השחקנים החופשיים הטובים ביותר בליגה א'

בימים אלו רוב קבוצות הליגה נערכות לקראת עונת המשחקים החדשה שתפתח באופן רשמי בעוד כשלושה שבועות. למרות שחלק גדול מהסגלים מתחילים להיסגר, ישנם מספר שחקני מפתח שטרם מצאו קבוצה לעונה הקרובה ועדיין יושבים בבית ומחכים להצעה הנכונה

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 10-08-2021
  • 10:26

עונת המשחקים 2122 כבר ממש בפתח ורוב הקבוצות בליגה א' דרום עובדות במרץ על מנת להגיע מוכנות למחזור הראשון שיערך ב10.9. בחלון העברות הנוכחי אנו ראינו מספר החתמות משמעותיות ובשלב זה הקבוצות עורכות משחקי הכנה כשאצל חלקן הגדול, הסגלים מתחילים להיסגר ולהתגבש. למרות זאת ישנם כמה שחקני מפתח שעד כתיבת שורות אלו טרם מצאו קבוצה לעונה הבאה ומחכים להצעה הנכונה.

 

אוהד אדלשטיין

אחד מקבלני העלייה הגדולים ביותר בליגה א' מוצא עצמו חודש לפני העונה החדשה ללא קבוצה. כזכור, הקשר הנהדר רשם בשנים האחרונות 4 עליות ליגה עם קריית גת, הפועל אשקלון, מ.ס כפר קאסם סוהיב ואשתקד עם הפועל אדומים אשדוד כשהוא זכור כשאיש שכבש את שער העלייה בתוך תוספת הזמן במשחק הפלייאוף מול מכבי יפו. אדלשטיין נחשב בשנים האחרונות לאחד הקשרים הטובים בליגה א' ולמי שנחשב לשובר שיוויון במשחקי מאניטיים. הקשר כרגע מוגדר כשחקן חופשי, במהלך הקיץ היו מספר שמועות שקישרו אותו להפועל פ''ת ומכבי יבנה אך זה עוד לא קרה וכרגע הוא מחכה להצעה הנכונה.

 

אדלשטיין עדיין מחכה ליעד הבא (צילום : אבישי אפטקר)

 

אליחי צברי

איזה עונה אדירה עברה על אליחי צברי, שחקן ההתקפה כבש 14 שערים בכל המסגרות במדים של בקעת הירדן והוא היה אחד הגורמים המרכזיים להצלחת הקבוצה. נתונים אלו הציבו אותו כאחד השחקנים הטובים ביותר בעונה החולפת בליגה א' דרום ולמרות זאת צברי עדיין לא חתום בשום מקום לקראת העונה הבאה. בתחילת הקיץ מספר קבוצות מהלאומית בדקו את האופציה להחתימו אך מסיבות כאלו ואחרות העניינים לא יצאו לפועל וצברי נותר שחקן חופשי.

 

אחד משחקני ההתקפה הטובים בליגה עדיין ללא קבוצה (צילום : דדי ברק)

 

עוז ראלי 

אחד השחקנים הבכירים ביותר שנחתו בשנים האחרונות בליגה א' דרום עדיין ללא קבוצה לקראת העונה הבאה. בקיץ שעבר הקשר עם העבר העשיר בליגת העל הצטרף לאדומים אשדוד והיה חלק משמעותי במסע העלייה של הקבוצה ללאומית. מספר קבוצות גיששו במטרה לצרף את ראלי אך כרגע הוא ממתין להצעה טובה שתענה לדרישותיו.

 

עוז ראלי ימצא את היעד הבא בקרוב? (צילום : מדיה אדומים אשדוד)

 

טל בנש 

שחקן הגנה, ששיחק בעבר בביתר ירושלים והפועל תל אביב הצטרף בקיץ שעבר לירמיהו חולון ורשם עונה טובה מאוד כשהקבוצה מיעטה לספוג בעונה הסדירה, לצערו בפלייאוף בנש לקח בחלק קטן מהמשחקים בגלל פציעה שחווה. דווקא לאחר עונה טובה, בנש מוצא עצמו עדיין ללא קבוצה לקראת העונה הבאה. הקיץ מספר רב של קבוצות התעניינו בשחקן אך שום דבר לא הבשיל לכדי חתימה ובנש עדיין ממתין.

