מ.ס דימונה עורכת מחנה אימונים לקראת פתיחת העונה

מ.ס דימונה של רונן ווינשטיין וישראל אברג׳יל, נמצאת בשיא ההכנות לקראת פתיחת העונה הקרובה.כחלק מההכנות הקבוצה תערוך השבוע מחנה אימונים, ותקיים מס׳ משחקי אימון. כמו כן, הקבוצה התחילה לגבש את הסגל לקראת העונה הקרובה. צוות האימון בתגובה: ״מחנה אימון בא כדי לגבש אותנו ולתת לנו להתחבר, ויש לזה ערך מוסף גם מקצועית״

  • על ידי: לירן ביטון
  • 23-08-2021
  • 14:32

אחרי שהבטיחה את מקומה לעונה נוספת בליגה א׳, מ.ס דימונה החלה במהלך הקיץ בהכנות לקראת העונה הבאה בליגה א׳, כאשר הליגה חוזרת למתכונת רגילה של ליגה אחת ובסיום העונה ארבע יורדות וקבוצה אחת למבחנים. אחרי שדימונה נאבקה על הישארות בליגה אשתקד, בקבוצה הדרומית הבינו את המשמעויות והחלו במסע רכש ארוך ולא פשוט. 

 

דימונה מציגה בכל עונה קבוצה לגיטימית לליגה, מועדון מסודר עם מוסר תשלומים ומתקנים ברמה גבוהה. אך למרות כל הנתונים הללו שאמורים למשוך כל שחקן כדורגל בליגה, דימונה מתקשה להחתים שחקנים עקב מיקומה הגיאוגרפי. המשמעויות הנובעות מכך היא ששחקנים נרתעים מהמרחק והנסיעה, או דורשים סכומים אסטרונומים ביחס לליגה. 

 

למרות המשוכה הלא פשוטה, ולא מעט ביקורות מצד אוהדי הקבוצה דימונה מתחילה להראות סימנים של קבוצת כדורגל וסגל שמתגבש ונבנה בהתאם לתקציב ולציפיות. הצוות רונן ווינשטיין וישראל אברג׳יל שמובילים את המועדון על הקווים כבר עונה שנייה ברציפות, הצליחו לעמוד במשימה ולבנות סגל ראוי שיצטרך להוכיח את עצמו מקצועית על המגרש.

 

מרבית השחקנים שהיוו חלק מהעונה הקודמת עזבו את הקבוצה, כאשר היחידים שנשארו הם: הקפטן משה אסולין, דניאל שטרית (שחקן בית) המגן/ בלם ניר איצקוביץ והקשר ליאל זגורי. מי ששבו למועדון הם: השוער הביתי רז ביטון אחרי עונה בכסייפה, שי בוזנח ששיחק בעבר כחמש עונות במועדון, וקשר האמצע עמית גבאי שפתח את העונה הקודמת במדי דימונה, אך במהלך העונה עבר לשדרות שם רשם עונה אישית נהדרת.

 

בנוסף אליהם, דימונה החתימה עד כה את יונתן שגיב ששיחק אשתקד במכבי יבנה, דודי הילל וסער דווידיאן שמגיעים מהפועל הרצליה, ליאל סספורטס, השוער הצעיר רותם דהאן, הקשר המנוסה בעל עבר בליגת העל טל איילה, רון קריספין, דניאל אברהם, בן אלגרבלי, אורי גז, עודד בירו ושחקנים צעירים נוספים. 

 

צוות המאמנים רונן ווינשטיין ועוזרו ישראל אברג׳יל (צילום: יח״צ)

 

רונן ווינשטיין וישראל אברג׳יל התייחסו להכנות לקראת פתיחת העונה ואמרו: ״מבחינת ההכנות של תחילת עונה ההכנות רגילות, אין משהו שיוצא מגדר הרגיל. ממשיכים לעבות את הסגל, מנסים להביא עוד כמה חיזוקים שיהיה על כל תפקיד כמה שחקנים.״

 

בצד המקצועי, לקראת פתיחת העונה ומשחקי גביע המדינה הקבוצה עורכת אימונים אינטנסיביים. ביניהם, לפני שבוע ערכה משחק אימון מול מכבי ערד תמר מליגה ב׳ ובו דימונה ניצחה 2-1. במהלך השבוע הקרוב הקבוצה צפויה לערוך מחנה אימונים מקומי כדי לגבש את הסגל, ובו הקבוצה תערוך משחקי אימון עם קבוצות כמו מכבי ב״ש והעולה הטרייה בני אילת.

 

עוד הוסיפו ואמרו צוות המאמנים: ״מחנה אימון בא במיוחד כדי לגבש אותנו ולתת לנו להתחבר כמו שצריך, יש לזה גם ערך מוסף שבו אנחנו יכולים לעבוד ולעשות עוד כמה יחידות אימון, טיפולים,ועוד. דבר שהוא מבורך, ואנחנו מקווים שהדברים האלה יעזרו לנו לפתוח את העונה כמו שצריך, ולהתבסס מהר כמו שאנחנו רוצים.״

מ.ס דימונה עורכת מחנה אימונים (צילום: יח״צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחד שמכיר (סלים דוברה 23-08-2021, 14:54)
    רונו מס1
  2. ניצחון על ערד 1:2? לא נשמע מעודד (ברק 23-08-2021, 15:07)
  3. כול שחקן צבע אחר תתבישו (י 23-08-2021, 16:51)
  4. על מודעין לא ערד (יוסי 23-08-2021, 21:55)
    זה בסך הכול ניסוי כלים לא רק של דימונה של כול הקבוצות ולא משנה נגד מי ומה התוצאה בהצלחה בהמשך
  5. אזולאי (רוני 23-08-2021, 22:18)
    בהצלחה דימונה
  6. בדיחה (רונן 23-08-2021, 22:53)
    מאמן רונן ויינשטין חלש מאוד הפסד אחד וכחילה מאמן אתה לא מתאים לדימונה שחרר שחקנים לא מיסתדרים איתך
  7. מאמן גרוע (25 לנצח 24-08-2021, 14:31)
    מאמן חלש ללא יכולת שליטה בקבוצה סוגר חשבונות עם שחקנים. לא מקצועי בכלל מקומבן וחלש
  8. רונן הביתה (איציק 24-08-2021, 22:44)
    רונן ונשטיין מאמן חלש מתאים לליגה ג דימונה אתם בסכנה אתם תרדו ליגה
  9. רונן (אבדללה 25-08-2021, 14:31)
    תתבייש לך איך עשית קומבינות עם השחקנים שהבאת בעשרות אלפי שקלים ואת השחקנים שהשאירו אותךמאמן בליגה א ויתרת עליהם הלוואי תרדו ליגה שחקנים שיחקו בשבילך פצועים ובסוף שלחת אותם הבית