קבוצה ביום: ביתר נורדיה ירושלים

בעונה החולפת קבוצת האוהדים מירושלים חוותה את העונה הקשה ביותר מאז הוקמה כשהסתבכה בקרבות תחתית וניצלה רק בזכות ניצחון במשחק המבחן. כעת, במועדון מינו את גילי גור למאמן הקבוצה והוא ינסה להצליח עם סגל צעיר ותקציב דל. האם נורדיה תהיה הפתעת העונה?

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 22-08-2021
  • 09:17

מאמן : גילי גור

איצטדיון : עמק הארזים בירושלים

קהל ממוצע : 100-300, כאשר עם ההצלחה אפשר לראות גם 500 צופים נלהבים ביציע.

מטרות : מקומות 13-14

תקציב משוער : 400-500 אלף ש''ח

שחקנים בולטים שהצטרפו :  רן כחלון (אור יהודה), בני פרץ (הפועל ירושלים), קיריל לאונוב (חולון), אדן בן הגיא (עמישב פ''ת), דוד צור (מכבי ירושלים)

 

קיריל לאונוב עזב את ירמיהו חולון והצטרף לנורדיה (צילון : אלעד ירקון)

 

שחקנים בולטים שעזבו : אסף גובזה (ירמיהו חולון), דניאל טסאו (אזור), יעקב מזרחי (נורדיה), דניאל חבה (אילת), יוסי סלליך (כפר קאסם).

 

אסף גובזה עזב את נורדיה לאחר ארבע שנים (צילום : מני בן ארי)

 

דבר המאמן גילי גור : המטרה לבנות קבוצה צעירה, אטרקטיבית, נחושה ומתלהבת שיהיה כיף ומעניין לראות אותה, אנחנו בתהליך של בניית הסגל שמורכב מהמון שחקנים צעירים ואיכותיים, עדיין מחפשים 2-3 שחקנים שוברי שיוויון לליגה א שיתאימו מקצועית וחברתית, מאמין שאם יגיעו השחקנים הנכונים נכוון למעלה, זה המקום של ביתר נורדיה. יש לנו תקציב פנוי לשחקנים נוספים, נבחר אותם בסבלנות בלי לחץ.

 

''עדיין מחפשים 2-3 שחקנים שוברי שיוויון לליגה א'.''

 

הערכה שלנו : קבוצת האוהדים הירושלמית הולכת לעמוד העונה בפני אתר גדול. אשתקד נורדיה סיימה במקום הכמעט אחרון בבית ב' והייתה קרובה משחק אחד מירידת ליגה. העונה, בעקבות הגדלת כמות היורדות, אם נורדיה תסיים שוב באותו מקום כמו בעונה החולפת, היא תמצא את עצמה בליגה ב'. במועדון החלטו הקיץ לתת את המושכות למאמן קבוצת הנוער לשעבר ולמי שנחשב דמות המזוהה והאהובה, גילי גור. בפני המאמן יעמוד אתגר עצום כיוון שרוב השחקנים החשובים מהעונה הקודמת עזבו ובמקומם הצטרפו בעיקר שחקנים צעירים מליגה ב' כך שמבחינת הצהובים - שחורים כל תוצאה שתשאיר את הקבוצה בליגה בסיום העונה תהיה הצלחה כבירה. הערכה שלנו - מקומות 16-14.

הקהל של נורדיה יקווה לכדורגל חיובי (צילום : גלעד אימס)

הוסף תגובה
תגובות
  1. גם בשיא הם לא מביאים 300 אז איזה 500? (אחד שיודע 22-08-2021, 10:30)
    לחצי גמר פלייאוף הם הביאו 200 איש
  2. שאלה אמיתית לא בא לפגוע או להתנגח (שערוקי 22-08-2021, 15:43)
    למה הם עדיין קיימים? הם קמו בגלל הגזענות ולה פמיליה ביציעים של בית"ר, עכשיו יש לבית"ר בעלים שנלחם בגזענות ובלה פמיליה והוא צריך את התמיכה שלכם יותר משאתם צריכים קבוצה בליגה א'. תחזרו הביתה
  3. לשערוקי בתגובה 2 (נורדאי 22-08-2021, 16:04)
    תחזור הביתה אתה אנחנו מיד אחריך ולידך ביציע עוזרים לך להניף שלט פריסה
  4. לשערוקי- אתה לא באמת יודע מה קורה בבית"ר, הא? (יאללה בית"ר 22-08-2021, 23:19)
    רק היום הוא השלים עם לה פמיליה, התנצל שקרה להם סרטן, צמצם את מספר המורחקים מהיציע לארבע והבטיח שגם הם יוכלו עוד לשוב. בית"ר הולכת מדחי אל דחי, והמצב רק מחמיר תחת חוגג.
  5. לאוהד ששאל שאלה אמיתית (רונן אזולאי 29-08-2021, 23:11)
    נורדיה נולדה מגזענות בכדורגל היום הגולם שינה צורה והיא אופציה לשחקנים צעירין בירושלים להיזדמהות שנייה. נורדיה תמיד בלב וביתר ירושלים תמיד בראש