 

טל בנש מחכה ליעד הבא (צילום : אלעד ירקון)

 

רוני ספקטור

אחד משחקני ההגנה הטובים ביותר בעונה החולפת בליגה א' דרום ומי שנחשב לאחת מתגליות העונה, רוני ספקטור, מוצא עצמו עדיין ללא קבוצה לעונה הבאה. כזכור, במהלך הקיץ הבלם שהצטיין בבקעת הירדן זכה למספר הצעות מהלאומית ולבסוף בחר בהפועל רמת גן אך לאחר זמן קצר בחר להשתחרר מסיבות אישיות. כרגע הוא מחפש את היעד הבא.

 

רוני ספקטור מחפש את היעד הבא (צילום : אבישי אפטקר)

 

מועמר קראקרה 

אחד החלוצים הטובים ביותר בשנים האחרונות בליגה א' צפון ומי שנחשב לקבלן עליות מוכח עדיין נמצא ללא קבוצה לעונה הבאה. אשתקד קראקרה חווה עונה לא פשוטה במדי מכבי טמרה כשחלקים גדולים מהעונה הוא סבל מפציעות חוזרות, כעת הוא מחפש קבוצה בה יוכל לתת את המספרים שהוא רגיל לתת בליגה. 

 

מועמר קראקרה עדיין מחפש את היעד הבא (צילום : חגאג רחאל)

 

הייתם חלבי

שחקן ההתקפה רשם אשתקד עונה יוצאת מן הכלל בהפועל כפר כנא בה כבש 11 שערי ליגה שעזרו לקבוצה לעמוד במטרות שלה. דווקא לאחר העונה המוצלחת, כפר כנא, שבונה קבוצה לצמרת, עדיין לא סגרה עם השחקן והוא כרגע מוגדר כחופשי. חלבי מכיר היטב את ליגה א' צפון ומספר קבוצות התעניינו בו אך נכון לשלב זה הוא עדיין מחפש לאופציה הנכונה עבורו.

 

הייתם חלבי מחפש את היעד הבא (צילום : מחסאן נסאר)

 

 

מה תהיה התחנה הבאה של אוהד אדלשטיין? (צילום : אבישי אפטקר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חוסר ידע (אוהד 10-08-2021, 10:40)
    יש עוד מספר שחקנים שמישום מה אתם לא מזכירים תקשורת לא מקצועית יש שחקן שבשנת 2019 נבחר לתגלית העונה ושחקן 11 של העונה משום מה איפה הוא אצלכם תהיו ישרים ומקצועיים בבקשה תעשו שיעורי בית הוגנים
  2. אורי אשורוב מגן ימני מס -1 בליגה (רועי יפו 10-08-2021, 11:08)
  3. רק מזרחי למה לא מופיע (אתר גולר מספר אחד 10-08-2021, 12:11)
    כפר שלם עלו והצליחו את הנער ונמלך פינוקיו סמרטוט רצפה נרקיס גדול איתן אוהבים
  4. אליחי (צברי 10-08-2021, 23:15)
    אליחי צברי חתם בצערי טייבה
  5. בנש בעיתי (טל בנש ימכור 11-08-2021, 00:35)
    שחקן לא אמין לא לגעת
  6. איפה ויטלי גנון ? (רמי 11-08-2021, 07:56)
    השחקן שהעלה את הפועל אדומים אשדוד בפליאוף בזכות משחקים גדולים ואיפה נאור כהן
  7. מה עם מאמן (אוהד כדורגל 11-08-2021, 14:37)
    צריך לקחת בחשבון את המאמן יעקב טל מאור יהודה .עשה עונה גדולה .עם ההצלחה עבר לספרד
  8. תורידו בדרישות הכספיות (אליהו אליהו 11-08-2021, 14:46)
    שחקנים מבקשים סכומים הזויים