית גת ומ.ס כפר קאסם. כעת הוא ינסה לעשות זאת בפעם החמישית גם עם שמשון שכבר כמה עונות ברציפות חולמת להעפיל לליגה הלאומית.

 

אשתקד אדלשטיין שיחק בהפועל אדומים אשדוד, והציג יכולת נפלאה לאורך כל העונה וקינח עם שער עלייה נהדר בדקה ה-96 מול מכבי יפו.

צילום : אבישי אפטקר

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא מציאה גדולה (אלי 26-08-2021, 10:05)
    שחקן בינוני שלא מתעלה לרמה גבוהה.
  2. בא לעקוץ את האהבלים (יודע דבר 26-08-2021, 15:09)
    ממילא הקבוצה ומי שמנהל אותה הם פח אשפה אחד גדול-שנה קודמת שמו תקציב ענק והביאו שחקנים "שמות" לא עזר. שני האחים (המנהל והמאמן) 2 טמבלים "עבד כי ימלוך" חושבים שבאמצעות בזבוז כסף "קניית משחקים" יוכלו לעלות ליגה-פחחחח גועל נפש התנהגות זוועה -לא לדאוג הפסד אחד או 2 הקללות והגידופים יתחילו ואז מוטיבציה של השחקנים -תהיה בתחת-סומך על האהבלים
  3. אימפריה (אילן בן עזרה 26-08-2021, 17:19)
    תתחיל לרדוף אחרי הכסף