ראלי, פיניש וגרץ על הכוונת של ירמיהו חולון

פרסום ראשון: ע״פ מידע שהגיע לאתר ״גולר״ קבוצת הכדורגל של ירמיהו חולון מתכננת לבצע חיזוק בדמות של שחקנים בכירים. הנהלת חולון פנתה לדניאל גרץ, סתיו פיניש מבני יהודה ועוז ראלי מהמצטיינים אשתקד באדומים. חולון בתגובה:"אנחנו יודעים את העבודה,לא מגיבים לשמועות.״ כמו כן, נערכה פגישה בין הנהלת הקבוצה למאמן ואיש העסקים פרדי צרפתי

  • על ידי: לירן ביטון
  • 21-08-2021
  • 15:22

ירמיהו ״גריל טאון״ חולון, הייתה אשתקד אחת מהקבוצות המרשימות ביותר בליגה א׳ דרום. היא עברה שינוי אדיר בפן הניהולי והמקצועי,  והפכה לקבוצה שכל שחקן רוצה לחתום בה. זאת בזכות שיתוף הפעולה המנצח בין רונן קנפו לליאור שולמן.

 

חולון עלתה לפלייאוף מהמקום הראשון אחרי עונה סדירה אדירה, אך בפלייאוף זה פחות עבד וכעת הסגולים מתכוננים לעונה נוספת בליגה א׳ דרום שהשנה תחזור למתכונת של ליגה אחת. 

 

בחולון עבדו בקיץ בשקט, אבל בצורה חכמה ושקולה והפיקו לקחים מהעונה הקודמת. הם בנו השנה סגל שמתבסס על שחקנים צעירים, רעבים ומוכשרים, שהספיקו לנצח במשחקי האימון את שעריים החזקה בתוצאה 6 - 2, ולסיים בתיקו 2 - 2 עם מכבי יפו שבנתה סגל במטרה לעלות ליגה. 

 

ליאור שולמן ורונן קנפו שיתוף פעולה מנצח (צילום: איתן ידגר) 

 

נראה שבחולון נבנה תלכיד מנצח שמתחיל בהחתמתו של אביבי זהר למאמן, שהביא יחד איתו שחקנים צעירים מהטופ של מחלקות הנוער, יחד עם הניסיון של ליאור שולמן והכח שמביא איתו איש העסקים רונן קנפו.

 

אחרי שהקבוצה התבססה על החתמות של שחקנים צעירים, הקבוצה הסגולה מחולון מתכננת לבצע חיזוקים בדמותם של שחקנים בכירים שיביאו איתם את הטון והניסיון שצברו לאורך השנים.

 

ע״פ מידע שהגיע לאתר גולר, חולון פנתה לשחקנים בדמותם של דניאל גרץ, שחקנה של מכבי הרצליה אשתקד שנחשב לקשר מצוין ששיחק לאורך השנים בליגה הלאומית בקבוצות כמו: הפועל ירושלים, הפועל רמת גן ועוד. סתיו פיניש, שמזוהה עם קבוצת הכדורגל בני יהודה.הקשר שב לשורות הקבוצה משכונת התקווה בעונה הקודמת ואף איתה עונה בליגה הלאומית, ולפני שבוע ביקש להשתחרר מהמועדון.

 

בנוסף אליהם, גם השחקן עוז ראלי קיבל פנייה לאחר שרשם עונה מרשימה אשתקד במדי האדומים אשדוד, והיה חלק בלתי נפרד מעליית הליגה של הקבוצה. לראלי רקורד מרשים בשתי הליגות הבכירות. 

 

מחולון נמסר בתגובה לחיזוקים :"אנחנו יודעים את העבודה,הכל בסדר לא מגיבים לשמועות.״ 

 

כמו כן, מידע נוסף הגיע לאתר גולר אודות פגישה של רונן קנפו וליאור שולמן עם פרדי צרפתי מאמן כדורגל בעבר ואיש עסקים כיום. מחולון נמסר שהפגישה הוגדרה כ"מוצלחת ביותר " 

 

כשהנהלת חולון נשאלה מה הם מכינים לנו בחולון השנה? הם ענו בתגובה ״הזמן יגיד״

האם עוז ראלי יצטרף לחולון? (צילום: באדיבות האדומים אשדוד)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כנאפה (משה רבנו 21-08-2021, 16:34)
    לא לומד לקח זה.. השנה,רק יפו!
  2. האם בשעריים שמעו על התוצאה הזו ??? (הוגה דעות 21-08-2021, 17:24)
    האם בשעריים הסיקו את המסקנות המתבקשת ?? איפה המאמן ?? איפה ההנהלה שרק שיחררה את מצטיינים העונה שעברה ???!!
  3. לא יעזור לכם (פלס 22-08-2021, 07:36)
    גם עים תביאו את מסי רק האחים חלובה יכולים להצליח בקבוצה הרסתם כל חלקה טובה
  4. אין להם כסף לביצים וחלב (יפואיקו 22-08-2021, 10:12)
  5. ל 3 (אליהו אליהו 22-08-2021, 12:49)
    גם אם תביאו. ללמוד עברית בבקשה
  6. תגובה ל 3 (איש החצר 22-08-2021, 16:10)
    החלובות רמסו וחיסלו את הכדורגל בחולון אפילו את מחלקות הנוער לא הצליחו לנהל גיגי פעם שם שקל מכיסו? לירן חלובה עבריין מורשע ורק בשנים האחרונות פינצר את הגלגלים של הרכב של ארזי
  7. אין שקל הכל דיבורים (חולוניה בסגול 23-08-2021, 12:02)
    הישארות בליגה תהיה כמו אליפות אירופה העונה קבוצה של ליגה ב
  8. תגובה ל 7 (איש החצר 23-08-2021, 16:03)
    נחיה ונראה אנחנו נדבר רק במגש
  9. תגובה ל 4 (איש החצר 23-08-2021, 16:15)
    יפו אתם הכי שנואים בליגה אבי יסק פשוט רגל ואין לו כסף למסטיק בזוקה תישארו כל החיים בליגה א!